המצגת נטענת. אנא המתן

המצגת נטענת. אנא המתן

עיריית בני ברק.

מצגות קשורות


מצגת בנושא: "עיריית בני ברק."— תמליל מצגת:

1 עיריית בני ברק

2 מבנה המטה העירוני בחירום
מכלול הנדסה מהנדס העיר הנדסה פיקוח הנדסי שיכון והניה מבנים מסוכנים מכלול אוכלוסייה מנהל אגף הרווחה רווחה טיפול באוכלוסיה מתנדבים משימות בריאות מכלול תשתיות מנהל אגף תשתיות עבודות ציבוריות תשתיות ותיעול חשמל תברואה איכות הסביבה מכלול לוגיסטיקה ותפעול מנהל מחלקת ל.א.ה רכש ואספקה משכ"ל מזון קצין רכב - תחבורה דלק היסעים שינוע מכלול מידע לציבור דוברות הסברה לשכות מידע מוקד חרום עירוני מוקד 106 עירוני מכלול חינוך מנהלת אגף החינוך מוס"ח גני ילדים חינוך מיוחד מבנים במוסדות חינוך שפ"ח פס"ח מכלול משאבי אנוש ס. אגף משאבי אנוש כח אדם מחשוב לשכת מתנדבים מקוואות (עובדים) מכלול תאגיד המים תחזוקת מערכת מים הבאת המים ביוב מכלול מנהל כללי מחלקת שירותי חירום אחריות על מרכז הפעלה, תיאום כל יחידות העירייה, תיאום גורמי חוץ ויחידות הביצוע, אחריות על הערכת המצב ותמונת המצב העירונית יחידיות ביצוע כב"א פיקוח משטרה מד"א צה"ל- פיקוד העורף

3 חנוך זייברט ראש העיר מטות אזוריים ישראל דרנגר אגף הביטחון רמ"ט
חיים נוגלבלט גזבר מל"ח פס"ח ורדה וירזיבנסקי מטה דרום מטה מרכז מטה צפון פיקוח מקלטים מכלול תאגיד המים 1.דודו צלניק 2.פנחס צברי מכלול אוכלוסיה 1.ארלט מויאל 2.רינה ציכטינגר מכלול חינוך 1.יהונתן ספרא 2.יחיקם גמליאל מידע לציבור 1. אברהם טננבוים 2.מ.ב. אלתר משאבי אנוש 1.לאה שכטר 2.צפורה הלר לוגיסטיקה תפעול 1.גדעון רוט 2.גידי ליכטיג מכלול תשתיות 1. חנוך זיידמן 2. לייזר/אלכס מכלול הנדסה 1.ישראל קשטן 2.דודו עמר דוברות והסברה רווחה מוסדות חינוך כח אדם רכש ואספקה עבודות ציבוריות הנדסה תחזוקת מערכת מים גני ילדים לשכות מידע בריאות מיחשוב משכ"ל ומזון תשתיות ותיעול פיקוח הנדסי הבאת מים חינוך מיוחד מוקד חרום עירוני לשכת מתנדבים קצין רכב דלק תחבורה חשמל שיכון ובניה ביוב מתנדבים משימות פס"ח/חלוקת מים,מזון מבנים במוסדות חינוך מוקד עירוני מקוואות (עובדים) היסעים/ שינוע תברואה מבנים מסוכנים שפ"ח פס"ח חלוקת מים תפעול איכות הסביבה

4 עקרונות "מעבר משגרה לחירום"
ההכרזה על מעבר מרגיעה למצב חירום יכולה להתרחש בשני מצבים: יזום ומתוכנן מראש, כך שיאפשר התארגנות הדרגתית ומעבר סדור משגרה לחירום, הפעלת תכנית "זמן יקר" לפי פקודה. פתע, לא מתוכנן ותוך פרק זמן מהיר, המחייב ביצוע סדר פעולות מפורט, מהיר תוך מתן מענה לאירוע מתפרץ .

5 שיטה נוהל מעבר משגרה לחירום יתבצע באמצעות שלושה שלבים:
מקבלת פקודה "פ" עד "פ"+4 – אזעקת בעלי תפקיד, ביצוע פעולות מיידיות למעבר לפעילות במרכז ההפעלה. מ"פ"+4 עד פ"+12 – השלמת הערכות לחירום מ"פ"+12 ואילך – עבודה בתצורת חירום במרכז ההפעלה הובלת שלב המעבר משגרה לחירום יהיה באחריות אגף הביטחון. המעבר משגרה לחירום יתמקד בשלושה מאמצים: האחד- רמה אל מול האוכלוסייה – הפצת מידע, הנחיות, מתן מענה לפניות תושבים. השני –רמה פנים רשותית – מעבר הרשות לחירום, עבודה במרה"פ, שעון פעילות וכו' השלישי – מתן מענה לאירוע מתפרץ במקביל לשלב המעבר משגרה לחירום

6 עקרונות למעבר משגרה לחירום
הכרזה על מעבר משגרה לחירום יהיה בראשות ראש העיר/מנכ"ל. ביצוע הערכת מצב ראשונית ותדרוך בראשות ראש העיר/מנכ"ל ב"פ"+2. נוהל אזעקת עובדים – קב"ט יעדכן מוקד- המוקד יעדכן מנהלי מכלולים – כל מנהל מכלול יעדכן את אנשיו. באחריות כל מנהל מכלול לוודא – מעבר משגרה לחירום פנימי, אזעקת עובדים, הפעלת המכלול, תדרוך, תיקי נתונים וכו. כינוס ועדת מל"ח – "פ"+12. סיום שלב מעבר המכלולים לפעילות במרכז ההפעלה "פ"+4. ציר מרכזי ומיידי – "השיח עם התושב" - מענה לפניות התושבים, דברי הסברה.

7 נוהל מעבר משגרה לחירום- אגף בטחון
עיריית בני ברק נוהל מעבר משגרה לחירום- אגף בטחון

8 סדר פעולות מעבר משגרה לחירום – מחלקת הביטחון
בעלי תפקיד מחלקת ונוהל אזעקת ראשי מכלול, ועובדים תפקיד פרטי מאייש סגן הקב"ט אב הבית מנהל המחשוב מכלול מידע מכלול כ"א מכלול אוכלוסיה מכלול לוגיסטיקה מכלול הנדסה מכלול חינוך

9 סדר פעולות מעבר משגרה לחירום – מחלקת הביטחון
מחלקת הביטחון – את מי כולל? לו"ז משימה אחריות הפעלה שעה קבלת הוראה מראש העיר/מנכ"ל להפעלת נוהל מעבר משגרה לחירום והנחיות (הנחייה יכולה לרדת גם מהמשרד להגנת העורף) קב"ט עדכון מנהלי המכלולים לתחילת מעבר משגרה לחירום בעיר חבירה למחוז דן פיקוד העורף והמשרד להגנת העורף להנחיות כמו כן יצירת קשר עם מ"י ומד"א ומכבי אש. עדכון ראש העיר והמנכ"ל על התנעת התהליך מתן הנחיות לפתיחת מרכז ההפעלה למנהלי מכלולים ולבעלי התפקידים .ומתן הנחיות לבעלי התפקידים כמו אב הבית ואיש המחשוב. קב"ט/ סגן קב"ט שעה - שעתיים הנחיית ראש מכלול לוגיסטיקה הפעלת נוהל פתיחת מקלטים (עפ"י נוהל פתיחה עם ניידת שיטור עירוני + פקח עירוני כן על פי נוהל שכן מחזיק מפתח. מכלול לוגיסטיקה

10 סדר פעולות מעבר משגרה לחירום – מחלקת הביטחון
מחלקת הביטחון – את מי כולל? לו"ז משימה אחריות שעתיים- 4 שעות כינוס ראשי המכלולים במרכז ההפעלה להערכת מצב ראשונית ועדכון קב"ט מרכז ברשות ראש הער השתתפות בדיון של הערכת מצב כולל ראש העיר והמנכ"ל ועדכון ראשי המכלולים להמשך פעילות. ראש העיר /רמ"ט מל"ח (מנכ"ל) יצירת קשר עם המשרד להגנת עורף /פקע"ר דיווח פתיחת מרה"פ קב"ט 4 שעות – 6 שעות סגן קב"ט יוודא תקינות של כל מרכיבי החפ"ק לצורך ההפעלה של, סגן הקב"ט יוודא הפעלת כל המערכות בשולחן המרכזי ומרה"פ סגן קב"ט סגן קב"ט יכין טבלת משמרות ע"פ שעון הלחימה וכח האדם העומד לרשותו תאום עם המשרד להגנת העורף לתאום שעון פעילות סגן הקב"ט יגבש תמונת מצב של האבטחה במוסדות החינוך מול חברת האבטחה ויעדכן את הקב"ט מ6 שעות – 12 שעות הקב"ט יכנס את וועדת מל"ח תוך המשך פעילות מרכז ההפעלה על פי שעון הלחימה.

11 נוהל מעבר משגרה לחירום- מכלול אוכלוסיה
עיריית בני ברק נוהל מעבר משגרה לחירום- מכלול אוכלוסיה

12 בעלי תפקיד מכלול אוכלוסיה וסדר אזעקת עובדים
פרטי מאייש ראש מכלול ארלט מויאל סגן יו"ר פס"ח רכזת מתנדבים בריאות דתות קליטת אוכלוסיה מתקני קליטה נציגת מחלקת הרווחה רינה ציכטינגר

13 תפקיד פרטי מאייש ראשי צוותים: ממונה פסח משרד הפנים אחראי מוקד עירוני
אחראי מקום אירוע אחראי צוות הודעה למשפחה אחראי זיהוי חללים(אבו כביר) אחראית מתקני קליטה אחראית קשר עם ביה"ח ממונה פסח משרד הפנים

14 תפקיד פרטי מאייש אחראי משרד הבריאות (דח"ק) משרד הרווחה משטרת ישראל קצין קישור יקל"ר אוכלוסיה ליאור בוקסבויים

15 מכלול אוכלוסיה – רווחה, בריאות,
סדר פעולות מעבר משגרה לחירום – מכלול אוכלוסיה מכלול אוכלוסיה – רווחה, בריאות, מתנדבים משימות לו"ז משימה אחריות הפעלה קבלת עדכון להפעלה והנחיות ראשוניות מנהל מכלול אזעקת בעלי תפקיד במכלול וצוותי התערבות- עפ"י נוהל מכלול הפעלה+שעה חבירה למשרד הרווחה, בריאות,פס"ח להנחיות ראשוניות מנהלי תאים הפעלה+1.5 גיבוש עדכונים להערכת מצב ראשונית הפעלה+2 השתתפות בהערכת מצב ראשונית הפעלה 2-3 השמשת המכלול- תיקים,טלפונים,טפסים,מחשבים,דרכי תקשורת כל מנהל תא הפעלה+3.5 תדרוך כלל בעלי התפקיד במכלול,חלוקה למשמרות וגיבוש פערי כ"א הפעלה +4.5 תדרוך צוותי התערבות הפעלה+6 תחילת משמרת א

16 נוהל מעבר משגרה לחירום- מידע לציבור
עיריית בני ברק נוהל מעבר משגרה לחירום- מידע לציבור

17 בעלי תפקיד מכלול מידע לציבור- נוהל אזעקת עובדים
סדר פעולות מעבר משגרה לחירום – מכלול מידע לציבור בעלי תפקיד מכלול מידע לציבור- נוהל אזעקת עובדים תפקיד פרטי מאייש להשלים

18 מכלול מידע לציבור- דובר, הסברה, לשכות מידע, מוקד חירום עירוני, מוקד
סדר פעולות מעבר משגרה לחירום– מכלול מידע לציבור מכלול מידע לציבור- דובר, הסברה, לשכות מידע, מוקד חירום עירוני, מוקד לו"ז משימה אחריות הפעלה – 1+ קבלת הנחיה מקב"ט על מעבר משגרה לחירום הודעה למוקד העירוני מוקד מזמן צוות ראשוני המבוסס על עובדי עירייה מתוך רשימה תחילת העברת מוקד למרכז הפעלה עדכון מקב"ט תמונת מצב ראשונית מהו התרחיש עדכן סגן תמונת מצב ותרחיש שליפת קובץ ש.ת תדרוך צוות מוקד המבוסס על 4 עובדי עירייה עדכון ראשוני מול מנהלי מכלולים 1-2 ש תחילת עבודה מוקד במרכז הפעלה הזנקת צוות מתנדבים על פי רשימה והודעת נקודת כינוס גיבוש נתוני מכלול על טופס מוכן לקראת הערכת מצב

19 מכלול מידע לציבור- דובר, מוקד
סדר פעולות מעבר משגרה לחירום– מכלול מידע לציבור מכלול מידע לציבור- דובר, מוקד לו"ז משימה אחריות 2-4 ש הערכת מצב כוללת + הנחיות ראש עיר עדכון מוקד בהנחיות רה"ע גיבוש מסרים עם ראש העיר בהתאם להנחיות הפצת מידע ראשוני במדיה אינטרנט קשר עם עיתונות מקומית מעבר מלא של המוקד לפעילות מלאה ובדיקת עזרים קליטת מתנדבים ותדרוכם יצירת קשר עם נפה פקע"ר 4- 6 ש' תליית עזרים, טפסים, הכנת משמרות,רשימות הזנקת צוותי לשכות מידע הערכות להקמת לשכות מידע

20 מכלול מידע לציבור- דובר, מוקד
סדר פעולות מעבר משגרה לחירום– מכלול מידע לציבור מכלול מידע לציבור- דובר, מוקד לו"ז משימה אחריות תדרוך צוות לשכות מידע והתמקמות 8-12 הקלטה והפצה של הודעה טלפונית לתושבים רה"ע צילום ע"י טלוויזיה קהילתית של ראש העיר והפצה במדיה אינטרנט הודעה לתקשורת ארצית על פי רשימה עבודה במשמרות (3/24) 12 ועדת מל"ח

21 נוהל מעבר משגרה לחירום- מכלול משאבי אנוש
עיריית בני ברק נוהל מעבר משגרה לחירום- מכלול משאבי אנוש

22 בעלי תפקיד מכלול משאבי אנוש
סדר פעולות מעבר משגרה לחירום – מכלול משאבי אנוש בעלי תפקיד מכלול משאבי אנוש ונוהל אזעקת עובדים תפקיד פרטי מאייש מנהלת המכלול לאה שכטר סגן רכזת מתנדבים מזכירה

23 סדר פעולות מעבר משגרה לחירום– מכלול כ"א
מכלול כ"א – כ"א, מתנדבים לו"ז משימה אחריות הפעלה ראשונית קבלת עדכון להפעלה והנחיות ראשוניות מנהל מכלול 1-2 אזעקת בעלי תפקיד במכלול- עפ"י נוהל מכלול שמות: באחריות ________להביא למרכז ההפעלה את העזרים המקצועיים (קלסר מכלול כח אדם, טלפונים, מחשבים) קבלת עדכון בדבר המצב החוקי להוצאת צווי ריתוק הפעלת ________________________לבדיקת כח האדם שהגיע לעבודה. סגן מנהל המכלול ביצוע שיחות טלפון לאזעקת עובדים חיוניים שטרם הופיעו זימון בעלי תפקיד לשכת מתנדבים לישיבה רכזת מתנדבים הפעלה+1.5 גיבוש עדכונים להערכת מצב ראשונית בדגש לתמונת מצב פערי כ"א 2 השתתפות בהערכת מצב ראשונית עם ראש הרשות. הפעלה 3+4 גיבוש תמונת מצב לכח אדם ברשות – עובדי רשות ומתנדבים מנהל המכלול

24 סדר פעולות מעבר משגרה לחירום– מכלול כ"א
מכלול כ"א – כ"א, מתנדבים לו"ז משימה אחריות 4-6 הכנת צווי ריתוק אל מול תוכנית הרשות סגן מנהלת המכלול ביצוע ישיבת תיאום ציפיות ועדכון לקבוצת יו"ר הארגונים המנהלים את לשכת המתנדבים בחירום רכזת מתנדבים הערכות לפתיחת שמרטפייה לפי נוהל רשותי – פנייה למנהל מכלול חינוך או למנהלת המתנ"ס לפתיחת שמרטפייה. מנהלת מכלול הפעלה+6 תחילת עבודה במשמרות מנהלת המכלול וסגנה הערכות לפתיחת לשכת מתנדבים (עפ"י פקודה)-___________ הפעלה +8 גיבוש תמונת מצב כ"א ברשות ופערים הפעלה+12 השתתפות בוועדת מל"ח מנהל מכלול פתיחת שמרטפייה בבית בגנו: רח' גוטליב 6 או, ב_____מתנ"ס יהוד-מונוסון, ר'ח רם כהן 1)

25 נוהל מעבר משגרה לחירום- מכלול חינוך
עיריית בני ברק נוהל מעבר משגרה לחירום- מכלול חינוך

26 בעלי תפקיד מכלול חינוך ופס"ח
סדר פעולות מעבר משגרה לחירום – מכלול חינוך בעלי תפקיד מכלול חינוך ופס"ח תפקיד פרטי מאייש מנהל האגף ראש מכלול חינוך יהונתן ספרא סגנית מכלול חינוך עזרה בח.מיוחד גנים ויסודי מנהל חינוך מיוחד על יסודי יהודה לוי רכזת נתונים בתי ספר רכזת נתונים גנ"י קישור עם איכות הסביבה של מוסדות החינוך מנהלת שפ"ח יו"ר ועדת פס"ח

27 סדר פעולות מעבר משגרה לחירום– מכלול חינוך
מכלול חינוך ופס"ח לו"ז משימה אחריות מיידי קבלת הודעה ואזעקת עובדי האגף . 20 דקות העברת הודעה לחסידה בר זוהר - משרד החינוך וקבלת הנחייה ראשונית ממשרד החינוך עד 1 שעה העברת ההודעות ועידכון מצב לבתי הספר ולגני ילדים עד 2 שעות איסוף נתוני נוכחות בבתי הספר וגני הילדים עד 2.5 שעות יציאה להערכת מצב ראשוני בחדר מצב עם הנתונים ממוסדות החינוך עד 3 שעות העברת המידע המצטבר לחסידה בר זוהר - משרד החינוך, וקבלת הנחיות מהמשרד. עד 4 שעות עדכון בתי הספר והגנים לגבי המשך הלימודים או הפסקתם עד 5 שעות ארגון והערכות מוסדות החינוך האפשריים בשיתוף מנהלי בתי הספר וגני הילדים עד 6 שעות ישיבת בחדר מצב להערכות ליום המחרת עד 7 שעות העברת המידע לפרסום דרך הדוברות לגבי המשך מצב למוסדות החינוך

28 נוהל מעבר משגרה לחירום- מכלול הנדסה
עיריית בני ברק נוהל מעבר משגרה לחירום- מכלול הנדסה

29 סדר פעולות מעבר משגרה לחירום – מכלול הנדסה
בעלי תפקיד מכלול הנדסה תפקיד פרטי מאייש מהנדס העיר ישראל קשטן פיקוח הנדסי דודו עמר שיכון ובניה מבנים מסוכנים דוד כהן

30 מכלול הנדסה- פיקוח הנדסי, שיכון ובניה, מבנים מסוכנים,
סדר פעולות מעבר משגרה לחירום– מכלול הנדסה מכלול הנדסה- פיקוח הנדסי, שיכון ובניה, מבנים מסוכנים, לו"ז משימה אחריות הפעלה קבלת עדכון להפעלה והנחיות ראשוניות מנהל מכלול אזעקת בעלי תפקיד במכלול- עפ"י נוהל מכלול הפעלה+שעה חבירה למרכז הפעלה עירוני לקבלת הנחיות מנהל מכלול ומנהלי מחלקות הפעלה+1.5 גיבוש עדכונים להערכת מצב ראשונית ופערי כ"א הפעלה+2 השתתפות בהערכת מצב ראשונית הפעלה 2-3 השמשת המכלול- תיקים,טלפונים,טפסים,מחשבים,דרכי תקשורת מנהל מכלול וכל מנהל תא הפעלה+3.5 תדרוך כלל בעלי התפקיד במכלול –מנהלי התחנות

31 מכלול הנדסה- הנדסה, פיקוח הנדסי, שיכון ובניה, מבנים מסוכנים
סדר פעולות מעבר משגרה לחירום– מכלול הנדסה מכלול הנדסה- הנדסה, פיקוח הנדסי, שיכון ובניה, מבנים מסוכנים לו"ז משימה אחריות 3.5-4 קבלת עדכון ממנהלי המחלקות על תמונת מצב ופערים אם יש מנהל מכלול ומנהלי מחלקות 4-5 גיבוש עדכונים להערכת מצב ראשונית ופערי כ"א מנהל מכלול התקשרות לכלל המהנדסים, קבלנים ונותני השירות כל אחד בתחומו מנהל המכלול ומנהלי המחלקות קבלת דיווחים ועדכונים מנותני השירות מנהל המכלול העברת דיווח למטה העירוני על כלל המכלול המשך ניהול וקבלת הנחיות מהמטה העירוני

32 נוהל מעבר משגרה לחירום- מכלול תשתיות
עיריית בני ברק נוהל מעבר משגרה לחירום- מכלול תשתיות

33 בעלי תפקיד מכלול תשתיות
סדר פעולות מעבר משגרה לחירום – מכלול תשתיות בעלי תפקיד מכלול תשתיות תפקיד פרטי מאייש מנהל אגף תשתיות חנוך זיידמן מנהל עבודות ציבוריות אלכס בליאצקי תשתיות ותיעול תברואה נתי נחום חשמל אהרון מחלוף איכות הסביבה מוטי ויסלובסקי

34 סדר פעולות מעבר משגרה לחירום– מכלול תשתיות
מכלול תשתיות- עבודות ציבוריות, תשתיות ותיעול, חשמל, תברואה, איכות הסביבה לו"ז משימה אחריות הפעלה קבלת עדכון להפעלה והנחיות ראשוניות מנהל מכלול אזעקת בעלי תפקיד במכלול- עפ"י נוהל מכלול הפעלה+שעה חבירה למרכז הפעלה עירוני לקבלת הנחיות מנהל מכלול ומנהלי מחלקות הפעלה+1.5 גיבוש עדכונים להערכת מצב ראשונית ופערי כ"א הפעלה+2 השתתפות בהערכת מצב ראשונית הפעלה 2-3 השמשת המכלול- תיקים,טלפונים,טפסים,מחשבים,דרכי תקשורת מנהל מכלול וכל מנהל תא הפעלה+3.5 תדרוך כלל בעלי התפקיד במכלול –מנהלי התחנות

35 מכלול תשתיות- עבודות ציבוריות, מים,חשמל
סדר פעולות מעבר משגרה לחירום– מכלול תשתיות מכלול תשתיות- עבודות ציבוריות, מים,חשמל לו"ז משימה אחריות 3.5-4 קבלת עדכון ממנהלי המחלקות על תמונת מצב ופערים אם יש מנהל מכלול ומנהלי מחלקות 4-5 גיבוש עדכונים להערכת מצב ראשונית ופערי כ"א מנהל מכלול התקשרות לכלל המהנדסים, קבלנים ונותני השירות כל אחד בתחומו מנהל המכלול ומנהלי המחלקות קבלת דיווחים ועדכונים מנותני השירות מנהל המכלול העברת דיווח למטה העירוני על כלל המכלול המשך ניהול וקבלת הנחיות מהמטה העירוני

36 נוהל מעבר משגרה לחירום- מכלול תאגיד המים
עיריית בני ברק נוהל מעבר משגרה לחירום- מכלול תאגיד המים

37 בעלי תפקיד מכלול תאגיד המים
סדר פעולות מעבר משגרה לחירום – מכלול תאגיד המים בעלי תפקיד מכלול תאגיד המים נוהל אזעקת עובדים תפקיד פרטי מאייש מנהל מכלול תאגיד המים דודו צלניק סגן מנהל מכלול תאגיד המים אחראי מחסן חרום

38 סדר פעולות מעבר משגרה לחירום– מכלול תאגיד המים
לו"ז משימה אחריות קבלת דיווח מראש העיר על מצב חרום קב"ט- במיידי הגעה של מנהל וסגן למרכז הפעלה עירוני, פתיחה וארגון המכלול 0-1 סגן מנהל מכלול נדרש להתקשר ולהקפיץ את בעלי המקצוע למחסני הרשות רח' אשל אברהם השתתפות בהערכת מצב רשותית 1-2 בדיקת התייצבות כלל עובדי האגף ותדרוכם. 2-3 בדיקת מלאים, ציוד ואמצעים. גיבוש תמונת מצב לוגיסטית רשותית 3-4 מוכנות למתן מענה לשאר המכלולים לפי הצורך.

39 נוהל מעבר משגרה לחירום- מכלול לוגיסטיקה ותפעול
עיריית בני ברק נוהל מעבר משגרה לחירום- מכלול לוגיסטיקה ותפעול

40 בעלי תפקיד מכלול לוגיסטיקה ותפעול
סדר פעולות מעבר משגרה לחירום – מכלול לוגיסטיקה ותפעול בעלי תפקיד מכלול לוגיסטיקה ותפעול נוהל אזעקת עובדים תפקיד פרטי מאייש מנהל מכלול לוגיסטיקה ותפעול גדעון רוט סגן מנהל מכלול לוגיסטיקה גידי ליכטיג הפקחים דלק מזון אברהם בלושטיין תובלה קצין רכב ישי מנקדי רכש ואספקה אחראי מחסן חרום משכ"ל

41 סדר פעולות מעבר משגרה לחירום– מכלול לוגיסטיקה ותפעול
מכלול לוגיסטיקה ותפעול– מזון, דלק, תחבורה ושינוע, רכש ואספקה, משכ"ל,קצין רכב לו"ז משימה אחריות קבלת דיווח מראש העיר על מצב חרום קב"ט- במיידי הגעה של מנהל וסגן למרכז הפעלה עירוני, פתיחה וארגון המכלול מנהל מכלול לוגיסטיקה-י 0-1 סגן מנהל מכלול נדרש להתקשר ולהקפיץ את בעלי המקצוע למחסני הרשות רח' אשל אברהם ס.מנהל מכלול לוגיסטיקה- השתתפות בהערכת מצב רשותית 1-2 בדיקת התייצבות כלל עובדי האגף ותדרוכם. 2-3 בדיקת מלאים, ציוד ואמצעים. גיבוש תמונת מצב לוגיסטית רשותית 3-4 מוכנות למתן מענה לשאר המכלולים לפי הצורך. מכלול לוגיסטיקה

42 נוהל מעבר משגרה לחירום- אגף הביטחון
עיריית בני ברק נוהל מעבר משגרה לחירום- אגף הביטחון

43 בנעלי תפקיד באגף ונוהל אזעקת עובדים
סדר פעולות מעבר משגרה לחירום – אגף הביטחון בנעלי תפקיד באגף ונוהל אזעקת עובדים תפקיד פרטי מאייש ראש מכלול מס 2

44 סדר פעולות מעבר משגרה לחירום – אגף הביטחון
לו"ז משימה אחריות הפעלה - מיידי קבלת הודעה ממרכז הפעלה/מחלקת ביטחון על המעבר למתכונת עבודה חירום מנהלת מכלול תיאום עמדות עם מנהל מרה"פ יישובי/הגעה לישיבת מרה"פ מנהלת מכלול+ מס' 2 ה'+30 דקות תיאום עמדות ראשוניות עם מספר 2 להערכות ראשונית וחלוקת תפקידים בצוות מתנ"ס ראשונית ה'+40 דקות איסוף ותדרוך מנהלי תחומים במתנ"ס על המעבר למצב חירום: מידע על המצב , מדיניות עבודה של העיר והמתנ"ס, מתכונת הפעלת תאי וצוותי המתנ"ס על פי מתכונת עבודה שנקבעה – איוש תאים, קביעת משמורות וכו' מנהלי תחומים דרג ליבה ניהולי- גיל רך, נוער, קידם נוער, ספורט, מתנדבים, סל תרבות, ספריה ומנהלה. ה+2 הערכות להוצאת רכזים אזוריים למקלטים ומרחבים מוגנים לשם איסוף נתוני אוכלוסייה וגיבוש המלצות למענה הפגתי לאוכלוסייה לפי לו"ז פעילות יומי במרחבים המוגנים

45 סדר פעולות מעבר משגרה לחירום – אגף הביטחון
לו"ז משימה אחריות ה+2 תיאום עם מכלול אוכלוסייה, עדכון נתונים קריטיים ויצירת תמונת מצב ראשונית על התנהגות אוכלוסייה צרכים פיזיים וצרכים הפגתיים תיאום עם מכלול חינוך בנוגע לצרכי חינוך משלים במערכת החינוך יצירת תמונת מצב ראשונית והערכות למתן מענים הפגתיים מנהלת מכלול שוטף קבלה וריכוז פניות והצעות לתרומות ומתנדבים מגורמי מגזר שלישי והחברה למתנ"סים ריכוז וקבלת עדכונים והנחיות מקצועיות ממשרדי ממשלה, חברת המתנ"סים וארגוני חירום מס' 2 היערכות לקליטת פעילים ומתנדבים פנימיים וחיצוניים לטובת סיוע ביישום פעילות הפגתיית במרחבים המוגנים מנהלת מכלול +מס 2 ה'+3 הוצאת רכזים אזוריים לפעילות הפגתית במקלטים ואיסוף נתונים ומידע מהשטח לצורך גיבוש מדיניות הפגתית להמשך והפעלת מוטת נוער לסיוע במערך פעילות הפגתית


הורד את "ppt "עיריית בני ברק.

מצגות קשורות


מודעות Google