המצגת נטענת. אנא המתן

המצגת נטענת. אנא המתן

מחלקת הדרכה תשע"ח מנהיגות – הובלה – חלק א מטרות הפעילות:

מצגות קשורות


מצגת בנושא: "מחלקת הדרכה תשע"ח מנהיגות – הובלה – חלק א מטרות הפעילות:"— תמליל מצגת:

1 מחלקת הדרכה תשע"ח מנהיגות – הובלה – חלק א מטרות הפעילות:
החניכים יבינו את משמעות המושג הובלה כחלק מערך המנהיגות. החניכים יערכו דיון על תכונות המנהיג. מקום הפעילות: חוץ / חדר זמן: 90 דק'. ציוד והכנה: הגדרה מילונית למושג: 'הובלה'. תמונות של מנהיגים ידועים ומשמעותיים חבל קרטון גדול לכל קבוצה טושים. מהלך הפעילות: חלק 1: מפנים שאלה לחניכים – מהי הובלה? רושמים על לוח/בריסטול את הדברים שעולים. ומתוכם יוצרים את המושג – הובלה. המדריך יקריא בפני החניכים הגדרה מילונית של המושג הובלה. מחלקת הדרכה תשע"ח

2 מחלקת הדרכה תשע"ח מנהיגות – הובלה – חלק ב חלק 2:
מחלקים את החניכים לקבוצות (בהתאם למס' המשתתפים), תולים ע"ג עצים (או על קירות החדר), תמונות של כ- 6 דמויות, ומבקשים מהחניכים לנחש/לספר על כל דמות מי היא, מה עשתה וכו'. חוזרים למליאה כל קבוצה תשתף מה היא רשמה על כל דמות. קבוצה שניחשה נכונה כמות גדולה יותר של דמוית - מנצחת. המדריך יספר על כל דמות – מה עשתה כמובילה/ פורצת דרך. חלק 3: המדריך ישאל את החניכים אילו תכונות לדעתם מייחדות את המנהיגים המובילים הללו? כל קבוצה תקבל קרטון וטוש. עליה לצייר דמות על הקרטון ולרשום את התכונות שנראות לה חשובות על נקודות בגוף הדמות. כל קבוצה תציג את הדמות שלה. והמדריך ירשום את התכונות הבולטות על הלוח. החניכים יביעו את דעתם לגבי הדמות שנוצרה עם כל תכונות המנהיג שמאפיינות אותה. סיכום הפעילות: המדריך יסכם את הפעילות, תוך ציון התכונות המרכזיות שעלו מתוך העבודה של החניכים. ויתייחס למשמעות ההובלה בתפקידי הפיקוד בבית הספר. ולתכונות הבאות לידי ביטוי כבעל תפקיד. מחלקת הדרכה תשע"ח


הורד את "ppt "מחלקת הדרכה תשע"ח מנהיגות – הובלה – חלק א מטרות הפעילות:

מצגות קשורות


מודעות Google