המצגת נטענת. אנא המתן

המצגת נטענת. אנא המתן

מצע בחירות למועצת התלמידים

מצגות קשורות


מצגת בנושא: "מצע בחירות למועצת התלמידים"— תמליל מצגת:

1 מצע בחירות למועצת התלמידים
לילך סבן כיתה ט'1 חטיבה ב'

2 למה אני רוצה להיות במועצת התלמידים?
אני רוצה לתרום לבית הספר ולפעול למען התלמידים. אני חושבת שאני מסוגלת לייצג את הכיתה שלי בצורה טובה, להקשיב לרעיונות של התלמידים ולפעול ליישומם. אני מוכנה להשקיע מזמני הפרטי למען מועצת התלמידים.

3 למה אני מתאימה למועצת התלמידים?
אני אחראית ומסוגלת לעבוד בשיתוף פעולה. אני יכולה להקשיב לדעות של אחרים ולייצג את תלמידי כיתתי. אני יודעת לשכנע ולהסביר את עצמי ולכן לדעתי אוכל לגרום לשינויים הנחוצים לדעתי בבית הספר, וגם לשינויים שאחרים רוצים להביא.

4 מה אני רוצה לשנות בבית הספר?
אדאג שיהיו מכירות לפחות פעמיים בשבוע, כל פעם של סוג אוכל אחר, לפי רצונם של התלמידים (התלמידים ייבחרו את סוג המזון באמצעות סקר). אנסה לדאוג שיהיה אפשר להגיע לבית הספר לבושים בסווטשירט בצבע חלק ללא סמל בית ספר, כשמתחתיו לובשים חולצת בית ספר, או כאשר לסווטשירט מוצמדת סיכה ניידת של סמל בית הספר. אפעל למען קידום והמשך פרויקט שיפוץ השירותים שהתחיל בשנה שעברה.

5 אנסה לדאוג שיהיו פחות מבחנים ובחנים בימי ראשון, כדי שהתלמידים לא יצטרכו ללמוד בשבת.
אפעל למען שכלול מועדון התלמידים והוספת משחקים שמתאימים גם לבנות. אנסה לדאוג להוספת הפסקה של חמש דקות בין השיעור השביעי לשיעור השמיני. בנוסף לרעיונות שלי לשינויים בבית הספר, אני מבטיחה להקשיב לרעיונות של תלמידי בית הספר האחרים ושל תלמידי כיתתי בפרט, ולנסות לפעול כדי לקדם אותם.

6 לסיכום... בחרו בי למועצת התלמידים, כי אם לילך במועצה – כל הכיתה מרוצה!


הורד את "ppt "מצע בחירות למועצת התלמידים

מצגות קשורות


מודעות Google