עבודה מס' 3 למידה מותאמת תומכת מחשב

Slides:



Advertisements
מצגות קשורות
הערכות מילוליות קורס מנב"ס בתוכניות להכשרת מנהלים ומורים במוסדות להשכלה גבוהה, תשס"ה. © כל הזכויות שמורות למשרד החינוך התרבות והספורט.
Advertisements

הסיפור על ארץ הצורות והצבעים פעילות לקראת יום הזכרון לשואה ולגבורה
הרצאה בכנס מוח "המורה אני רוצה להצליח במבחן, אבל אני לא מספיק להעתיק מהלוח, אולי את מוכנה..." דינה סלע, מטח אורנה רוזנבלט,
ניתוח שאלות וכתיבת תשובות
מבוא לביואינפורמטיקה יואלה יריב רוברט בצאם 17.june.2002.
הרצאה בסמינר לוח העברי וזמני היום בהלכה
מערך שיעור במקצוע: תולדות האמנות
יסודות הצילום- קומפוזיציה
מהי אומנות? מונח אמנות אוצר בתוכו את המילה אמן. "יצירה ששוקעו בה כשרון רב ויש בה כדי ליהנות את הרואה או את השומע ולגרום להם חוויה אסתטית בתחום הציור, הפיסול,
הקו באמנות.
מנהיג ומנהיגות בחנוכה.
תכנות בשפת C תרגול 11 - קבצים.
פרסום וקידום מכירות בכל שלב במחזור חיי המוצר, משתנה מדיניות התקשורת השיווקית שלו. פרט את מטרת התקשורת השיווקית בשלושה שלבים במחזור חיי מוצר כלשהו שתבחר.
כמו שהמנהלים אוהבים לומר:
חידון מצוות התלויות בארץ
ישעיהו יא' 1-10 תמונה יפה ופסטורלית
לִימוּד קְרִיאָה בְּ- 25 שִׁיעוּרִים שִיעוּר אֶחָד לְיוֹם.
מיום העצמאות לחג השבועות
טיפים מנצחים: לחפש ולמצוא במהירות ובדיוק
נערך ע"י אריק הוד, הגימנסיה העברית הרצליה
ששת כובעי החשיבה חשיבה מקבילה בעזרת
מצגת בנושא זיהוי נגדים בשיעור זה נלמד כיצד מזהים את התנגדותו של הנגד ואת מידת הדיוק שלו. שני הצבעים השמאליים( א, ב ) נקראות "הספרות המשמעותיות" והן מציינות.
מבוא למדעי המחשב הרצאה מספר 12: רקורסיה
אלף לילה ולילה!.
תירגול 11: מיונים וחיפוש בינארי
זו חשיבה שיוצרת פתרונות חדשים. אחרים מכל הפתרונות שאנחנו כבר מכירים.
ד"ר דבורה הרפז, מנהלת הוראת הידע לשון והבעה, רשת אורט ישראל
למידת חקר עבודת חקר – מהי
ועידת סטטוס לרכש ולוגיסטיקה
חלבונים – מבנה ותפקיד והקשר ביניהם
שם ביה"ס, רשות: מקיף ה' אשדוד שם המורה: פולינה צ'יגרינסקי שם המדריכה:
החללית הישראלית הראשונה על הירח
המוקד לביטחון תזונתי.
אחרית דבר .. אלופות, שיהיה המונמונמון בהצלחה!! ט"ו בשבט שמח! שושי 
Carry Save Adder (CSA).
רובוטיקה תרגול שימוש בלולאות
1 לגלות את התיאטרון ,תרגום: אורי שני Designed by Michael Rasbury
מוטיבציה והשוואה בין מבני נתונים שלמדנו
כל הזכויות שמורות לגבריאל אנקרי © 2017
תפקידי התקשורת הצעה נערך על ידי מורי היל"ה במחוז צפון
הבנת הנקרא קוראים ומבינים!.
טליה חסין, ליאור קדם-קדיש והילה דולב
מי רוצה להיות מיליונר 2? 15 $1 Million 14 $500,000
SQL - כתיבת שאילתות למתחילים
סטטסיטיקה והסתברות לשאלון 002.
תרגול 13 : חזרה נכתב על-ידי לימור ליבוביץ נערך ע"י ישראל גוטר
אור וצבע.
CLI vs GUI.
סיעות במערכת החינוך.
דו"ח וינוגרד החלק המצונזר.
מגישות: חיה בן-זקן ; מעין דורון
TravelWiz רקע כללי אנשים רבים שטסים לחו"ל לתקופה קצרה מתקשים להחליט באילו אטרקציות כדאי להם לבקר ומאילו עדיף להם להימנע. הדבר נובע מחוסר ידע או הכרות.
הרצאה 01 סוגי נתונים בתוכנית
מופעי הירח הכינה: ליאת סופר.
אמנות שהיא לרגע ואמנות שמנציחה רגע מוגש על ידי: עמית לונדנר
טיפול באנגלית כשפה זרה לילדים עם קשיי למידה
(או כיצד ללמוד בצורה נכונה מתחילת הסמסטר)
(או כיצד ללמוד בצורה נכונה מתחילת הסמסטר)
פיתוח מערכי שיעור כיתתיים משולבי תקשוב (הל"ה)
הצג את עצמך, את עמותת תפוח ואת נושא הפעילות.
מעבדה 2- עיצוב (עבור חלק ג)
נחי ל"א ב-ט-א מ-ל-א מ-צ- א
התנייה אופרנטית כיצד מאמנים כלבי נחייה?
פיתוח פעילויות המתאימות לגיוון של הוראת הכימיה והפעלתן
GSW Technology GSW-322M.
מודל ניהול פרסום.
ניהול הטיפול בכאב במיאלומה נפוצה- כנס עבור מטופלים ומלווים
מחפשים את המטמון אנרגיה גרעינית וקרינה גרעינית
נושא השיעור לו- ו...לא נשמעות זהה אבל נכתבות שונה. ובעלות משמעות שונה
הערה: כדי לשנות תמונות בשקופית זו, בחר תמונה ומחק אותה
תמליל מצגת:

עבודה מס' 3 למידה מותאמת תומכת מחשב מוגש ל:רונית חצרוני הנושא: חיזוק תנועת הצירה- סגול מגישות : חגית פרנקל וציפי לנגרמן

קהל היעד: תלמידי כתה א' המתקשים בצירה- סגול במהלך העבודה, אנו נתקלות בילדים רבים שהחלו את תהליך הקריאה. אך, כשמגיעה התנועה החדשה- הם מתבלבלים ומתקשים לרכוש אותה. לכן, חשבנו על רעיונות אחרים הכוללים חזרה על מודעות פונולוגית וזיהוי התנועה,ובמקביל-ניצול הידע שרכשו בקריאה, כדי לבסס ולחזק את תנועות צירה – סגול.

הקיפו בעיגול רק תמונות שיש בהן צליל צירה- סגול (זיהוי שמיעתי של הצלילים)

כִּ כָּ כֶּ שָׁ שֶׁ שִׁ עֵ עָ עִ לֵ לִ לַ הקיפו את הצליל הפותח הנכון למילים הבאות: זיהוי שמיעתי של הצלילים וחיפוש התנועה המתאימה כִּ כָּ כֶּ שָׁ שֶׁ שִׁ עֵ עָ עִ לֵ לִ לַ

מתחו קו בין תמונה למילה רמזים טרם קריאה- מילים מהסיפור מתחו קו בין תמונה למילה רמזים טרם קריאה- מילים מהסיפור כֶּלֶב אֶרֶז נְמָלָה לַיְלָה נָבַח

סיפור- ארז והכלב חגית קריאה קולית מדויקת תוך הקפדה על עצירה בנקודה סיפור- ארז והכלב חגית קריאה קולית מדויקת תוך הקפדה על עצירה בנקודה הָיָה פַּעַם יֶלֶד בֵּן שֶׁבַע. שֵׁם הַיֶּלֶד הָיָה אֶרֶז. לְאֶרֶז הָיָה כֶּלֶב קָטָן. לַיְלָה אֶחָד נָבַח הכֶּלֶב . קָם אֶרֶז וְהָלַךְ אֶל הַכֶּלֶב. לְיַד הַכֶּלֶב הָיְתָה נְמָלָה. הַכֶּלֶב נָבַח עַל הַנְּמָלָה. הַכֶּלֶב פָּחַד מֵהַנְּמָלָה הַקְּטַנָּה. אֶרֶז צָחַק וְגֵרֵשׁ אֶת הַנְּמָלָה.

ארז והכלב – משימות: מילןי הוראות צבעו בצבע צהוב את כל האותיות המנוקדות בצירה או סגול קראו רק את המילים שצבעתם. הקיפו את המילה ארז בצבע כחול. הקיפו את המילה כלב בצבע אדום מספרו את השורות. קראו כל שורה ועצרו בנקודה.

ענו על השאלות איתור פרטים וכתיבה תוך העתקה נכונה 1.   מַה שֵׁם הַיֶלֶד? (שוּרָה 2) 2.   מַה הָיָה לאֶרֶז?(שׁוּרָה 3) 3.   מַה קָּרָה בַּלַּיְלָה?(שׁוּרָה 4) 4.   לְאָן הָלַך אֶרֶז?(שׁוּרָה 5) 5.   עַל מִי נָבַח הַכֶּלֶב?(שׁוּרָה 7) 6.   מִי פָּחַד מֵהַנְּמָלָה?(שׁוּרָה 8) 7.   מַה עָשָׂה אֶרֶז?(שׁוּרָה 9)  

מתחו קו: זכר- נקבה העשרת אוצר מילים נַבְחָה צַחֲקָה גֵרְשָה הַיְתָה קְטָנָה הַלְכָה פַּחֲדָה הָיָה קָטָן נָבַח הָלַך פָּחַד צָחַק גֵרֵש

כתבו: מי? עשה? מה? פיתוח מיומנות הכתיבה והדמיון מִי? עַשָׂה? מַה? פָּחַד הָלַך צָחַק נָבַח גֵרֶש

משחק הפכים-מילים מהסיפור העשרת אוצר מילים משחק הפכים-מילים מהסיפור העשרת אוצר מילים קְּטַנָּה לַיְלָה בֵּן הָלַך צָחַק גְדוֹלָה יוֹם בַּת חָזַר בָּכָה יֶלֶד יַלְדָה הֶחזִיר גֵרֵש

משחק לוטו מילה- תמונה של חיות בצירה- סגול זֵבְּרָה בֶּכֶר כֶּלֶב עֶגֶל אַרְיֵה נֶשֶר יָעֵן טָלֶה עֵז