המצגת נטענת. אנא המתן

המצגת נטענת. אנא המתן

חזון מחלקתי אורטופדיה א'.

מצגות קשורות


מצגת בנושא: "חזון מחלקתי אורטופדיה א'."— תמליל מצגת:

1 חזון מחלקתי אורטופדיה א'

2 מבחינת הלקוח: כשאני במחלקה אני מרגיש ש... המקום בטוח,אני בידיים טובות,מקבל טיפול ברמה טובה,האווירה נעימה,מתייחסים אלי,מטפלים בי טוב. במחלקה תמיד...יש צוות דואג,יש מענה לצרכים שלי,מיטות נוחות וציוד מתקדם,יש עם מי לדבר,מתייחסים אלי באמפטיה וכבוד. במחלקה אף פעם...לא טועים,לא חסר ציוד,לא נתקלתי בהתפרצות איש צוות,לא מזלזלים בבקשותיי,לא עוזבים בן אדם ללא עזרה,לא מסרבים לי. מה טוב ללקוח...

3 במחלקה זה לא כמו בבית חולים אחר, כי
במחלקה זה לא כמו בבית חולים אחר, כי... כאן הצוות הכי מקצועי,מתייחסים לכל אחד כאילו הוא היחידי,האווירה מאוד נעימה,הטיפול מאוד יעיל, הצוות אכפתי ואמפתי.

4 מה האחיות אוהבות במחלקה:
כשאני במחלקה אני מרגיש ש...הצוות ידידותי,מעריכים אותי,כייף לי,כולם עוזרים לי,מקבלים אותי,נוח לי, אני תורם, אני בבית. הכי אני אוהב במחלקה...את הצוות,את החברים. אני נהנה לעבוד פה כי...תומכים בי,אווירה טובה,נעים לי, אני בבית. אני גאה ב...רמה סיעודית ורפואית גבוהה,מחייכים למרות הקושי,שיתוף פעולה בין הצוות,חולים מרוצים מאיתנו. מה האחיות אוהבות במחלקה...

5 אני ממליץ לאחרים לעבוד במחלקה, כי רק אצלנו
אני ממליץ לאחרים לעבוד במחלקה, כי רק אצלנו... הצוות מקצועי וידידותי, יש תמורה בעד ההשקעה,יש התחשבות והבנה בין הצוות, יש אווירה נעימה,סומכים ועוזרים אחד לשני.

6 דעות של אנשים ממחלקות אחרות:
מאיפה הם תמיד מצליחים להביא את ה...חזון , רצון,ציוד,צוות,יחס. היינו רוצים להיות כמוכם ב...גיבוש,חברתיות,יחס לצוות ולמטופלים, ארגון העבודה,סידור עבודה,אווירה. לקוחות רוצים לעבור אליכם כי...אתם מקצועיים, מתחשבים,היחס אצלכם נעים וטוב. אוהבים לקבל אחיות מהמחלקה שלכם כי רק אצלכם...הצוות הכי טוב ומקצועי,עובדים מהר ויעיל. מה היינו רוצים לשמוע...

7 אם כך... מהו חזון???

8

9 חזון: " להציב חזון...הווה אומר להיות בונה השעון ולא מנחש השעה"
תמונה ויזואלית עתידית רצויה ! לחלום על הבלתי רגיל ולהופכו למציאות קיימת. חזון הינו תוכנית לטווח ארוך המשלבת אידיאולוגיה עם מעשה. חזון יוצר משמעות, מוטיבציה והוא המצפן המסייע לנו לעשות את הבחירות המתאימות ביותר. " להציב חזון...הווה אומר להיות בונה השעון ולא מנחש השעה" (ג'יימס קולינס וג'רי פוראס)

10 חזון האחים והאחיות במחלקה האורטופדית
צוות המחלקה יהיה הנבחר והמוביל במתן טיפול סיעודי, איכותי ובטיחותי, מקיף וחדשני, ברמה האנושית הגבוהה ביותר, לשביעות רצונם של לקוחותינו תוך שמירה על רמת בריאות אופטימלית איזון תקציבי ודאגה לשמירת הציוד הרפואי וסביבת העבודה.

11 העובדים – הם המשאב החשוב ביותר שלנו! לפיכך:
אנו נשקוד בהתמדה לשיפור שיטות העבודה ורווחת הצוות. אנו מתחייבים לעבוד תוך מתן כבוד הדדי ושמירה על נאמנות מקצועית. אנו מתחייבים למלא תפקידים ומשימות המוטלים עלינו, להתעדכן ולהרחיב ידע ולשפר כישורים מקצועיים רלוונטים לתחום העיסוק.

12 הלקוחות – הם המשאב העיקרי שלנו! לפיכך:
אנו מאמינים כי זכותם של הלקוחות לקבל טיפול ושירות איכותיים. אנו מתחייבים להעניק שירות אנושי, ידידותי ואישי, תוך מתן כבוד לכל אדם באשר הוא. אנו מתחייבים להתייחס לפניות, בקשות וציפיות הלקוחות, מהר ככל האפשר. אנו נשקוד ונפעל למתן טיפול איכותי ומקצועי, מיומן ובטוח, מתוך אחריות ומחוייבות.

13


הורד את "ppt "חזון מחלקתי אורטופדיה א'.

מצגות קשורות


מודעות Google