המצגת נטענת. אנא המתן

המצגת נטענת. אנא המתן

מרכז ג'ו אלון – המוזיאון לתרבות הבדואים

מצגות קשורות


מצגת בנושא: "מרכז ג'ו אלון – המוזיאון לתרבות הבדואים"— תמליל מצגת:

1 מרכז ג'ו אלון – המוזיאון לתרבות הבדואים
כנס בטיחות – חורף 2014 מרכז ג'ו אלון – המוזיאון לתרבות הבדואים

2

3 היום, יום שני, התקיים כנס הבטיחות החצי שנתי - לקראת חורף מדובר בכנס בטיחות חשוב שחברת מטיילי להב עורכת מידי חצי שנה לכלל הנהגים.  בכנס השתתפו כ - 70 נהגים, מנכ"ל החברה מר אברהים נסאסרה, קצין הבטיחות של החברה, מר ע'אזי אל עטאונה, מר ג'אבר אבו סיאם, מנהל התיפעול של החברה.  רפ"ק אדי ישראל, מפקד ימת"א נגב, העביר הרצאה מרתקת, מעניינית ומיוחדת. ההרצאה נפתחה בסרטון המציג נהג אוטובוס שעושה שימוש בשני טלפונים ניידים תוך כדי נהיגה. בהמשך הועברה לנהגים הדרכה מפורטת ומקצועית לנהיגה בחורף בדגש על נהיגה בטוחה וייחודית לנהגים המסיעים נוסעים. במהלך ההרצאה התקיים שיח ער בין הנהגים לרפ"ק אדי, עלו שאלות ונושאים רבים הקשורים לנהיגה בטוחה, בטיחות בדרכים ונושאים רבים נוספים. 

4 כפי שעלה במהלך הכנס, משטרת ישראל עושה הכל כדי למנוע תאונות דרכים
כפי שעלה במהלך הכנס, משטרת ישראל עושה הכל כדי למנוע תאונות דרכים. האכיפה היא כלי ולא מטרה ויש מאמץ ניכר להרחיב את מעגל ההסברה ולהגיע לכמה שיותר נהגים ונוהגים. רב פקד ישראלי, ציין לחיוב את פעילות חברת "מטיילי להב" על קיום כנסי הסברה חשובים שכאלה : "מדובר בכנס מקצועי, חשוב שהחברה מקיימת מידי חצי שנה. דבר המעיד על נכונות ורצינות החברה וההשקעה בנושא חשוב זה".  אברהים נסאסרה, מנכ"ל החברה הציג בכנס את חשיבות האחריות האישית של כל אחד, ואת היכולת להאמין ולשנות. מר נסאסרה חידד את הצורך לקדם שיתוף פעולה תמידי בין החברה והמשטרה. זאת גם בהיבטים של הקהילה, חינוך וערכים בדגש על תפיסת המשטרה כגוף חיובי. מר אברהים נסאסרה, ציין כי מדובר בכנס חצי שנתי בעל חשיבות רבה שהחברה מקפידה לקיים אחת לשישה חודשים, והודה לרפ"ק אדי ישראלי על הנכונות והתרומה הייחודית והחשובה.  

5 החברה שמה לה למטרה לקיים כנסי הסברה ולהוביל מהלכים מקדמי בטיחות, תודעת שרות גבוהה ואחריות. כחברה שמסיעה נוסעים רבים במהלך כל השנה, כחברה שמסיעה ילדים במסגרות בתי הספר, לטיולים ועוד, החברה מחוייבת לשמירה על סטנדרטים גבוהים ובעיקר על רמת בטיחות ללא פשרות. החברה מתכוונת להמשיך ולשתף פעולה עם כלל הגורמים בוודאי עם המשטרה במטרה להמשיך ולהיות חברה מובילה בכל תחום.

6 מה משפיע על הנהג וסביבתו
מה משפיע על הנהג וסביבתו? רפ"ק אדי מדריך את נהגי החברה בכלל הנושאים המשפיעים על הנהג בכל שלבי הנסיעה.

7 כללי הנהיגה הנדרשים בחורף! חשוב! מחייב! מציל חיים!

8 סקירה של מנכ"ל החברה מר אברהים נסאסרה.
הכול על חשיבות השמירה על בטיחות, נהיגה זהירה, שירות איכותי ואדיב. נושאים שהופכים את החברה למובילה.

9

10 תודה והערכה רבה לרפ"ק אדי ישראלי

11 סעו בזהירות – חורף נעים ובטוח
תודה לכל השותפים. תודה למר סער ברקאי לגב' ליזה ולכל עובדי המרכז שליווי וסייעו בכל דרך. סעו בזהירות – חורף נעים ובטוח


הורד את "ppt "מרכז ג'ו אלון – המוזיאון לתרבות הבדואים

מצגות קשורות


מודעות Google