המצגת נטענת. אנא המתן

המצגת נטענת. אנא המתן

"פיתוח והפעלה של תוכניות ( ) לימודים" מיפוי תכני הקורס

מצגות קשורות


מצגת בנושא: ""פיתוח והפעלה של תוכניות ( ) לימודים" מיפוי תכני הקורס"— תמליל מצגת:

1 "פיתוח והפעלה של תוכניות ( 14008 ) לימודים" מיפוי תכני הקורס
"פיתוח והפעלה של תוכניות ( ) לימודים" מיפוי תכני הקורס ד"ר אוה גוטרמן – המחלקה לחינוך ופסיכולוגיה

2 מרכיבי הקורס ספרו של קולין מארש (Marsh).
Marsh, C.J. (2009). Key Concepts for Understanding Curriculum. שתי מקראות, קבצי מאמרים בעברית ובאנגלית, - מאמרי רשות וחובה מדריך למידה – שני נספחים חוברת מטלות – 3מטלות – חובה מפגשי הנחיה הרצאות מוקלטות אתר האינטרנט - הנחיה טלפונית

3 מפגשי הנחיה פאפ רעננה (18:30-21:00 יום ב ) מנחה: ד"ר אוה גוטרמן 14.3
4.4 2.5 23.5 16.6 27.6

4 ספרו של קולין מארש (Marsh). Marsh, C. J. (2009)
ספרו של קולין מארש (Marsh). Marsh, C.J. (2009). Key Concepts for Understanding Curriculum פרק 1 פרק 2 פרק 3 פרק 4 פרק 5 פרק 6 פרק 8 פרק 12 פרק 19 פרק 20 –רשות פרק 21

5 -להלן הפירוט המאמרים באנגלית לפי סדר הופעתם במקראה: מאמרים – חובה
-להלן הפירוט המאמרים באנגלית לפי סדר הופעתם במקראה: מאמרים – חובה גיימס ו סירס (קריאת תקצירים, מצגת, מפגש) פיטר הילבוביץ (קריאת תקצירים, מצגת, מפגש) פלאסייר, ווקר ופורסטר (מפגש הנחיה באנגלית) ראליס (מפגש הנחיה באנגלית) דקר ווקר וגיימס סוליטס איילוט אייזנר (מפגש הנחיה באנגלית) אשר שקדי גון גודלד רוזמרי וווליאמי (מפגש הנחיה באנגלית) שני המאמרים שני המודלים לפיתוח תוכניות לימודים נספחים למדריך למידה (טיילר וווקר) כל המאמרים עליהם נשאלתם בשלושת הממנים- ממן 11, 12 ו13 - הינם מאמרי חובה

6 להלן הפירוט המאמרים בעברית לפי סדר הופעתם במקראה: מאמרים – חובה
להלן הפירוט המאמרים בעברית לפי סדר הופעתם במקראה: מאמרים – חובה שרה גורי שפרה שינמן מרים בן פרץ משה זילברשטיין ( התמונה הכללית ) יוסף ינאי (רשות מעניין ) רחל הרץ לזרוביץ

7 "פיתוח והפעלה של תוכניות ( 14008 ) לימודים" רצף הנושאים
"פיתוח והפעלה של תוכניות ( ) לימודים" רצף הנושאים ד"ר אוה גוטרמן – המחלקה לחינוך ופסיכולוגיה

8 הגדרות והשתמעויות גישות פילוסופיות כבסיס לפיתוח והפעלה של ת"ל ההיסטוריה של צמיחת התיאוריה הקוריקולריוית - דורות

9 שלבים מוקדמים בתכנון ת"ל
ארגון תכנים מטרות וסטנדרטים מודלים תפיסה רעיונית- מסגרת רעיונית

10 בחירה וארגון של אסטרטגיות ושיטות הוראה טכנולוגיה בשרות ההוראה
בחירה וארגון של אסטרטגיות ושיטות הוראה טכנולוגיה בשרות ההוראה

11 יישום והפעלה של תל תכנית לימודים וגילגוליה גורמים משפיעים :בעיות בתיאור ומדידה של היישום הערכת חומרי למידה – סלתל הערכת מורים SOC הערכת הישגיי תלמידים

12 הערכה בית ספרית אידיאולוגיות ותכנון לימודים פדגוגיה ביקורתית


הורד את "ppt ""פיתוח והפעלה של תוכניות ( ) לימודים" מיפוי תכני הקורס

מצגות קשורות


מודעות Google