המצגת נטענת. אנא המתן

המצגת נטענת. אנא המתן

ניהול עובדים ומנהלים מרחוק

מצגות קשורות


מצגת בנושא: "ניהול עובדים ומנהלים מרחוק"— תמליל מצגת:

1 ניהול עובדים ומנהלים מרחוק
ניהול מרחוק ניהול עובדים ומנהלים מרחוק לילך דורה

2 ניהול מטה- שטח בארגון גדול
מתי נדרש ניהול מרחוק? ניהול ממשל ארגונים ניהול מטה- שטח בארגון גדול ניהול גלובלי ניהול התקשרות קבלנית ניהול בפריסה ארצית

3 הצורך בניהול מרחוק כמו כל צוות עובדים או צוות מנהלים יש חשיבות גבוהה לניהול ומה שאינו מנוהל, סיכויי ההצלחה שלו נמוכים. מה מנהלים?- הרבה "דברים" שהם חלק מהניהול ושזורים בניהול השוטף במסגרת הקרבה הפיזית צריכים לעלות למודעות ולהיות מנוהלים. כגון: טון דיבור, מפגשים מובנים לעומת מפגשים במסדרון וכיו"ב "רחוק מהעין רחוק מהלב" – המרחק יוצר פערים משמעותיים בהבנת הצורך, בקריאת המפה, בניתוח נכון של הנתונים והאירועים וכתוצאה מכך קבלת החלטות ניהוליות שגויות – ניהול מרחוק נכון למנהלים ולא רק לעובדים. חיבוריות CONTACT

4 מיתוסים בניהול מרחוק אפשר להשאיר לבד את העובדים מרחוק הם “self directed”. ניהול מרחוק נובע מחוסר אמון בהם - אפשר לתת אמון לעובדים מרחוק. אני לא יכול לנהל, לאמן ולהוביל מה שאני לא רואה. בניית אמון זה לא דבר כל כך חשוב בסביבה וירטואלית- נראה הכל במערכות הטכנולוגיות. אני אף פעם לא אראה את האנשים שעובדים עבורי בניהול מרחוק, אז זה לא משנה. אם בחרתי נכון והאדם יודע מה המשמעות לעבוד מרחוק ומתאים לו, אז לא צריכה להיות בעיה.

5 המרחק מייצר פערים - ניהול מרחוק תפקידו לגשר על מכלול הפערים
מה קורה במרחק? המרחק מייצר פערים - ניהול מרחוק תפקידו לגשר על מכלול הפערים פער פיזי פערי ידע ותפיסת המציאות פער תקשורת תרבותי טכנולוגי ניהול מרחוק

6 פער פיזי פער פיזי כולל: לא רואים, לא שומעים, לא מרגישים אחד את השני.
מגיעים למקום אחר, ההתרחשויות שונות במקומות שונים, האווירה אחרת, התמודדות שונה. לראות את האדם מעבר לתפקיד פגישות –לראות אחד את השני בפנים שעות קבלה דלת פתוחה שעות מסדרון How and what פער פיזי יוצר מציאות שדברים שלא היו בעלי חשיבות קודם הופכים להיות חשובים מאד למשל: מי מגיע למי ומתי? האם כל פעם שרוצים להיפגש הזוטר יותר צריך להגיע למנהל? האם המנהל יכול בספונטניות להגיע לצוות שלו או שצריך לתאם מראש? ניהול הדדיות ושיח על האופן בו ייעשו הפגישות, המיקום ובניית שגרות קבועות של עבודה

7 פער תקשורת פער תקשורת כולל :
המרחק מייצר סוגים מסוימים של תקשורת : הרבה טלפונים ומיילים, SMS וWhatsApp – אלו סוגי תקשורת חשובים ואיך מנהלים אותם נכון קריטי להצלחת ניהול מרחוק מה נאמר באמצעי התקשורת הוא משמעותי ונוצרים פערים תקשורתיים יחסים מול עבודה מקבלים משנה תוקף בניהול מרחוק סביב פערי תקשורת להגדיר גבולות: זמנים שמצפים שיהיה תקשורת וזמנים שלגיטימי שלא תהיה תקשורת תקשורת טכנולוגית נשמרת- לשים לב למילים, לפרגן ולא לכעוס בטכנולוגי הבנה ולמידה של המציאות הטכנולוגית של ה"שטח" במקומות השונים לדבר על קשיים, לדבר על " איך" לדבר על יחסים לעומת Tasks הרחבת הדיאלוג וגבולות התקשורת יושבים בבסיס צמצום פער התקשורת בניהול מרחוק יש להגדיר גבולות מה נאמר במערכות הטכנולוגיות , מי שותף לשיחות ואיך – מה אני אומר איפה מאד רלוונטי- חלק מקשיים , בעיות ביחסים ומשברים נובעים מניהול לא נכון של התקשורת הווירטואלית שמחזקת את הפער ומרחיקה בין המנהלים לצוות ולמנהלו במרחק.

8 פער טכנולוגי פער טכנולוגי כולל :
פערים בידע וביכולות לעשות שימוש בטכנולוגיה פערים בתשתיות טכנולוגיות בדרכי ההתחברות, בתוכנות פערים בתחושת הנוחות והביטחון בקשרי עבודה טכנולוגיים- תרבות עבודה וחשיבה סבלנות לתהליכי ההטמעה- הם ארוכים יותר ממרחק ולא לחסוך בהדרכות בשטח. הרחבת הדיאלוג – שגרות קבועות לשיחה לא רק כשצריך ללמוד ולחבר את מנהלי הביניים הרחוקים לטכנולוגיה וליתרונותיה לבחור בכלים טכנולוגיים מתאימים למרחקים ולתשתיות

9 פערי ידע ותפיסת המציאות
פער ידע ותפיסת מציאות כולל : פערי ידע – יידע הוא נכס והעבודה צריכה להיעשות על בסיס ידע ארגוני מצטבר גם בתחום המקצועי וגם בתחום ארגוני. המרחק פעמים רבות מחדד את פערי הידע ומחייב בניית עוגנים של ידע משותף תפיסת המציאות מכתיבה פעמים רבות את אופן ההתנהגות בפועל. ממרחק המציאות נתפסת שונה ומתורגמת באופן שונה כי היא יחסית לדרך בה היא נקלטה ולמי שקלט אותה ולכן המרחק פעמים רבות מעצים את פערי תפיסת המציאות בין היחידות במנהלות ליחידות המנוהלות במרחק ניהול תפיסת המציאות – היכולת לדבר על רגשות כלפי ארועים, שינויים, הארגון ולעשות Reframing לעדכן בדברים הלא כתובים, בשיח הלא פורמאלי, לחבר מאגר ידע נגיש ומשותף – לא הכל אני צריך לשאול את הבוס

10 פער תרבותי פער תרבותי כולל :
כל מקום פועל במסגרת תרבות מסוימת ובמרחק בין צפון לדרום ובין מרכז לפריפריה ובין מדינות ומחוזות יכול להיות מרחק תרבותי מאד גדול כל תרבות יש לה מאפיינים ייחודיים לה ונורמות לא מדוברות למה מקובל יותר ומה פחות, מה מתקבל על הדעת ומה לא, למי אנחנו יכולים להקשיב ולמי לא ומה "מדבר" לאנשים מערך ציפיות ריאלי בתוך מערכת בין תרבותית שונה. התאמת ציפיות היכן שאפשר לתרבות צמצום פערים תרבותיים על ידי קביעת כללי משחק משותפים ומוסכמים קבלת השונה – לגיטימציה לפערי התרבות מתוך למידה הדדית לדעת ולהכיר את נורמות התרבות – מנהל צריך ללמוד התאמת צורת התנהגות בהתאם לתרבויות השונות ומתוך כבוד הדדי הוא מרכיב קריטי בניהול מרחוק והידע הרלוונטי הוא חשוב.

11 דגשים לניהול מנהלים מרחוק
ניהול הלויאליות ומקור ההזדהות של המנהלים - מנהלי ביניים נמצאים פעמים רבות בין הפטיש לסדן, המרחק מעצים את הזדהות עם המקום מאשר עם הארגון –יש צורך בבניית חיבור עמוק יותר לארגון, לתכלית, למערכת הרחבה וכיו"ב.. הרחבת הידע והסמכויות למנהלים הרחוקים כך שיוכלו להוות מענה משמעותי לשטח. מתן כלים ומיומנויות ניהול- כלים לנהל בכלל וכלים לנהל את הצוות שלהם מרחוק. הוו דוגמא אישית שהם יכולים לשכפל לאנשיהם המרוחקים. הסדרת מדיניות, תהליכי עבודה, נהלים, שיטות עבודה רלוונטיות לניהול מרחוק. דיווח רלוונטי - תנו אמון – לא להתקשר כל יום בשמונה לראות אם הוא שם... אבל כן לבסס דיווחיות רלוונטית ( לא בגלל שבאי שם אמרו..).

12 מורכבות לאורך זמן ניהול לרחוק
לעבד חוויה להתגייס לעזור בקושי רשת הקשרים לרוחב לייצר ידע חדש ביחד מערכת יחסים לעורר השראה

13 לילך דורה


הורד את "ppt "ניהול עובדים ומנהלים מרחוק

מצגות קשורות


מודעות Google