המצגת נטענת. אנא המתן

המצגת נטענת. אנא המתן

מצגת בנושא זיהוי נגדים בשיעור זה נלמד כיצד מזהים את התנגדותו של הנגד ואת מידת הדיוק שלו. שני הצבעים השמאליים( א, ב ) נקראות "הספרות המשמעותיות" והן מציינות.

מצגות קשורות


מצגת בנושא: "מצגת בנושא זיהוי נגדים בשיעור זה נלמד כיצד מזהים את התנגדותו של הנגד ואת מידת הדיוק שלו. שני הצבעים השמאליים( א, ב ) נקראות "הספרות המשמעותיות" והן מציינות."— תמליל מצגת:

1 מצגת בנושא זיהוי נגדים בשיעור זה נלמד כיצד מזהים את התנגדותו של הנגד ואת מידת הדיוק שלו. שני הצבעים השמאליים( א, ב ) נקראות "הספרות המשמעותיות" והן מציינות את שני המספרים הראשונים של ערך הנגד. הצבע השלישי מציין את מספר האפסים שיש להוסיף לשתי הספרות הראשונות כדי לקבל את הערך הסופי של הנגד. הצבע המסומן באות ד' מציין את מידת הדיוק של הנגד – יכול להיות זהב או כסף על פי הטבלה מטה.

2 כל אחד מפסי הצבע יכול להופיע באחד מעשרה צבעים על פי הטבלה הבאה:
דוגמה לחישוב ערך הנגד המצויר מעלה : חום – 1 שחור – 0 אדום - 2 אפסים כסף – אחוז דיוק של 10% מכאן שערך הנגד – Ω כלומר KΩ אך מאחר ואחוז הדיוק של הנגד הוא 10% , ערך הנגד יכול להיות בין Ω900 – Ω1100

3 וכעת נזהה מספר נגדים לפי הצבע

4 חישוב אחוז דיוק הנגד

5 סוגים של נגדים

6 וכעת תקבלו דף עבודה בהצלחה !!!!
וכעת תקבלו דף עבודה בהצלחה !!!!


הורד את "ppt "מצגת בנושא זיהוי נגדים בשיעור זה נלמד כיצד מזהים את התנגדותו של הנגד ואת מידת הדיוק שלו. שני הצבעים השמאליים( א, ב ) נקראות "הספרות המשמעותיות" והן מציינות.

מצגות קשורות


מודעות Google