המצגת נטענת. אנא המתן

המצגת נטענת. אנא המתן

מצגת אזורי אקלים במצגת קלימוגרפים של חמישה אזורי אקלים במזה"ת. מאפיני האקלים על פי חמישה ממים- בהשראת ערן חדד. המצגת הוכנה על ידי ברוך שקד.

מצגות קשורות


מצגת בנושא: "מצגת אזורי אקלים במצגת קלימוגרפים של חמישה אזורי אקלים במזה"ת. מאפיני האקלים על פי חמישה ממים- בהשראת ערן חדד. המצגת הוכנה על ידי ברוך שקד."— תמליל מצגת:

1 מצגת אזורי אקלים במצגת קלימוגרפים של חמישה אזורי אקלים במזה"ת. מאפיני האקלים על פי חמישה ממים- בהשראת ערן חדד. המצגת הוכנה על ידי ברוך שקד.

2 אקלים צחיח למחצה מינימום טמפ. 7 צלסיוס מכסימום טמפ. 27 צלסיוס משרע טמפ צלסיוס משקעים שנתי כ180 מ"מ משקעים עונה חורף השפעות על האדם: 1. גידול חיטה ושעורה כגידולי בעל. 2. מרעה נוודים . 3. ישובי קבע בסמוך למקורות מים:באר שבע, עמאן, אזור אנטוליה.

3 אקלים מדברי מינימום טמפ. 13 מעלות מכסימום טמפ. 28 מעלות משרע מעלות משקעים שנתי כ30 מ"מ משקעים עונה חורף השפעה על האדם: אוכלוסיה דלילה. מרעה נוודים. חקלאות שלחין בעמקי נהרות, ונאות מדבר. תיירות מדברית .

4 אקלים ים תיכוני מינימום טמפ מעלות מכסימום טמפ. 26 מעלות משרע מעלות משקעים שנתי כ870 מ"מ משקעים עונה בעיקר חורף השפעה על האדם: האזור המיושב ביותר. חקלאות מגוונת: גידולים ים תיכוניים, אקלום גידולים כמו פרי הדר, גידול בעלי חיים.

5 אקלים הרים רמים: מינימום טמפ – מכסימום טמפ. 19 צלסיוס משרע צלסיוס משקעים שנתי: 450 מ"מ משקעים עונה: כל השנה. מיעוט משקעים בקיץ. השפעות על האדם: 1.אוכלוסיה דלילה. 2. מרעה עונתי- בעיקר בקיץ. 3. ספורט חורף. 4. חקלאות מוגבלת- בעיקר יערות ומטעים.

6 אקלים פונטי טמפ. מינימום: 7 צלסיוס טמפ. מכסימום: 23 צלסיוס משרע צלסיוס משקעים שנתי מ"מ משקעים עונה: כל השנה. מיעוט משקעים בקיץ. השפעה על האדם: 1. אקלים נוח ומתאים להתישבות. 2. צמחיה מגוונת, חקלאות עשירה.


הורד את "ppt "מצגת אזורי אקלים במצגת קלימוגרפים של חמישה אזורי אקלים במזה"ת. מאפיני האקלים על פי חמישה ממים- בהשראת ערן חדד. המצגת הוכנה על ידי ברוך שקד.

מצגות קשורות


מודעות Google