המצגת נטענת. אנא המתן

המצגת נטענת. אנא המתן

הפונקציה מחזירה את מספר התווים במחרוזת נתונה.

מצגות קשורות


מצגת בנושא: "הפונקציה מחזירה את מספר התווים במחרוזת נתונה."— תמליל מצגת:

1 הפונקציה מחזירה את מספר התווים במחרוזת נתונה.
הפונקציה length הפונקציה מחזירה את מספר התווים במחרוזת נתונה. Str1 = “Welcome to Tel-Aviv” ; Str1.length ; פעולה זאת תחזיר את המספר 19 שזה האורך של המחרוזת בתוך המשתנה str1

2 הפונקציה indexOf() הפונקציה מחזירה את המיקום (במספר) של טקסט(תו או יותר) מתוך מחרוזת קיימת. אם ה תו / טקסט המבוקש לא נמצא , אז יוחזר הערך -1 לדוגמא: Str1= “Welcome to Tel-Aviv” ; Str1.indexOf(“to”) ; הפונקציה תחזיר את המספר 8 . (שזה בעצם המקום ה 9 במחרוזת כשמתחילים לספור מ 0) .

3 הפונקציה lastIndexOf()
הפונקציה מחזירה את המיקום (במספר) של המופע האחרון של טקסט מבוקש (תו או יותר) מתוך מחרוזת קיימת. אם לא מצאה , אז הפונקציה תחזיר את הערך 1- לדוגמא: Str1= “Welcome to Tel-Aviv” ; Str1.indexOf(“e”) ; הפונקציה תחזיר את המספר המיקום של המופע האחרון של התו e מתוך המחרוזת שבתוך המשתנה Str1 (שזה בעצם המקום ה 13 במחרוזת כי מתחילים לספור מ 0) .

4 הפונקציה charAt() הפונקציה מחזירה את התו שנמצא במיקום המבוקש מתוך מחרוזת קיימת. לדוגמא: Str1= “Welcome to Tel-Aviv” ; Str1.charAt(0); הפונקציה תחזיר את התו W , שנמצא במיקום אינדקס 0 במחרוזת. (שזה בעצם התו ה 1 במחרוזת כי מתחילים לספור מ 0) .

5 הפונקציה substring() הפונקציה מחזירה תת מחרוזת מתוך מחרוזת נתונה, החל ממיקום שמציין הפרמטר הראשון ועד המיקום (לא כולל) שמציין הפרמטר השני. אם אין פרמטר שני אז הספירה תהיה עד סוף המחרוזת הנתונה. לדוגמא: Str1= “Welcome to Tel-Aviv” ; Var str2 = Str1.substring(3,6); המשתנה str2, יקבל את תת המחרוזת “com” מתוך Str1 .

6 הפונקציה substr () הפונקציה מחזירה תת מחרוזת מתוך מחרוזת נתונה, החל מהמיקום שמציין הפרמטר הראשון, באורך מספר התווים שמציין הפרמטר השני. אם אין פרמטר שני אז הספירה תהיה עד סוף המחרוזת הנתונה. לדוגמא: Str1= “Welcome to Tel-Aviv” ; Var str2 = Str1.substring(5,5); המשתנה str2, יקבל את תת המחרוזת “me to” מתוך Str1 .

7 הפונקציה replace () הפונקציה מחפשת תת מחרוזת מתוך מחרוזת נתונה, ומחליפה אותה במחרוזת אחרת. אם תת המחרוזת המבוקשת לא נמצאה , לא תתבצע החלפה. לדוגמא: Str1= “Welcome to Tel-Aviv” ; Var str2 = Str1.replace(“Tel-Aviv” , “Jerusalem”); המשתנה str2 יכיל מעכשיו את המחרוזת : "Welcome to Jerusalem"


הורד את "ppt "הפונקציה מחזירה את מספר התווים במחרוזת נתונה.

מצגות קשורות


מודעות Google