המצגת נטענת. אנא המתן

המצגת נטענת. אנא המתן

טיולים מהווים כלי נהדר לחינוך דרך התנסות אישית, אתגרים וגיבוש.

מצגות קשורות


מצגת בנושא: "טיולים מהווים כלי נהדר לחינוך דרך התנסות אישית, אתגרים וגיבוש."— תמליל מצגת:

1 טיולים מהווים כלי נהדר לחינוך דרך התנסות אישית, אתגרים וגיבוש.
יחד עם זאת כל ירידה לשטח טומנת בחובה מידה כזו או אחרת של סיכון בלתי נמנע. מטרת הפרויקט הינה מיפוי כלל ארצי של נקודות התורפה הבטיחותיות במסלולי הטיולים, פירוט מפגעים ומתן פתרונות מפורטים על מנת לנהל ולמזער את גורמי הסיכון בטיול.

2 צוות ניהול סיכונים, המורכב ממדריכי טיולים בוגרי חדר מצב טיולים, מסייר במסלול תוך שימת לב לנקודות תורפה העלולות להשפיע על המטיילים ועל מובילי הקבוצה בשטח.

3 נתונים נאספים בשטח על ידי אפליקציית GIS ייעודית, המתעדת את:
מיקום המפגע המדויק על גבי מפת סימון שבילים סוג המפגע פירוט הסיכון פירוט אמצעים לצמצום הסיכון מפרטת את מידת חומרת הסיכון וכיצד הסבירות לפגיעה יורדת לאחר מתן פתרון מתאים.

4 באתר מוקד טבע לכל מסלול יש תיק מסודר הכולל:
פרטים בטיחותיים כלליים כגון השפעות מז"א על המסלול, הגבלות גילאים, שעת כניסה אחרונה וכו'. טבלה המפרטת את המפגעים במסלול בתמונות ובמלל מדויק המפרט מה בדיוק משפיע על ניהול הסיכונים של מוביל הקבוצה. פירוט הפתרון הרצוי לכל מפגע על מנת לצמצמם את הסבירות לפגיעה. תיאור מסלול הכולל הכוונה לתחילת / סוף המסלול, פירוט הניווט במהלך המסלול ביחס לרוחות השמיים ותוואי המסלול, כולל נקודות תורפה להתמצאות והובלה.

5 כמו כן, לכל מסלול תצוגה מותאמת לטלפון נייד באפליקציה דינאמית המאפשרת ניווט בין המפגעים והתמונות על גבי מפת סימון שבילים באופן אינטואיטיבי וקל.

6 קישור למסלול לדוגמא – מסלול צפית – תמר
ikunim/TrackDetails.aspx?id=10&trackId=2227


הורד את "ppt "טיולים מהווים כלי נהדר לחינוך דרך התנסות אישית, אתגרים וגיבוש.

מצגות קשורות


מודעות Google