המצגת נטענת. אנא המתן

המצגת נטענת. אנא המתן

מרכזת קראון שלמה המלך 6, קרית אונו

מצגות קשורות


מצגת בנושא: "מרכזת קראון שלמה המלך 6, קרית אונו"— תמליל מצגת:

1 מרכזת קראון שלמה המלך 6, קרית אונו

2 חברת "בזק" מוציאה למכירה את נכס בזק "מרכזת קראון"
חברת "בזק" מוציאה למכירה את נכס בזק "מרכזת קראון" 2

3 פרטי הנכס מרכזת קראון הנכס ממוקם בכניסה הדרומית של קרית אונו מכיוון תל השומר ברחוב שלמה המלך 6, בסמוך לפארק רייספלד ושכונת המגורים החדשה של איזורים. על קרקע של כ 2,300 מ"ר קיים מבנה בשטח של כ 3,000 מ"ר ב 4 קומות מעל קומת מרתף וכן כ- 40 מקומות חניה לא מקורות. הסביבה מאופיינת בבתי מגורים בבניה נמוכה ושכונות חדשות המוקמות בסמיכות. בהמשך רחוב שלמה המלך, הוקם קניון קרית אונו המכיל חנויות ומשרדים. מיקום הנכס עומד בקרבה לבסיס תל השומר, בי"ח שיבא והקריה האקדמית של קרית אונו.

4 קרית אונו בשנים האחרונות הפכה קרית אונו ממועצה מקומית קטנה בשולי גוש דן לאחת הערים המבטיחות באזור גוש דן והמרכז. סוד קיסמה של קרית אונו הוא מיקומה בלב אזור פרברי ירוק ושקט, במרחק דקות ספורות נסיעה ממרכז העסקים והבילוי של תל אביב. קרית אונו ממוקמת בקרבת צירי תחבורה אסטרטגיים כדוגמת כביש גהה, 'כביש מכבית' המקשר אותה עם 'חוצה ישראל' ורכבת הפרברים.

5 קרית אונו מערכת החינוך האיכותית והמעולה של קרית אונו וכן הנגישות למוסדות ציבור וחינוך כדוגמת אוניברסיטת בר אילן הביאו לצמיחה המהירה וביקוש גבוה לדיור בעיר. כל אלה והמחיר האטרקטיבי לדיור וכן האופי הכפרי האיכותי של הישוב הפכו אותה במהלך השנים האחרונות לאבן שואבת לאלפי זוגות צעירים ומשפרי דיור ברמה סוציו אקונומית גבוהה, שהבינו את הפוטנציאל העתידי המשמעותי של העיר, הן מבחינת איכות החיים והן מבחינת השבחת ערך הנכס.

6 איתור הנכס ע"ג מפת עיר אוני' בר אילן מ. מסחרי קניון ק.א. בקו"מ
מרכז רפואי שיבא קריה אקדמית

7 הנכס

8 תצ"א קניון קרית אונו שכונת הפרדס שכונת מגורים ישנה שכונת מגורים חדשה

9 איתור על מפת גוש חלקה גוש: חלקה: שטח חלקה: 2,376 מ"ר.

10 שטחים בנויים הנכס בנוי בשטח של כ 3,000 מ"ר.
הבניין כולל 3 קומות וקומת גג מעל קומת קרקע ומרתף. הקומות הינן גבוהות 4-5 מ"ר וכוללות שטחים הנדסיים, אולמות, משרדים ושטחים תפעוליים.

11 שימושים מותרים על הנכס חלות תכניות נקודתיות והינו ביעוד ציבורי.
לכאורה נראה כי ניתן יהא לקבל היתר לשימושים ציבוריים שונים: מרפאות, בנקים, מוסדות עירוניים וכיוב' תוך ניצול שטחי משרדים ואולמות. במידה ותאושר תכנית לשינוי יעוד, קיימת סבירות כי יחול היטל השבחה.

12 זכויות בזק בנכס רשומה הערת אזהרה לטובת חברת בזק.
גוש: חלקה: שטח חלקה: 2,376 מ"ר. רשומה הערת אזהרה לטובת חברת בזק. זכויות בזק הינן זכויות לקבלת זכות חכירה מהוונת לדורות (49 שנה + אופציה ל-49 שנים נוספות), כמפורט בהסכם פשרה שנחתם עם ממ"י וממשלת ישראל. בהתאם להסכם זה רשאית החברה למכור את זכויותיה בנכס על-פי שיקול דעתה הבלעדי.

13 הערות בנכס קיימים חוזי שכירות עם חברות סלקום, פלאפון ופרטנר. הכנסות ממושכרים אלו יועברו לרוכש. אא"כ יוחלט אחרת – נכון למועד הכנת המצגת ההכנסות משכירות מחברות אלו עומד על כ 220,000 ₪ בשנה. הנכס המוצע הינו נכס משותף לבזק וחברת דואר ישראל. החברות פועלות לרישום בית משותף. זכויות הבניה בנכסים יחולקו בהתאם לחלקו היחסי של כל צד ברכוש המשותף. חלקה היחסי של בזק בשטחים המשותפים כ- 83% (שטחים מדויקים יופיעו בהסכם).

14 תמונות הנכס

15 הבהרה החומר המועבר במצגת זו מהווה חומר רקע בלבד ואינו מחייב את חברת בזק. באחריות הקורא לבחון את המצב הסטאטוטורי והתכנוני לנכס המוצג. מצגת זו אינה מהווה מכרז ודיני המכרזים לא יחולו לגביה.

16 הצעת הצעות מסמכים נוספים ניתן להוריד מאתר אגף בינוי ונכסים
להצעת הצעה לחץ כאן מסמכים נוספים ניתן להוריד מאתר אגף בינוי ונכסים פרטי התקשרות: שוקי פלפל ניר שובל איגור רודרמן (תיאום סיורים) פקס


הורד את "ppt "מרכזת קראון שלמה המלך 6, קרית אונו

מצגות קשורות


מודעות Google