המצגת נטענת. אנא המתן

המצגת נטענת. אנא המתן

Lean דני חייט MSM.

מצגות קשורות


מצגת בנושא: "Lean דני חייט MSM."— תמליל מצגת:

1 Lean דני חייט MSM

2 מטרת הארגון עבור הלקוח כל פעולה צריכה ליצור ערך מוסף ללקוח

3 הגדרת תהליך המטרה זמן סדר

4 תהליכים כוללים תכנון אספקה שירות אנשים הלקוח הנהלה המבצעים

5 סוגי פעילות בארגון פעילות ערך מוסף
פעילות שחייבת להתבצע (ללא ערך מוסף ללקוח) פעילות עודפת (מפעל "הזבל")

6 מהי פעילות בעלת ערך מוסף
הלקוח מוכן לשלם בעבורה שינוי – פיזי - כלשהו העבודה הנכונה צריכה להתבצע נכון ובפעם הראשונה

7 פעילות שחייבת להתבצע ללא ערך מוסף ללקוח
הוראות רגולציה הוראות ביטחון הוראות בטיחות

8 מהו מפעל "הזבל"? MUDA – Waste
מהווה רוב הפעולות בתהליכים שיפורים נעשים בעיקר היכן שכבר יש ערך ללקוח

9 מפעל ה "זבל" Waste החזרות פעולות חוזרות אי שביעות רצון פעולות עודפות
חוסר גמישות בתהליך אין סטנדרטיזציה

10 בצע שינויים ושיפורים – KAIZEN – שיפור לטובה
סטנדרטיזציה של התהליך הקיים בצע שיפורים ושינויים ייצב תהליך וסטנדרט שפר שוב בצע את הפעולות שוב ושוב עד ליצירת התמחות בנושא

11 7 מרכיבי ה"זבל" פגומים – החזרות , שגיאות ועוד..
מלאי – ביטחון, מחזור ועוד.. תהליך – פעולות עודפות המתנה – יצירת פעולות עודפות בגלל המתנות תנועה – מיותרת ייצור עודף – עבודה שלא זקוקים לה שינוע עודף – נסיעות שלא זקוקים להם

12 10 הדיברות לשיפור מתמיד השינוי כדרך מחשבה אנחנו יכולים אם...
לא נתקוף אנשים אלא תהליכים פשטות בפתרון אם זה שבור אל תתקן (שוב ושוב) השתמש ביצירתיות ולא במשאבים -(עט חלל) בעיות הן הזדמנות לבניית פתרון טוב יותר למה? למה? למה? להבנת מקור הבעיה הכוח והמחשבה של הרבים הן בעלי עוצמה רבה יותר מהאחד אין סוף לתהליך השיפור - זוהי דרך ולא מטרה


הורד את "ppt "Lean דני חייט MSM.

מצגות קשורות


מודעות Google