המצגת נטענת. אנא המתן

המצגת נטענת. אנא המתן

"קרן פינקוס" לחינוך יהודי בתפוצות, ישראל

מצגות קשורות


מצגת בנושא: ""קרן פינקוס" לחינוך יהודי בתפוצות, ישראל"— תמליל מצגת:

1 "קרן פינקוס" לחינוך יהודי בתפוצות, ישראל
משימות ישראל TV בית ספר מרטין בובר 2011 – תשע"א - תשע''ב מוסד חינוכי: בית הספר מרטין בובר בואנוס איירס, ארגנטינה מנהלת: אריקה הרשקוביץ' מנהל לימודי יהדות: יוסף רוזנזון חברי הצוות: מובילה: אילנה איזנברג מירים רזניק אריאל ליברשוק מנחה מתודולוגית: אסתר מלברגייר מנחה תכנים: גבריאל בן טסגל מנהלת הפרוייקטים Reshet.il ו"שיתוף": גבי קליימן קבוצה: ______________ שמות המשתתפים: בסיוע: "קרן פינקוס" לחינוך יהודי בתפוצות, ישראל ו"פרוייקט חי"ל" 1

2 משימה 1: המשימה הראשונה היא ליצור פוסטר (לתוכנית טלוויזיה בעתיד) בו ניתן יהיה לראות באופן ברור (כולל תמונות הלקוחות מאינטרנט, טקסט ומילים / משפטים קצרים) איך בנוייה החברה הישראלית. העבודה תיעשה ב ppt. הפוסטר יופיע בפלטפורמה ווירטואלית של בית ספרנו. 2

3 משימה 2: המשימה היא להתבונן בפרסומות בזמן השיעור, ובבית יחד עם בני המשפחה לכתוב רעיונות שונים בפלטפורמה הווירטואלית. קחו בחשבון: אלו אלמנטים של החברה הישראלית מופיעים בפירסומות? איך אתם מרגישים כשאתם שומעים ספרדית בפירסומות שבטלויזיה הישראלית? מה דעתכם על המוסיקה של ?”Por una cabeza” מה דעתכם על הנושא "הסטוריה יהודית" באחת הפירסומות? * 3

4 4 משימה 3: היום יש לכם משימה שונה.
החברה מבקשת מכם להציג פירסומת בעברית לנושא. השיעור "ישראל מתייבשת – נשמור על המדינה" לשם כך, עליכם לחפש באנטרנט פרסומת, או חלקי תוכניות, הקשורים לנושא חוסר המים בעולם ובישראל, ולכתוב את הכתוביות בעברית. אפשר להוסיף מוסיקה /שיר בקשר לנושא. בסוף הכניסו את התוצר לפלטפורמה הווירטואלית. כתבו את המילים. אפשר לעבוד באתרים הבאים באנטרנט: אפשר לכתוב את המילים "לחסוך במים" כדי לחפש בגוגל או YouTube פרסומות אחרות. 4

5 משימה 4: אתם מתבקים לכתוב סיסמה כדי להציג בצורה ברורה מחשבות בקשר לתפקידים של ה"מלכ"ר". עשו זאת בקבוצות קטנות, בגרפיטי (בבדים עם תרסיסים מיוחדים) למלכ"ר מוכר או חדש, שאתם תמציאו. 5

6 משימה 5: היום עליכם לבצע משימה שונה. בפגישה יחד עם הנהלת החברה, תצטרכו לנתח חלק מתוכנית הומור "קצרים", כי החברה רוצה לדעת איך אתם כבעלי המפעל בעתיד, עובדים על הנושא. הסתכלו בקטע. מי מופיע בו? מה הוא הנושא? למה הוא כל-כך מצחיק? 6

7 משימה 6: לפי בקשת החברה עליכם להיות ילדים יועצים, ולענות על שאלות של ילדים אחרים, כפי שעושות המנחות בתוכנית "דוול לייק" היכנסו לפלטפורמה הווירטואלית וענו על השאלות של ילדי כתות ה" – ו". 7

8 8 משימה 7: היום המשימה שלכם היא להכין קליפ דומה לתוכנה "ארץ נהדרת".
הכינו קליפ בקבוצות והיו "מקפלים". שימו לב להוראות הבאות: לכתוב שיחה קצרה בעברית בקשר למוצר. לרקוד בזמן הקליפ להכניס שיר שאורכו 2 דקות לסיום, הסריטו את הכל והכניסו לפלטפורמה הווירטואלית. השופטים יחליטו איזה קליפ הוא הכי יפה, יותר חדשני על פי הקריטריונים הבאים: שבקליפ יופיע כל מה שהתבקש שהעברית תהיה ברורה שהמנגינה תלווה את הקליפ שהשיחה תהיה קשורה לנושא ושוטפת. 8

9 משימה 8: אתם זוכרים בוודאי שבפגישה הראשונה סיפרנו לכם על המשימות שיהיה עליהם לבצע כדי להתקבל כיועצים לאחת החברות המוצלחות ביותר בישראל, למדידת רנקינגס של תוכניות ופרסומת. אז, התקבלתם לחברה !!! היום תעשו את העבודה הראשונה והיא הכנת תוכנית על הטלוויזיה הישראלית. חלקו את הכיתה לקבוצות. כל קבוצה תכין חלק מהתוכנית. אתם יכולים להתחפש ולהתאפר כמו המנחים בטלוויזיה. הסעיפים הם: פתיחה, ראיון הקשור לנושא איכות הסביבה, פרסומת הקשורה לנושא "החברה הצרכנית", ודוקומנטל על החברה הישראלית. 9

10 10 פתיחה ראיון פירסומת דוקומנטל שיר מה לעשות? נושאים שפה
צרכנות וגלובלזציה איכות הסביבה המים עם הספר החברה הישראלת מלכ"ר הומור ישראלי תוכניות למתבגרים לבחור ב-3 נושאים כדי להכניס בשיר בעיית המים בישראל ובעולם קקל הטכנולוגיה בישראל יהודים דתיים ולא דתיים חילונים אשכנזים וספרדים יהודים שנולדו בישראל, לא יהודים שנולדו בישראל, עולים. אזרחים ישראלים יהודים, לא יהודים, תושבים ארעים, ערבים, נוצרים, איפיונים לתרומתם למדינה שפה עברית ספרדית 10

11 11 פתיחה ראיון פירסומת דוקומנטל שיר מה לעשות? נושאים פורמט משך זמן
לחשוב על המילים לבחור במנגינה מוכרת לכתוב את המילים לבחור איך להקליט את השיר: לשיר עם מנגינה, בלי מנגינה. לחזור על השיר להקליט לקחת בחשבון את התפקידים בתוך הקבוצה יש בתוך הקבוצה מרואיין ומראיין, צריכים לשאול שאלות ולענות עליהן. לכתוב את הראיון לחזור עליו לסרט לחשוב מה רוצים למכור ואיך לכתוב את התסריט לחזור להחליט אם להוסיף מוסיקה או לא להמחיז את הפירסומת לחשוב על תאור עם טקסט / תמונות להכין את הטקסטים לחפש תמונות לחשוב מילים לחזור על הדוקומנטל פורמט Movie Maker משך זמן 2 דקות 3 דקות 1 דקה לשמור ב- בפלטפורמה ווירטואלית 11

12 12 פתיחה איך מבצעים ? קטגוריה קריטריון מצוין טוב מאוד טוב
שימו לב לקריטריונים הבאים: הם יעזרו לכם בהכנת תוכנית הטלוויזיה. השתמשו בהם גם במבחן. בהצלחה!!! המורות איך מבצעים ? קטגוריה קריטריון מצוין טוב מאוד טוב צריך ללמוד יותר פתיחה מבנה הפתיחה בשיר יש התאמה בין המילים, המוסיקה והתמונות תוכן הפתיחה השיר כולל נושאים שעיבדו בצורה יצירתית תרומות חברי הקבוצה כל חבר הציע רעיונות ועבד בצורה פעילה 12

13 13 ראיון פרסומת איך מבצעים ? איך מבצעים ? קטגוריה קריטריון מצוין
טוב מאוד טוב צריך ללמוד יותר ראיון הראיון הראיון ברור: יש בו שאלות ותשובות מתאימות לנושא ידיעות שלמדו התלמידים כל חברי הקבוצה יכולים לענות בבירור על שאלות הראיון תרומות חברי הקבוצה כל חבר הציע רעיונות ועבד בצורה פעילה איך מבצעים ? קטגוריה קריטריון מצוין טוב מאוד טוב צריך ללמוד יותר פרסומת יצירתיות שרטוט והודעה פרסומת מושכת בשרטוט ואוריגינליות תוכן הקבוצה מצליחה למכור תוצרת שמשקפת את חשיבות הטכנולוגיה היום בישראל תרומות חברי הקבוצה כל חבר יציע רעיונות ויעבד בצורה פעילה 13

14 14 דוקומנטל איך מבצעים ? קטגוריה קריטריון מצוין טוב מאוד טוב
צריך ללמוד יותר דוקומנטל מבנה הדוקומנטל בדוקומנטל יש התאמה בין האזנה, טקסטים ותמונות תוכן הדוקומנטל מראה תכנים שנלמדו על הרכב החברה הישראלית תרומות חברי הקבוצה כל אחד הציע רעיונות ועבד באופן פעיל 14

15 15 בדיקת יחידת הלמידה סיימנו את לימוד היחידה : ''משימות ישראל TV".
חשוב וענה: מהו הדבר הכי חשוב שלמדתם ביחידה זו? מנו 3 רעיונות, תכנים חשובים שלמדתם ביחידה זו שקודם לא ידעתם: 2. מהו הנושא שהכי אהבתם או שהתעניינתם בו ביחידה זו? למה? 15

16 16 3. מהו הנושא שפחות אהבתם או שהתעניינתם בו פחות ביחידה זו? למה?
4. מה אתם יודעים עכשיו על מדינת ישראל, שקודם לא ידעתם? 5. מה הייתם אומרים על היחידה הזאת לתלמיד של כיתה ה' שילמד בשנה הבאה? 16


הורד את "ppt ""קרן פינקוס" לחינוך יהודי בתפוצות, ישראל

מצגות קשורות


מודעות Google