המצגת נטענת. אנא המתן

המצגת נטענת. אנא המתן

דואליות האור תודה לפרנסיס דרקסלר: שקפים 2 ו 3 נלקחו (ברשות..) מתוך המצגת שלו: "מבוא לפיסיקה קוונטית – הרצאה בהשתלמות מורים ירושלים" קובץ זה נועד אך ורק.

מצגות קשורות


מצגת בנושא: "דואליות האור תודה לפרנסיס דרקסלר: שקפים 2 ו 3 נלקחו (ברשות..) מתוך המצגת שלו: "מבוא לפיסיקה קוונטית – הרצאה בהשתלמות מורים ירושלים" קובץ זה נועד אך ורק."— תמליל מצגת:

1 דואליות האור תודה לפרנסיס דרקסלר: שקפים 2 ו 3 נלקחו (ברשות..) מתוך המצגת שלו: "מבוא לפיסיקה קוונטית – הרצאה בהשתלמות מורים ירושלים" קובץ זה נועד אך ורק לשימושם האישי של מורי הפיזיקה ולהוראה בכיתותיהם. אין לעשות שימוש כלשהו בקובץ זה לכל מטרה אחרת ובכלל זה שימוש מסחרי; פרסום באתר אחר (למעט אתר בית הספר בו מלמד המורה); העמדה לרשות הציבור או הפצה בדרך אחרת כלשהי של קובץ זה או כל חלק ממנו.

2 היווצרות תמונה פוטון אחרי פוטון

3 היווצרות תמונת התאבכות – פוטון אחרי הפוטון ניסוי Taylor, 1908

4 דואליות חוקי התפשטות האור הינם חוקים גליים, אך האינטראקציה של האור עם החומר היא בעלת אופי חלקיקי. מספר הפוטונים המגיעים לנקודה מסוימת ביחידת זמן, נמצא ביחס ישר לריבוע משרעת הגל באותה נקודה. הסיכוי להימצאותו של פוטון בודד במקום מסוים נמצא ביחס ישר לריבוע משרעת הגל באותו המקום.

5 מקורות פיסיקה לכל, פול ג' היואיט
נושאים בפיסיקה של המאה העשרים. רפי כהן, אורי גניאל ויורם הירש. מצגת "מבוא לפיסיקה קוונטית – הרצאה בהשתלמות מורים ירושלים", פרנסיס דרקסלר. חזרה לדף העבודה


הורד את "ppt "דואליות האור תודה לפרנסיס דרקסלר: שקפים 2 ו 3 נלקחו (ברשות..) מתוך המצגת שלו: "מבוא לפיסיקה קוונטית – הרצאה בהשתלמות מורים ירושלים" קובץ זה נועד אך ורק.

מצגות קשורות


מודעות Google