המצגת נטענת. אנא המתן

המצגת נטענת. אנא המתן

תפקידי התקשורת הצעה נערך על ידי מורי היל"ה במחוז צפון

מצגות קשורות


מצגת בנושא: "תפקידי התקשורת הצעה נערך על ידי מורי היל"ה במחוז צפון"— תמליל מצגת:

1 תפקידי התקשורת הצעה נערך על ידי מורי היל"ה במחוז צפון
מירי מעכו, אילנה מטבריה, וחיים מק. שמונה

2 האם הדמוקרטיה זקוקה לכלב שמירה?

3 http://www.mako.co.il/news- israel/local-q1_2017/Article- adab832d0925a51004.htm
התייחסו לאחת או שתיים מהנקודות הבאות: מה הסרטון עשה לך? קטע שהשפיע עליך במיוחד, קטע שהכעיס אותך, קטע שעורר בך רחמים או הזכיר לך אדם שאתה מכיר.

4 הגדירו בעזרת הסרטון מהי תקשורת המונים
הגדירו בעזרת הסרטון מהי תקשורת המונים RGLLrro תקשורת המונים: תקשורת המונים היא הכינוי לאמצעי התקשורת המגיעים לקהל יעד נרחב במיוחד, בניגוד לתקשורת בין אישית, הפונה לאדם יחיד. קטגוריה זו כוללת עיתונים, רדיו, טלוויזיה, אינטרנט, קולנוע וספרות ועוד.

5 ציינו האם, כל אחד מן המשפטים הבאים , הוא עובדה או דעה?
ציינו האם, כל אחד מן המשפטים הבאים , הוא עובדה או דעה? אין לקיים את מצעד הגאווה בירושלים עיר הקודש. תעודת בגרות היא תנאי הכרחי ללימודים אקדמאיים. נשיא המדינה הראשון, של מדינת ישראל, היה חיים ויצמן. האינטרנט נולד בשנת 1968/1990/2000

6 תפקידי התקשורת במדינה דמוקרטית
דווח עובדתי פרשנות תווך בין השלטון לאזרחים

7 תעמולת בחירות מתן במה המשך תפקידי התקשורת

8 מהן הזכויות, שעל בסיסן התקשורת פועלת במדינה דמוקרטית
לקוחה פרסמה סטאטוס בפייסבוק ממנו ניתן היה להבין כי בעל מכולת, מדימונה, רימה אותה בכוונה תחילה ולמעשה גנב ממנה כסף מכיוון שלא הסכים להחזיר לה את העודף המגיע לה, לטענתה, מ200 ₪ , ואילו בעל החנות טען כי נתנה לו 100 ₪ בלבד. בעל החנות תבע אותה בבית משפט השלום. מה פסק בית המשפט לדעתך? על מנת לפסוק את הדין יש לבדוק: מהן הזכויות המתנגשות? בשם איזו זכות פעל כל אחד מהצדדים?

9 מה פסק בית המשפט? בעל המכולת הוכיח לנתבעת כי לפי יתרת המזומנים בקופה, הדבר לא היה אפשרי. בית משפט השלום, בערד, קיבל את טענות התובע וחייב את הנתבעת לשלם לו סכום של 13,500 ש"ח. בעל המכולת הוכיח לנתבעת ולאחר מכן לבית המשפט, כי לפי יתרת המזומנים בקופה, הדבר לא היה אפשרי.

10 מהן שתי זכויות האדםמשמבטא ערוץ 2 בפנייתו למשרד רוה"מ?
ערוץ 2 פנה למשרד ראש הממשלה בבקשה לקבל פירוט עבור נסיעתו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו למדינות אפריקה, שעלותה היא 28 מיליון שקל. לטענת הערוץ זהו המסע היקר ביותר, שנעשה אי פעם בישראל ע"י ראש הממשלה. הערוץ מבקש דווחים מדוייקים על פירוט ההוצאות,כך שיוכל לפרסמן בפני הציבור.

11 מדוע נעשה שימוש בדימוי "הכלב"?
מה תפקידיו של כלב שמירה? מפני מי שומר הכלב? האם רצוי שכלב שמירה זה יהיה חזק או חלש? מי מחליט ומתי? האם יש לקשור אותו? אם כן מתי? אם לא- מדוע?

12 הקרנת הסרטון: " לקרא בין השורות:

13 התייחסו לשאלות על פי בחירתכם
מהו הדבר שהכי השפיע עליכם בסרטון? מה משפיע על הקוראים / על הצופים? צבעים, כותרות, ניסוח, הדגשים, זויות צילום. מהם האינטרסים של העורכים? האם צפייתכם/ קריאתכם תהיה שונה בעקבות הסרטון?

14 כוחה של התקשורת 1. הבניית המציאות

15 כוחה של התקשורת - המשך 2. קביעת סדר היום הציבורי – 3. תעמולת בחירות -

16 זכרו יש לנו ארץ נהדרת


הורד את "ppt "תפקידי התקשורת הצעה נערך על ידי מורי היל"ה במחוז צפון

מצגות קשורות


מודעות Google