המצגת נטענת. אנא המתן

המצגת נטענת. אנא המתן

לאינטל ירושלים דרושים סטודנטים להנדסת תוכנה/ מדעי המחשב להשתלבות במחלקות הפיתוח להשתלבות בצוות בדיקות קושחה (FW), התפקיד כולל לימוד מעמיק של תכונות ופרוטוקולים.

מצגות קשורות


מצגת בנושא: "לאינטל ירושלים דרושים סטודנטים להנדסת תוכנה/ מדעי המחשב להשתלבות במחלקות הפיתוח להשתלבות בצוות בדיקות קושחה (FW), התפקיד כולל לימוד מעמיק של תכונות ופרוטוקולים."— תמליל מצגת:

1 לאינטל ירושלים דרושים סטודנטים להנדסת תוכנה/ מדעי המחשב להשתלבות במחלקות הפיתוח
להשתלבות בצוות בדיקות קושחה (FW), התפקיד כולל לימוד מעמיק של תכונות ופרוטוקולים בעולם התקשורת, הכנת תכניות עבודה, פיתוח כלי בדיקה וביצוע בדיקות דרישות התפקיד: סטודנט/ית להנדסת תוכנה / מדעי המחשב בסמסטרים 2-6, תואר שני- יתרון עדיפות ל-3 ימי עבודה בשבוע למידע נוסף והגשת מועמדות ישירה : להשתלבות בקבוצה העוסקת בפיתוח תוכנה embedded ואינטגרציה בסביבת real-time על הפלטפורמות העתידיות של אינטל החל מרמת מערכת ההפעלה, אלגוריתמים, עבודה מול לקוחות ואבטחת מידע סטודנט במדעי המחשב / הנדסת מחשבים, שנה שנייה לפחות עם יתרה של שלושה סמסטרים לפחות. ידע בתכנות - שפת C או C# למידע נוסף והגשת מועמדות ישירה : סטודנט תמיכה במעבדה. אחראי על תמיכת דרג א' בציוד מעבדת הבדיקות (מחשבים, ציוד תקשורת וציוד היקפי). כמו כן אחראי על ניהול מלאי ציוד המעבדה. סטודנט במדעי המחשב / הנדסת מחשבים / הנדסת אלקטרוניקה , עם יתרה של שלושה סמסטרים לפחות. ניסיון מוכח בבניית מחשבים והתקנות שונות בסביבת חלונות. ידע בתפעול מחשבים וציוד תקשורת ברמה גבוהה. ידע בפרוטוקולי תקשורת ומערכות הפעלה ידע ב Linux יתרון Intel – Students’ Spot קורות חיים וגיליון ציונים ניתן להפנות גם למידע נוסף


הורד את "ppt "לאינטל ירושלים דרושים סטודנטים להנדסת תוכנה/ מדעי המחשב להשתלבות במחלקות הפיתוח להשתלבות בצוות בדיקות קושחה (FW), התפקיד כולל לימוד מעמיק של תכונות ופרוטוקולים.

מצגות קשורות


מודעות Google