המצגת נטענת. אנא המתן

המצגת נטענת. אנא המתן

הזכות לפרטיות וביטחון מאת: עומר אלקיים.

מצגות קשורות


מצגת בנושא: "הזכות לפרטיות וביטחון מאת: עומר אלקיים."— תמליל מצגת:

1 הזכות לפרטיות וביטחון מאת: עומר אלקיים

2 מהי הזכות לפרטיות? הזכות לפרטיות מאפשרת לאדם מרחב פרטי. פרטיות היא חלק מזכויות האדם הטבעיות להן זכאי כל אדם באשר הוא. הפרטיות מאפשרת לאדם לחיות את חייו ללא חשיפה, התערבות או חדירה לחייו.

3 הזכות לביטחון הזכות לביטחון קובעת שלכל אדם יש זכות להגנה מפני פגיעה גופנית או התעללות נפשית. זאת היא זכות בסיסית וראשונית של האדם המאפשרת לו לחיות את חייו בכבוד ואי השפלה. הזכות כוללת: 1.הגנה מפני פגיעה גופנית כל שהיא בין שגורמת למוות ובין שלא. 2.זכות לחיות חיים מחוסרי פחד והשפלה הנגרמים על ידי אדם כל שהוא.

4 אך מהי הבעיה?!?! נכון שלכל אדם מגיעה זכות הפרטיות אך גם לכל אחד מגיעה גם הזכות לביטחון. לדוגמא: אימא של דנה מודאגת. היא מרגישה שדנה עצובה בזמן האחרון. היא מחליטה לקרוא את היומן של דנה, כדי לבדוק אם קרה לה משהו קשה. אם אימא של דנה תקרא ביומנה, היא תפגע בפרטיות של דנה. אך כאן הסיבה לפגיעה בפרטיות היא הדאגה לשלומה ולביטחונה של דנה. כלומר, יש שתי זכויות מתנגשות: 1.הזכות לפרטיות של דנה 2.הזכות לשלומה ולביטחונה של דנה. הזכות לפרטיות

5 פתרון לדעתי לכל אדם מגיעה הזכות לפרטיותו אך גם לביטחון אני חושב שמותר להפר את זכות הפרטיות אם זה מוצדק בגלל שלמשל לא היו מאבטחים בקניונים שבדקו אם יש נשקים או מטענים חשודים בתיקם של הקונים רוב הסיכויים שהיה יכול להיות פיגוע באותו הקניון והרבה אנשים לא היו בטוחים ויכלו להיפצע או למות. לסיכום: לכל בן אדם מגיעות זכויות אך אפשר גם להפר אותם בשביל שמירה על זכויות של אנשים אחרים ואם אפילו נפר את זכות הפרטיות של אחד האנשים נוכל להציל את זכות הביטחון אצל אלפי אנשים אחרים. הסוף!!!


הורד את "ppt "הזכות לפרטיות וביטחון מאת: עומר אלקיים.

מצגות קשורות


מודעות Google