המצגת נטענת. אנא המתן

המצגת נטענת. אנא המתן

התנהלות רפואה משלימה בעידן הביטוחים

מצגות קשורות


מצגת בנושא: "התנהלות רפואה משלימה בעידן הביטוחים"— תמליל מצגת:

1 התנהלות רפואה משלימה בעידן הביטוחים
ביטוח כללית מושלם ביטוח הראל

2 מצב חדש- החזר על טיפולים שנעשים בקיבוץ
חבר מטופל בטיפול אלטרנטיבי ע"י טיפולים ומטפלים מוכרים ניתן לקבל החזר של 50 ₪ על כל טיפול מביטוח מושלם כללית (עד 10 טיפולים בשנה קלנדרית) בנוסף זכאי החבר להחזר של עד 150 ₪ לטיפול עם השתתפות עצמית 20% מביטוח הראל ועד 1500 ₪ לשנת ביטוח. (סכום החשבונית כולל מע"מ כנהוג בחוק). לאחר תום ההחזרים ניתן להמשיך את הטיפולים, אך לא יתקבל בגינם החזר. על מנת לקבל את ההחזרים יש להצטייד בהפניה רפואית תקפה שכוללת את סיבת הטיפול. בנוסף – יש למלא טופס תביעה שאותו ניתן להוריד באתר או מהמזכירות הרפואיות. את שני המסמכים הללו יש להעביר לשרון אנגל-דוד , אחראית רפואה משלימה. ללא המסמכים הנ"ל לא ניתן יהיה לקבל החזר בגין הטיפול. יש לציין כי עלות הטיפולים תקבע ע"פ מחירון המטפלים. החיוב בתקציב יהיה בחודש הטיפול. הזיכוי בתקציב יהיה לאחר קבלת ההחזר מהביטוח (בד"כ בחודש העוקב לטיפול).

3 תנאי להגשת תביעה להראל הפניה רפואית טופס בקשה לתביעה תביעה להראל
את שני המסמכים הללו יש להעביר לשרון אנגל-דוד אחראית רפואה משלימה.

4 דוגמא- עלות טיפול ללא הוצאת חשבונית
180 ש"ח 0% מע"מ 180 ₪ לחבר

5 דוגמא- עלות טיפול עם הוצאת חשבונית
180 ש"ח 18% מע"מ 214.4 ₪ לחבר

6 אופן הגשת תביעה להראל לחברים המטופלים שלא במסגרת המטפלים של מעגן מיכאל
אופן הגשת תביעה להראל לחברים המטופלים שלא במסגרת המטפלים של מעגן מיכאל הגשת התביעה באחריות החבר אישור רפואי המפרט את סוג הטיפול וסיבת הטיפול (לדוגמא: מומלץ טיפול רפואה משלימה בשל כאבי גב/ ראש/ רגליים/ וכו'...) הבאת תעודת מטפל מילוי טופס בקשה לתביעה חשבונית מס/קבלה חברים שמטופלים ברפואה אלטרנטיבית במרפאות הסדר של כללית מושלם יוכלו להגיש תביעה לביטוח הראל כנגד קבלות. חברים המטופלים גם מחוץ לקיבוץ וגם בתוך הקיבוץ- באחריותם ליידע את אחראית תחום רפואה משלימה (שרון אנגל) על מספר הטיפולים שנעשו בחוץ לצורך התנהלות הוצאת חשבוניות להראל במערכת הפנימית שלנו.

7 אופן קבלת החזר מביטוח מושלם לחברים המטופלים שלא במסגרת המטפלים של מעגן מיכאל
חברים שמטופלים ברפואה משלימה אצל מטפלים מחוץ לקיבוץ ורוצים לקבל החזר מהמושלם, באחריותם להגיש לשרון אנגל העתק חשבונית של המטפל מבחוץ עם ציון סוג הטיפול ומספר הטיפולים. (ניתן לקבל החזר של 50 ₪ לטיפול ועד 10 טיפולים בשנה קלנדרית).

8 רשימת טיפולים המוכרים בביטוחים
שם הטיפול מוכר בביטוח מושלם מוכר בביטוח הראל אוסטאופטיה P ביופידבק דיקור סיני הומאופטיה הומוטוקסיקולוגיה היפנוזה הרזיה טווינא - כירופרקטיקה נטורופטיה עיסוי באבנים חמות עיסוי הודי עיסוי הוליסטי עיסוי לימפטי פלדנקרייז פרחי באך צ.מרפא רפלקסולוגיה שיאצו שיטת אלכסנדר שיטת בוטייקו - מפגש בודד שיטת פאולה

9 ומה לגבי תרופות אלטרנטיביות?
ניתן לקבל החזר על תרופות אלטרנטיביות כנגד קבלה אותה יש להגיש לשרון אנגל דוד אחראית רפואה משלימה. ההחזר יהיה 50% מעלות התרופות, ולא יותר מ 500 ₪ לשנה קלנדרית. במקרה וחבר רוכש רק תרופות ולא מטופל בטיפולים אלטרנטיביים משלימים הוא יוכל לקבל החזר של 1000 ₪ . (הזיכוי מעבר ל 500 ₪ יינתן רטרואקטיבית כנגד קבלות בחודש דצמבר, באחריות החבר ליידע את אחרית תחום רפואה שלמה. לא יתקבלו זיכויים בשנה העוקבת).


הורד את "ppt "התנהלות רפואה משלימה בעידן הביטוחים

מצגות קשורות


מודעות Google