המצגת נטענת. אנא המתן

המצגת נטענת. אנא המתן

הערה: כדי לשנות תמונות בשקופית זו, בחר תמונה ומחק אותה

מצגות קשורות


מצגת בנושא: "הערה: כדי לשנות תמונות בשקופית זו, בחר תמונה ומחק אותה"— תמליל מצגת:

1 תפיסה והפקה של דיבור חלק ב דנית שדה פרי-פז פרויקט אישי "קיר מדבר לפיתוח יכולת הבעה כתובה"
הערה: כדי לשנות תמונות בשקופית זו, בחר תמונה ומחק אותה. לאחר מכן לחץ על סמל הוספת התמונה במציין המיקום כדי להוסיף תמונה משלך. איה ח'טיב

2 פרסום

3 תיאור של המסגרת בית ספר מקיף א' ע"ש קאסם גאנם-כפר מג'אר (צפון)
חטיבת ביניים לחינוך רגיל שיש בה 25 כתות כיתות ז' עד ט', מתוכן כתה אחת לתלמידים בעלי מוגבלות פיגור שכלי בדרגות קל ובינוני ושתי כיתות לתלמידים כבדי שמיעה. אני מתנסה בכתה שלומדים בה 11 תלמידים שהם בכתות ז' וח' שהם בני העדה המוסלמית, הנוצרית והדרוזית. המסגרת מספקת תכנית לימודים ועבודה ייחודית לכל תלמיד על פי צרכיו הלימודיים הרגשיים ,השפתיים והשמעתי. יש 33 שעות לימודיות למקצועות שונים , חלק נלמד בכתה וחלק בחוץ לה וכל תלמיד מקבל 2 שעות פרא רפואי באופן פרטני בשבוע.

4 רקע הרכב הקבוצה: פרויקט לכל תלמידי הכיתה ؛11 תלמידים, 4 בנות ו7 בנים.
עזרי שמיעה: 5 תלמידים עם מכשירי שמיעה, 5 תלמידים עם שתל ואחד ללא עזרי שמיעה. מטרת הפרויקט: התלמידים יכתבו או יביעו בכתב בשפה ערבית כתובה (ספרותית) על הרבה נושאים מגוונים בתחום כישורי חיים וידע שמעניין להם.

5 מטרות מטרות טווח קצר התלמידים יבינו מה זה פרסום וחשיבותו ויכתבו אותו לפי המבנה שלו. התלמידים ירכשו מיומנויות כדי להביע את עצמם היטב , ולהיות מודעים לדיוק סימני הפיסוק. התלמידים יצליחו בהשלמת פסקאות והרחבת הרעיונות שלהם. מטרות טווח ארוך התלמידים יכתבו תחביר לפי תבניות שונות למשל פרסום, מכתב רשמי וסיפור, טקסט מדעי , אגרת וכולה. התלמידים יכתבו משפטים מורכבים ומסודרים בהרכבים התחבירי הנכון. התלמידים יכתבו תחביר שמעיד על יצירתיות ,איכות ושפה עשירה במונחים חדשים.

6 מפגש ראשון למדו התלמידים: מה זה פרסום?
מה התבנית של הפרסום? (הקדמה, הצגה וסוף) מה המטרה של הפרסום? למה אנחנו כותבים את הפרסום? המחשה: חשפתי את התלמידים לפרסום שנכתב בעיתון מסוים.

7 חוקי הפרויקט אנחנו מקפידים על עבודה משותפת וייעוצית בינינו אנחנו מכבדים את עצמנו ואת האחרים ומדברים אחד את השני באמצעות שיח מכבד כשמדברים: אנחנו מדברים פנים מול פנים וברמת קול הולמת אנחנו מחכים בתור לדבר, לשאול, לבטא רעיונות ודעות בכל פעולה מתרחשת אנחנו מקשיבים עד שהמדבר מסיים את דבריו

8 מפגש שני התחלקו התלמידים ל 3 קבוצות ובחרו נושא הפרסום, רעיונו המרכזי והמוצר העתידי שרוצים להציג אותו. התחלנו בכתיבת ההקדמה של הפרסום הנכללת משפט פתיחה, ויש בה 2 דברים חשובים: השפה צריכה להיות בפורמט של ציווי. להפחית ממילות שלילות כמה שאפשר.

9 מפגש שלישי כתבו התלמידים את הצגת המוצר שלהם: שנכללת משפטים מרכזיים ותומכים עבור המוצר ואת המטרה של המוצר שלהם, וגם הצגה לבעיה והצגה איך לפתור אותה (החזקת מעמד המוצר). והמשיכו לכתוב את הסיומת של הפרסום שמכילה משפט סיום מדגיש את המטרה של המוצר שבחרו ומשפטים קצרים משקפים נתונים איך לקבל את המוצר שלהם. ובחרו בכותרת הולמת לפרסום המוצר.

10 הערה: כדי לשנות תמונות בשקופית זו, בחר תמונה ומחק אותה
הערה: כדי לשנות תמונות בשקופית זו, בחר תמונה ומחק אותה. לאחר מכן לחץ על סמל הוספת התמונה במציין המיקום כדי להוסיף תמונה משלך.

11 עשינו סינון ושיפור לכל הפרסומים: שפרנו את השפה (מערבית פלסטינית לספרותית), הרחבנו את הרעיונות ושמנו סימני פיסוק, תמונות ואייקונים קשורים לכל מוצר.

12 מפגש רביעי תוצר סופי כתיבת 3 פרסומות שנכללות 3 מוצרים, שמנו את הפרסומים על שלטים והלכנו לחדר המורים, בקשנו מהמורים להצביע לפרסום הכי טוב בעיניהם ולתת הערכה. הקבוצה שפרסמה מוצר "מערכת נהיגה אוטומטית" נצחה וזכתה בארוחה במסעדה מבחירתם.

13

14

15

16 תרגום לאחד הפרסומים

17 תאמר קשקוש, חאזם אבו זיד, עומר סעיד ומוחמד אבו ריא
מערכת נהיגה אוטומטית - אם אתה שותה, אל תדאג בזמן נהיגה. - עייף? אל תשלול את עצמך מהמסע שלך - האם קיבלת כאב פתאומי? תגיד חופשי ותרגיש בנוח כן כן זוהי "מערכת הנהיגה האוטומטית": מערכת הנהיגה האוטומטית ניתן לקנות אותה ולהניח על המכונית, היא מספקת לך שירות כדי להבטיח את החיים ואת הבטיחות של כל מי שסביבך בזמן הנהיגה. המערכת האוטומטית היא תכנית שהנהג יכול לפעול לאחר קביעת המיקום של המקום אליו הוא רוצה להגיע, והוא יכול להיות מופעל גם כאשר הוא משועמם, לא מתרכז או חוזר מבר בלילה. המערכת האוטומטית מתאימה את עצמה לחוקי התנועה ומצייתת לכל רמזור, ולכן היא הפתרון המושלם ביותר לבטיחותך. זה קל מאוד, פשוט תלחץ על הכפתור כדי להפעיל את המערכת ולהבטיח את החיים שלך ואת החיים של כל האנשים. על מנת לרכוש ולקנות את המערכת אנא צרו קשר עם צוות המכירות: תאמר קשקוש, חאזם אבו זיד, עומר סעיד ומוחמד אבו ריא מספר טלפון:

18

19

20

21

22

23


הורד את "ppt "הערה: כדי לשנות תמונות בשקופית זו, בחר תמונה ומחק אותה

מצגות קשורות


מודעות Google