The Dolphin Class International Forest of Support

Slides:



Advertisements
מצגות קשורות
ילדי גן "יסמין" וגן פרפר נחמד" נוטעים יחד עם חיילי סמ"ג חוף
Advertisements

שם המנחה: ד"ר ליבנת אפריאט-ג'ורנו
5 גורמים בהתנהגות האנושית הגורמים לכך שרוב הפרויקטים עדין נכשלים
ערימות שחת בחורף, קלוד מונה (צרפת) , שמן על בד, 120X60 ס"מ
האתר ללימוד מתמטיקה, שפות, גיאוגרפיה, ביולוגיה ומדעים.
קורס ניהול ידע מפגש 3 - פורטלים 2know.kmrom.com.
תגובות חמצון -חיזור ודוגמאות מחיי היום יום
Trends in Periodic Table Properties
על הסתיו ועוד, בגן ה"תמרים" בעכו שם הגננות: מירב קדוש אלה נאמן
לולאות Department of Computer Science-BGU 19 יולי 19.
The Partnership tree in ECP- Austin עץ השותפות באוסטין
THE FIFTH TRADITIONAL HANUKIYA COMPETITION IN TURKEY
טקס פתיחת "גינת השותפות" בעכו
Isotopes and Atomic Mass
מומחי BI אומרים מציגה: מוריה לוי, מנכ"ל ROM Knowledgeware
עולם הסביבונים.
Marina Kogan Sadetsky –
אלקטרושליליות ופולריות הקשר
2013 האמור במצגת זו כולל גם מידע צופה פני עתיד, כהגדרתו בחוק ניירות ערך, של תחזיות, מטרות, הערכות, אומדנים ומידע אחר המתייחסים לאירועים ו/או לעניינים.
משואה כימית של שריפת פחם (תגובה עם חמצן)
מודל דחיית זוגות אלקטרונים של קליפת הערכיות
“Green Menorah” project פרויקט החנוכיות הירוקות at the ECP
The local ceremony for kindergarten children in Akko was on Akko’s hill and was dedicated to the environment. The children climbed the hill while singing.
Present Perfect Simple
Passover in “Tomer” kindergarten
לקראת פורים בגן "שיבולת" בשבי ציון שם הגננת: מאיה פלס
תרכובות עם יונים פוליאטומים בחיי היום יום
A sneak peak of the Passover story at Levine Academy
יסודות מבני נתונים תרגול 13: עץ פורש מינימלי - Minimum Spanning Tree (MST)
Passover in “Parpar” kindergarten Akko The teacher: Limore Simchi
תיעוד מפעילויות פסח בגן" פרפר" בעכו שם הגננת: לימור שמחי
Yom Hatzmaut in Temple Emanu-El Dallas-TX
Community Chanukah celebration: Akiba Academy of Dallas and PJ Library
תיעוד מההכנות לחנוכה בגן הקדם חובה של המרכז הקהילתי היהודי בדאלאס טקסס שם המורה: לאה קרוסבי Documentation from variety of activities for Hanukkah.
DIPLOMACY AND INTERNATIONAL COMMUNICATION
חג פורים שמח ומבדח מגן פרפר....תפן שם הגננת: מאיה פלס
מבני נתונים תרגול 3 ליאור שפירא.
Mantled Howler Monkey - Alouatta palliata
Akiba Academy of Dallas Presents
“Tu Bishvat”- The nature holiday
Short Documentation from “Yom Hatzmaut” activities in ECP – Austin TX תיעוד קצר מהפעילויות בגיל הרך בבית הספר היהודי באוסטין טקסס לקראת יום העצמאות.
ט"ו בשבט בגן " תומר" Tu Bishvat in “Tomer” kindergarten
האם אתם יודעים כיצד כותבים מגילה?
את כל מרכולתנו הבאנו לגן ותראו מה עשינו!!!!
חג הפסח בגן בקיבוץ ראש הנקרה שם הגננת: חנה רום
“ The Borrowed Hanukkah Latkes” Dalmatian class-Austin
Direction of induced current
אור החנוכה משמח לבבות ומקשר בין הדורות!
חנוכה בגן "יסמין"-עכו Hanukkah in "Yasmin" kindergarten Akko
Philosophical Reflections about the Shoah
הוסיפו תמונה משלכם Add your own image
שם הגננת: עדנה סרי The teacher: Edna Seri
תמר שמיר ענבל אינה בלאו תומר לובטון
¡ IT SEEMS IMPOSSIBLE ! נראה בלתי אפשרי! הגנרל אייזנהאואר צדק בפוקדו
Computer Architecture and System Programming Laboratory
בתרכובות יוניות יש קשרים יונים
תיעוד מפעילויות ראש השנה בגן "פרפר נחמד" –עכו-תש"ע
Elements and Symbols יסודות וסמלים מהם יסודות? gold carbon aluminum
הכינה את המצגת: אפרת סרברו
חגיגת חנוכה בגן "יסמין" -עכו
Emech at 1 + W = Emech at 2 mgh1 = mgh2
What is Chemistry? מהי כימיה? Chemistry is the study of matter and its
הכנת שמן זית וארכיאולוגיה בגן "ארגמן" עכו Preparing olive oil and Archeology at “Argaman” kindergarten in Akko שם הגננת: נטלי גוריבודסקי שם הסייעת :
גן "יסמין "עכו שם הגננת: מרגלית פוגל שם הסייעת: זיוה אוזן
“Augustus and his smile” “"חיוכו של נסיך
תערוכה מיוחדת לכבוד יום העצמאות הישראלי בגן של המרכז היהודי בדאלאס
ילדי גן בן עמי ריבי ולימור
שם הגננת:אתי ברכפלד קיבוץ סער
יינון המים In the ionization of water,
בגן" הדס" בעכו משלבת פרלה שטרית הגננת ,בין חנוכה לבין השמירה על איכות הסביבה. פרלה בקשה מהילדים להכין בביתם חנוכייה מחומרים ממוחזרים או מחומרים שאינם.
תמליל מצגת:

The Dolphin Class International Forest of Support יער התמיכה הבינלאומי של כיתת הדולפינים באוסטין Pps edit by Efrat Srebro

. For Tu B'Shevat our class traced their bodies and cut them out in order to make an forest in our classroom. Some of us are the tree trunks while others are the branches. We then printed pictures we received from children holding fruit native to their country. Some examples are Carobs from Parpar Kindergarten in Akko, Israel, bananas from a Kindergarten in Turkey, papaya and mango from Children in Ghana, and Pomegranates from children in Thailand. > Additionally, the pre-k Dolphin Class of Austin, Texas wanted to show their support of our fellow Jewish communities in France by learning the names of the Tu B'Shevat fruits in English, Hebrew and French. They also painted their own American, Israeli and French flags to show their dedication. > Throughout the process of this project the Dolphin Class children learned a lot, not only about the importance of trees for the environment, but about importance of being part of a broader community across the world. They learned to see the world as a tree with human beings as its fruit. They learned that the trees provide air for us to breathe and made the connection that we share breath with people across the earth because of the trees. They also made the connection that since trees are rooted to the ground and the ground is part of the earth that we are connected to everyone that way too. > > > Sincerely, > Stephanie Leen Pre-K Teacher, JCAA ECP Austin, Texas לעברית

לכבוד טו בשבט ציירנו את קווי המתאר של הילדים על גבי ניירות חומים וירוקים . הילדים שקווי המתאר שלהם צוירו על גבי הנייר החום הפכו לגזעי העצים והירוקים הפכו לנוף העצים לאחר מכן הדפסנו תמונות של ילדים המחזיקים פירות הגדלים בארצות השונות כמו: חרוב מילדי גן פרפר בעכו-ישראל, בננות מילדים בטורקיה, פפאיה ומנגו מילדי גאנה ורימונים מילדי תאילנד . בנוסף רצו ילדי כיתת הדולפינים להראות את תמיכתם בקהילה היהודית בצרפת ע"י לימוד שמות הפירות באנגלית, עברית וצרפתית וציור דגלי ארה"ב, ישראל וצרפת. במהלך כל הפרויקט למדו הילדים המון ולא רק על חשיבות העצים לסביבה. הם למדו גם על החשיבות של ההשתייכות לקהילה הרחבה של ילדי העולם! הם למדו לראות את העולם כעץ ואת הגזע האנושי כפירות העץ. הם למדו שהעצים מספקים לנו חמצן לנשימה ואנו חולקים את האוויר לנשימה עם האנשים בכל העולם הם גם אמרו שמכיוון שלעצים יש שורשים הנטועים באדמה, והאדמה היא חלק מכדור הארץ, הרי שגם זו דרך שבה בני האדם מחוברים זה לזה בידידות סטפני לין המחנכת של כיתת הדולפינים במרכז היהודי באוסטין טקסס