המצגת נטענת. אנא המתן

המצגת נטענת. אנא המתן

המחלקה לשירותים חברתיים אלפי מנשה

מצגות קשורות


מצגת בנושא: "המחלקה לשירותים חברתיים אלפי מנשה"— תמליל מצגת:

1 המחלקה לשירותים חברתיים אלפי מנשה
פעילות 2018

2 יום העובדים הסוציאליים
לכבוד יום העובדים הסוציאלים אני רוצה לברך את עובדות המחלקה לשירותים חברתיים על שנה מלאה בעשייה ונתינה. עבודתינו מלאה באתגרים, לעיתים אנו חוות תסכול רב מהמשכורת בסוף החודש, ממיעוט התקציבים אשר גורמים ללקוחות שלנו ולנו לתרעומת וכעס. אך לצד התסכול יש סיפוק רב. כוחה של הנתינה והלב הפתוח שלכן אשר מכיל יום יום את הכאב של הלקוחות שלנו כשהם מתמודדים עם בשורה קשה בקשר לילדיהם, כאשר הם עוברים תהליך גירושין קשה ומתסכל ועוד ועוד אתגרים יומיומיים. אני גאה בכל אחת ואחת מכן על היכולת להקשיב למצוקה, להכיל את הכעס שלעיתים מופנה אלינו, החיוך והקבלה של הלקוחות במחלקה. הדאגה למימוש הזכויות של המטופלים שלכן. אין לי ספק שכל אחת ואחת מכן משתמשת בתכונות של חמלה, אהבה, נתינה ובעבודה שלנו חובה גם להשתמש בתבונה, סבלנות ויצירתיות. אז עם כל הכלים האלה אני מאחלת לנו שנה של פחות תסכול ויותר הגשמה. עשייה ויצירתיות. בהערכה, אילנית סהר, עו"ס מנהלת המחלקה

3 נוער וצעירים הרצאה על מיניות בגיל ההתבגרות לכלל הורי הישוב.
סדנא "יחד בהסכמה- בין מיניות בריאה לפגיעה מינית" הועברה ע"י המרכז לסיוע, שכבה ח' . הרצאה של הדוגמנית לשעבר מעין קרת בנושא דימוי גוף לבנות כיתה ח-ט. הקמת מעגל בנות- קבוצת נערות אשר נפגשות פעם בשבוע במועדון עם עובדת סוציאלית לזמן איכות ארוחת צהרים חמה, סדנאות ושיחת בנות. מוגנות קיץ- תקציב חדש ממשרד הרווחה לחודשים יולי אוגוסט במסגרתו הבאנו הרצאה דין מירושניקוב שחקן בסדרת תאג"ד על העליה לארץ והשתלבות האתגרית בחברה הישראלית. עוד עזרנו במדריך לקיץ ליחידת הנוער, תעסוקת קיץ, יציאות ומקומות בילוי לנערות בליווי עו"ס.

4 רפורמה ברווחה מחלקת הרווחה עברה תהליך רפורמה כחלק מתהליך כלל ארצי המתרחש במשרד הרווחה. המחלקה עברה תהליך של מעבר לתיקים ממוחשבים ובניית תכניות התערבות מתקדמות על מנת לשרת את קהל הלקוחות באופן השרותי והטוב ביותר.

5 קהילה יום הזיכרון לשואה והגבורה תערוכת צילום דור שני ושלישי לניצולי שואה. כנס מתנדבים מושקע ומכבד אשר איגד לתוכו את המתנדבים מלאי הנתינה והזדמנות לפרגן להם ולומר תודה ומתנדבים פוטנציאליים אשר יכלו להיחשף לאפשרויות השונות ולהרשם.

6 משפחה תוכנית קידום של עמותת כתף אל כתף ליווי משפחות עם מאפיינים מיוחדים בבניית תוכנית הוליסטית, אימון וליווי על מנת לייצר גדילה ושינוי. הדרכות הורים באמצעות עובדים סוציאליים פרילאנס אשר עוזרים למשפחות להתמודד עם משברים שונים (גירושין, אבלות, גיל ההתבגרות ועוד). קבוצות לילדים להורים גרושים. חטיבת ביניים "חצב" ובי"ס צופה שרון.

7 אזרחים ותיקים יום המעשים הטובים הקמת גינת ירק במועדון אזרחים ותיקים בשיתוף העובדות הסוציאליות והשכב"ג צופים. הרצאות ותוכנית העשרה לבריאות וספורט תואמות גיל. מיזם שמחה הופעה במצפה דפנה ארמוני. נר מחבר- חברי מועדון אזרחים ותיקים קבלו ערכות חנוכה וסופגניות והדליקו נרות חנוכה עם מבוגרים סיעודיים תושבי הישוב.

8 תמונה אחת שווה אלף מילים...

9 תודה רבה מכל הלב עם הפנים ל- 2019
לעובדות המקסימות של מחלקת הרווחה שעבדו קשה ואפשרו לכל זה לקרות מיטל מזכירת המחלקה, עליזה עובדת הזכאות המקצועית והנהדרת שעזבה אותנו לטובת הפנסיה. שיפי עובדת הזכאות החדשה והמקצועית. עו"ס המחלקה מרי צרכים מיוחדים, תחיה סדרי דין, אורית משפחה, יעל נוער וצעירים מרים נהרי שסיימה את עבודתה ויצאה לפנסיה, הרכש החדש והמעולה שרון חוק נוער ואזרחים ותיקים. בנוסף, אני רוצה להודות לשלמה קטן ראש המועצה היוצא ולשי רוזנצוויג ראש המועצה הנכנס להילה ולאודליה ולעובדי המועצה הנוספים על שיתופי הפעולה השונים. רוצה לציין בפרט את מחלקת גזברות אילן וצוות הנשים שתמיד משתדלות לעזור להכיל תסכולים, לחייך ולהיות נגישות ומקצועיות עבורנו. למחלקת חינוך על עבודה בשיתופי פעולה גם ברמה הפרטנית וגם ברמת הקהילה. תודה מיוחדת למנהלת המתנ"ס אירית ומנהל יחידת הנוער גבע ששיתוף הפעולה ביננו מצליח לגשר על קשיים, חשיבה משותפת ויצירתיות אשר מוציאה אל הפועל תכניות רבות עם הפנים לקהילה ולמען הקהילה. לסיום תודה לרב מויאל ולרב שניאור שאינם שוכחים את הלקוחות שלנו ולכל המתנדבים שנרתמים ועוזרים. שיתופי פעולה, חריצות וחשיבה חיובית זה שם המשחק ....

10


הורד את "ppt "המחלקה לשירותים חברתיים אלפי מנשה

מצגות קשורות


מודעות Google