המצגת נטענת. אנא המתן

המצגת נטענת. אנא המתן

EZCARD-Final.wmv HUMS 8 Marketing Plan v2

מצגות קשורות


מצגת בנושא: "EZCARD-Final.wmv HUMS 8 Marketing Plan v2"— תמליל מצגת:

1 EZCARD-Final.wmv HUMS 8 Marketing Plan v2
EZCARD-Final.wmv HUMS 8 Marketing Plan v2

2 EzC@rd Tomer G , CTO Silven Z, Marketing manager
Who we are: NC, CEO Tomer G , CTO Silven Z, Marketing manager Jackie Chiles, Advocate Eran A, Accounts manager Sagie “d-man”, Idea hunter Ran l., Presenter Amir L, legal director Rivka, VP Public Relations

3 תקציר מנהלים: קונספט מסחר אלקטרוני שפותח ע"י חברת Inspector. Inspector מציעה פתרון למגמת השוק: יחסי גומלין מתגמלים לצרכן ולבתי העסק. Inspector משלבת בין רצון הציבור הרחב לקניה חכמה, מגמת האכפתיות חברתית של תאגידים והתפתחות המסחר האלקטרוני. פתרונות צרכנות מתקדמים ללקוחותיה תחת כרטיס קניות אחד. פתרונות שיווק ומכירות לבעלי העסק השותפים. הכרטיס של לרכישה ע"י הציבור הרחב: שוק המוערך בכ 2 מיליארד ₪ לשנה (במצב הקיים – תלושי שי לוועדים). פועל בשוק גדל: קצב גדול שנתי מעל 10%.

4 כרטיס/ אתר צרכנים / חברים חנויות / מותגים חברות אשראי רכישה הטבות

5 - איך זה עובד?EzC@rd מול חברי המועדון:
חברים מצטרפים למועדון הלקוחות כשותפים. טוענים את הכרטיס ברשת. מבצעים קניות ברשת, בחנויות וברשתות. מקבלים הנחה בטעינת הכרטיס. זוכים בניקוד בהתאם להיקף רכישותיהם. ממירים ניקוד לכסף ע"י פעולת המרה באתר. מול החברות: חברות מצטרפות למעגל מכבדי הכרטיס. מחוייבות לתת הנחה בעת הרכישה לחברי המועדון. מעבירות ל Ezcard נתח מהמכירות. בהתאם להיקף המכירות זוכות לשטחי פרסום (בנוסף לתשלום).

6 - איך זה עובד?EzC@rd מול החברות, המשך:
מקבלות מידע שיווקי מפורט על הרגלי הצריכה, פילוג ופילוח של חברי המועדון. קידום מכירות און-ליין מותאם לפרופיל הגולש. מול חברות האשראי: הסכמי סליקה.

7 - בעלי העניןEzC@rd חברי קבוצת הרכישה חברות ומותגים בשוק
חברות כרטיסי האשראי (סליקה)

8 המודל העיסקי: תתבסס על העיקרון של התאגדות צרכנים על מנת להשיג כוח קנייה. תייצר מזומנים ממכירת שטחי פרסום באתר, ממכירת נתוני שיווק, מקישורים בגוגל, וממחזור המכירות של הכרטיסים. אחוזים ממחזורי הקנייה של הלקוחות. לקוחות אשר יהיו מעוניינים לזכות בכל ההטבות יגלשו לאתר האינטרנט שלנו ומשם יופנו גם לאתרי החברות השותפות במועדון לצורך קבלת הטבות נוספות.

9 EzC@rd השוק: 2Billion NIS מיליון ₪ (כרטיסי מתנה) בשנת 2008 בלבד.
אוכלוסיית יעד: גלאים ממעמד בינוני ומעלה הרוצים להשתמש בכרטיס לקניותיהם וכמתנות לחברים ובני משפחה. צרכי הלקוחות: סיפוק רגשי, חסכון בזמן ובכסף, הנחות נוספות על קניות (תמיד עושה הרגשה טובה).

10 EzC@rd המצב הנוכחי בשוק:
מרבית הכרטיסים "המובילים" בעלי ההטבות הייחודיות מונפקים לקבוצות מאגודות (ועדי עובדים,אנשי קבע,מורים,שוטרים וכו'). כרטיסי קניות (PRE PAID) קיימים בשוק. דוגמא לכרטיס כזה, הניתן לטעינה חד פעמית בלבד הוא " “Wish you card של חברת ויזה. מרבית הכרטיסים המונפקים כיום הם לטעינה חד פעמית.

11 EzC@rd חוזקות הזדמנות חולשות איומים שחקנים חזקים בשוק.
תלות בחברות האשראי. דימוי שלילי של מוצרים דומים (חשדנות הלקוח). חוזקות תדמית: גוף למען הלקוח, ללא אינטרסים מפלצתיים. ערוץ שיווק לחברות במשק בעלות סבירה, פילוג ופילוח ממוקדים. הגדלת המחזורים. כלי לאיסוף מידע שיווקי יעיל לחברות. הזדמנות שוק גדול וגדל. מגמות קבוצות הרכישה במשק והוזלת עלויות. רצון של התאגידים להצטייר כידידים לצרכן ולחברה. איומים גיוס דליל של לקוחות. תחרות מול גופים חזקים בשוק. נטישת שותפים. סוסים טרויאנים ומשתינים בתוך האוהל. חששות לקוחות מביצוע פעולות ברשת.

12 קישורים לכתבות המציגות את היוזמות שמתחילות לצוץ בנושא ואת "החלל" שאנו באים למלא : GENERIC25BW pdf 12

13 EzC@rd אתר אינטרנט מאובטח ומאומת, הצפנת SSL. כרטיס בעל שבב אלקטרוני.
טכנולוגיה: אתר אינטרנט מאובטח ומאומת, הצפנת SSL. כרטיס בעל שבב אלקטרוני. עפ"י דרישת הלקוחות יישקל שימוש ב PAYPAL .

14

15 אבטחה: האתר יהיה מאובטח ויעמוד בכל דרישות התקן של PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard ). האתר יוצפן בטכנולוגית ה SSL ויהיה מאומת. לצורך כך יבחר מודול עבודה מתאים תוך בחינת החלופות הקיימות בשוק. תחת תקן זה מתחייבת החברה לשמור לעצמה רק את המידע המותר בסטנדרט (המחמיר מהחוק) בצורה מוצפנת וחסויה.

16 אז למה ללקוח בטחונות בפעולות באתר, ותקנה לעצמה שם של אמינות ושירות. כי תבטיח ללקוחותיה הטבות אמיתיות. כיוון שיש המוני אנשים במדינה שלא קונים תלושים בהנחה, אינם עובדי מדינה או תאגידים גדולים. תהיה להם שותף. תפעל בשקיפות מלאה: מידע פיננסי זמין לחברי המועדון. תשתף ברווחיה את חברי המועדון (כסף לרכישה).


הורד את "ppt "EZCARD-Final.wmv HUMS 8 Marketing Plan v2

מצגות קשורות


מודעות Google