המצגת נטענת. אנא המתן

המצגת נטענת. אנא המתן

TravelWiz רקע כללי אנשים רבים שטסים לחו"ל לתקופה קצרה מתקשים להחליט באילו אטרקציות כדאי להם לבקר ומאילו עדיף להם להימנע. הדבר נובע מחוסר ידע או הכרות.

מצגות קשורות


מצגת בנושא: "TravelWiz רקע כללי אנשים רבים שטסים לחו"ל לתקופה קצרה מתקשים להחליט באילו אטרקציות כדאי להם לבקר ומאילו עדיף להם להימנע. הדבר נובע מחוסר ידע או הכרות."— תמליל מצגת:

1 TravelWiz “Travel Your Way” יזמים: נתיב סולן בן מורלי אריק מרם רעם גוטמן דן אוסמן

2 TravelWiz רקע כללי אנשים רבים שטסים לחו"ל לתקופה קצרה מתקשים להחליט באילו אטרקציות כדאי להם לבקר ומאילו עדיף להם להימנע. הדבר נובע מחוסר ידע או הכרות עם המקום בו הם מבקרים וכן עקב השינוי התדיר של מסעדות , פאבים ,מוזיאונים וכו'.

3 TravelWiz הרעיון אתר המספק שירות של אשף תכנון טיולים בחו"ל לפי רצון התייר. האתר נמצא בקשר מתמיד עם מוקדי תיירות ביעדים אורבניים ומעדכן מידע הקשור לשעות פתיחה , תעריפים וכו'. אפליקציה סלולארית המספקת את השירות לבעלי SMARTPHONE.

4 TravelWiz התהליך הרשמה קצרה (שם משתמש וסיסמא). יצירת פרופיל לתייר:
יעד הטיול תאריכי שהייה תחומי עניין טווח תקציב בניית מסלול ע"ג מפה דינמית תכנון לוח זמנים והצגת תעריפים עריכת יומן טיול הקלקה על דגל תפתח חלון מידע על שעות הפעילות, מידע כללי על האתר, תמונות ומחירים. המשתמש יוכל לבטל אתרים שנבחרו אוטומטית ולבחור אתרים תחליפיים מרשימת האטרקציות.

5 Daily Map November 18, 2010 London, England The British Museum
Rating (54 Reviews) Opening Hours: Mon – Sat 09:00-20:30 Site Info Remove/Replace site Add Comment London, England

6 Daily Schedule November 18, 2010
Time Activity Rate 09:00 – 11:00 British museum 8 £ 11:30 – 13:00 Sunday flee market Free 13:30 – 15:00 Lunch (Suggestions) 15 £ 16:00 – 19:00 Arsenal – Liverpool Emirates Stadium 75 £ 19:30 – 21:00 Dinner (Beef La Komer) 25 £ Total £

7 פוטנציאל רב של תיירים בשילוב עם שוק תיירות אינטרנט גדול
שוק מטרה 4 מיליון תיירים ישראלים יצאו לחו"ל במהלך 2009. שוק התיירות העולמי המונה כ-880 מיליון איש בשנת 2009. תעשיית התיירות גדלה באופן משמעותי ורציף (20% בשנת 2005 , 17% בשנת 2006). נתח שוק של התיירות באינטרנט הוא כשליש מהמסחר ברשת. פוטנציאל רב של תיירים בשילוב עם שוק תיירות אינטרנט גדול

8 שוק מטרה - המשך מתן מענה ל- שוק התיירות קצרת מועד.
תיירות אורבנית (בשלבים הראשונים). על ידי - מענה פשוט וחכם. התאמה אישית ללקוחות. מקום מפגש בין יעדים לתיירים.

9 פרופיל הלקוחות תיירים/ משפחות ללא ידע של יעד התיירות.
תיירים / משפחות המעוניינים להפחית עלויות ע"י יצירת טיול מותאם אישית, המבטל את עלויות התיווך של סוכנויות התיור. תיירים / משפחות המעוניינים להתאים את הטיול בצורה הטובה ביותר לרצונותיהם ותחביביהם. תיירים / משפחות שאוהבים לנצל את הזמן שלהם בחו"ל עד תום ובאופן היעיל ביותר. אנשי עסקים המבצעים גיחות עבודה בחו"ל, אשר יש להם זמן פנוי לראות דברים ביעד בו הם נמצאים. אנשים המעוניינים לבחון היתכנות של טיול ביעד מסוים, בכפוף ללו"ז ומחיר.

10 מתחרים יתרונות TravelWiz פרופיל "טיולים" Traveler VIP Trip planner
ללא עלות אפשרות צפייה והכוונה בזמן אמת באמצעות הסלולר חוויית משתמש מתן מענה למספר רב של לקוחות ע"י שימוש באלגוריתם עדכון תוכנית בזמן אמת "טיולים" תכנון טיול חכם Traveler VIP תכנון, ייעוץ והתאמת מסלולי טיולים Trip planner הזמנת תכנון טיול התאמה אישית שמירת פרטי התוכנית ועדכון בזמן אמת Google City Tours

11 המודל הפיננסי הכנסות הוצאות פרסומות
המודל הפיננסי הכנסות פרסומות באנרים (עלות קבועה לכל 1000 כניסות) פרסומות בסרטי תדמית עמלות תיווך לאתרים ממוקדים (PPC) מנועי חיפוש לטיסות , לינה והשכרת רכב (שלב עתידי) הוצאות עלויות הקמה (שנה ראשונה) פיתוח אלגוריתם (שנה ראשונה) תשתיות (הוצאות קבועות) פיתוח אפליקציה סלולארית (שנה ראשונה) תחזוקה שוטפת (הוצאות קבועות) הוצאות שיווק (הוצאות קבועות)

12 המודל הפיננסי - המשך שנה 2011 2012 2013 הכנסות 1,509,000 ₪ 3,621,600 ₪
המודל הפיננסי - המשך שנה 2011 2012 2013 הכנסות 1,509,000 ₪ 3,621,600 ₪ 4,708,080 ₪ הוצאות 2,305,082 ₪ 1,633,430 ₪ 1,905,668 ₪ רווח לפני מס ₪ -796,082 1,988,170 ₪ 2,802,412 ₪ שנה ראשונה - 20,000 כניסות שנה שנייה כניסות - גידול של 20% מפרסמים – גידול של 25% שנה שלישית כניסות - גידול של 30% מפרסמים – גידול של 50%

13 אסטרטגיית שיווק ""Travel your way
פרסום ע"י שימוש באמצעי מדיה אלקטרוניים מובילים (Facebook) . SEO - קידום האתר במנועי חיפוש. פרסום באתרי חברות תיירות. הצגת הפלטפורמה ויתרונותיה לחברות תיירות כגון איסתא, גוליבר וכו' לצורך שימוש שלהם באתר. דיילות להדגמה וקידום האתר בנמל התעופה.

14 Bon Voyage חברת TravelWiz


הורד את "ppt "TravelWiz רקע כללי אנשים רבים שטסים לחו"ל לתקופה קצרה מתקשים להחליט באילו אטרקציות כדאי להם לבקר ומאילו עדיף להם להימנע. הדבר נובע מחוסר ידע או הכרות.

מצגות קשורות


מודעות Google