המצגת נטענת. אנא המתן

המצגת נטענת. אנא המתן

אם אתה מצגת זו חיונית עבורך... מנכ"ל שכיר מעסיק עובדים

מצגות קשורות


מצגת בנושא: "אם אתה מצגת זו חיונית עבורך... מנכ"ל שכיר מעסיק עובדים"— תמליל מצגת:

1 אם אתה מצגת זו חיונית עבורך... מנכ"ל שכיר מעסיק עובדים
מנהל מחלקת רווחת עובד מנהל משאבי אנוש או יו"ר וועד עובדים מצגת זו חיונית עבורך...

2 האם אתה מודע לכך שחלה חובה בחוק, לאפשר לעובדיך ייעוץ פנסיוני?

3 האם יידעת בכתב את עובדיך לגבי זכותם בחוק* לייעוץ פנסיוני אובייקטיבי ?
חוק הפיקוח על שירותים פיננסים (עיסוק בייעוץ פנסיוני ובשיווק פנסיוני התשס"ה – 2005) סעיף 20 (א) {5} מרוקן מתוכן את היעוץ הפנסיוני למעביד ויתר על כן קובע כי המעביד חייב לאפשר לעובד לקבל יעוץ מיועץ על פי בחירתו ולפעול על פיו. ולכן כל התקשרות בין מעביד לסוכן ביטוח או מנהל הסדר המגבילה את המוצרים שישווקו במקום העבודה, אין לה תוקף והחוק קבע סנקציות חמורות על העוברים על הוראותיו. ברור כי טענות מסוג "לא ידעתי" או "זאת הפעם הראשונה שלי" לא ישמשו טענת הגנה בת-תוקף. לכן קיימת חשיבות גדולה בלימוד החוק, הקפדה על הוראותיו והתייעצות מקצועית במקרה של ספק. לחץ על מקש כלשהו להמשך

4 האם הנך מודע לכך שסוכן ביטוח וסוכנויות הסדר אינם "יועצים פנסיוניים"?
וכי חל עליהם איסור חמור להשתמש במילים "ייעוץ פנסיוני" או נגזרותיהן בכל צורה של פרסום וחובת גילוי נאות בכתב לכל עובד ועובד !

5 האם הובאו לידיעתך המשמעויות החוקיות, האחריות האישית והעונשין שנקבעו בחוק בתחום זה ?

6 אם לא ! הגיע הזמן שתדע ותפעל !
למניעת נזק פיננסי אדיר לעובדיך, ולעמידה בחוק מבחינת האחריות האישית בתפקידך

7 פורשור מומחים בע"מ תאגיד ייעוץ פנסיוני הגדול בארץ מאושר ע"י משרד האוצר
פורשור מומחים בע"מ תאגיד ייעוץ פנסיוני הגדול בארץ מאושר ע"י משרד האוצר אינו סוכנות ביטוח אינו עוסק במכירות אינו מקבל עמלות הפצה אין לו שום זיקה לחברות הביטוח והגופים הפנסיוניים אינו מחליף את הסוכן או סוכנות הסדר אלא מייעץ מקצועית ואובייקטיבית למיקסום פעולותיהם למען עובדיך.

8 פור-שור ישדרג את המצב הפיננסי פנסיוני ויבטיח את משפחתם של עובדיך מבלי שתצטרך להשקיע בכך אגורה !
לפרטים נוספים לחץ כאן או צלצל חוק הפיקוח על שירותים פיננסים (עיסוק בייעוץ פנסיוני ובשיווק פנסיוני התשס"ה – 2005) סעיף 20 (א) {5} מרוקן מתוכן את היעוץ הפנסיוני למעביד ויתר על כן קובע כי המעביד חייב לאפשר לעובד לקבל יעוץ מיועץ על פי בחירתו ולפעול על פיו. ולכן כל התקשרות בין מעביד לסוכן ביטוח או מנהל הסדר המגבילה את המוצרים שישווקו במקום העבודה, אין לה תוקף והחוק קבע סנקציות חמורות על העוברים על הוראותיו. ברור כי טענות מסוג "לא ידעתי" או "זאת הפעם הראשונה שלי" לא ישמשו טענת הגנה בת-תוקף. לכן קיימת חשיבות גדולה בלימוד החוק, הקפדה על הוראותיו והתייעצות מקצועית במקרה של ספק.


הורד את "ppt "אם אתה מצגת זו חיונית עבורך... מנכ"ל שכיר מעסיק עובדים

מצגות קשורות


מודעות Google