המצגת נטענת. אנא המתן

המצגת נטענת. אנא המתן

המחלקה להנדסת תוכנה סייבר.

מצגות קשורות


מצגת בנושא: "המחלקה להנדסת תוכנה סייבר."— תמליל מצגת:

1 המחלקה להנדסת תוכנה סייבר

2 מה זה סייבר? למילה סייבר יש שתי משמעויות. למעשה, המונח סייבר הוא שם כולל לכל המרחב הקיברנטי. כלומר, כל האינטרנט, כל הביטים והבייטים, כל מה שרץ ברשתות או נשמר כקובץ - הוא סייבר. בפועל, בשנים האחרונות המילה סייבר משמשת בעיקר בתור קיצור הביטוי "סייבר סקיוריטי"  - מה שעד לפני כמה שנים כינינו פשוט 'אבטחת מידע'. בשנים האחרונות ענף הסייבר לוהט בגלל עלייה בהיקף המתקפות, בתחכומן ובנזק שהן גורמות לארגונים. בשתי המתקפות הגדולות האחרונות (WannaCry ו-Petya )ראינו בתי חולים שמסרבים לקבל חולים, קווי ייצור מושבתים, תקלות מתמשכות בחברות שילוח בינלאומיות, פגיעה במכונות ATM ובמערכות כרטוס ברכבות. הנזקים המצטברים מוערכים במיליארדי דולרים. על פי נתוני IDC לענף הסייבר, סך המכירות המצרפיות של כלל חברות האבטחה בעולם עומד על 81 מיליארד דולר בשנה וצפוי לצמוח ב-9% כל שנה עד ל המודעות לסייבר עלתה, ואחרי שמספר בכירים הלכו הביתה (כמו לאחר המתקפה על רשת הקמעונאות Target), בהנהלות יש כבר מודעות לסייבר - ויש מוכנות להגדיל את תקציבי הגנת סייבר. The marker 18/12/2017

3 סייבר Assault and Defense Cyber security - CSSP  Cyber security system pro –
מסלול הכשרת Cyber Pro מעניק התמקצעות בתחום ההגנה וההתקפה בעולם הסייבר, לארגונים, חברות ואף לאנשים פרטיים. בוגריו יוכלו לעסוק ביישום אבטחת המידע בתחום הסייבר ולהתקדם לתפקידי ביצוע מתקדמים: התקפות, הגנות רשת ומערכות הפעלה ותחקור אירועי סייבר. תוכנית ההכשרה מבוססת על שישה קורסים - מקצועות הסייבר: מבוא להגנת סייבר הגנת סייבר בסביבות מבוססות אינטרנט הגנת רשתות תקשורת אבטחת מערכות הפעלה קריפטוגרפיה מעשית (הצפנה ) שיטות לזיהוי תקיפות סייבר כמו כן כלל הקורסים מעשיים ותאורתיים, ומתקיימים במעבדות ברמה הגבוהה ביותר ועל ידי מרצים בעלי שם בתחום.

4 בינה מלאכותית Artificial intelligence machine learning - AIML -
בינה מלאכותית שינתה לחלוטין את דרך המחשבה בה מתכנתים מסתכלים על העולם, תחום הבינה מלאכותית ואוטומציה מאפשר למחשב לפתח אלגוריתמים עצמאים באמצעות לימוד והבנת העולם שבו הוא נמצא. בעידן הנוכחי יש צורך רב בזיהוי והבנה של תהליכים ארגונים בעידן המודרני. מערכות AI (Artificial Intelligence) ואוטומציה הפכו לחלק בלתי נפרד מהזירה העסקית והבין אישית: הן אוגרות נתונים, מנתחות אותם ומסייעות לארגונים להפיק תובנות שוות ערך רב מבחינה אסטרטגית, פיננסית ושיווקית בדרך בה המחשב המסורתי ואפילו בן אדם יעיל במיוחד לא יכול לבצע, בנוסף הן מאפשרות למחשב "לחשוב מחוץ לקופסא" ולפתח אלגוריתמים מבוססי מציאות.

5 מאמן סייבר יחיד מסוגו כחלק מתוכנית הסייבר הסטודנטים נפגשים עם מאמן סייבר על בסיס שבועי אשר מכשיר אותם בצורה מעשית בעולם הסייבר – וזאת בשביל שכל סטודנט יהיה הכי מקצועי שיש !

6 מעל 35 קורסי תוכנה, 19 שפות תוכנה, 5 קורסי סייבר, 3 סביבות של מערכות הפעלה, במילה אחת פרקטיקה !
בסיסי נתונים Database הגנת הסייבר angular ui שפת Python שפת C שפת C# scapy מערכות הפעלה: linux windows unix שפת Java type script react פיתוח אפליקציות בסביבת mobile ועוד... רשתות תקשורת ופיתוח שרתי לקוח design patterns node js php קריפטוגרפיה (הצפנה) מאמן סייבר: הגנת סייבר בסביבות מבוססות רשת

7 לסיכום – למה בהנדסאים סייבר אריאל ?
1. רק בהנדסאים סייבר אריאל הסטודנטים מתנסים בסייבר מעשי דרך מאמן הסייבר! 2. רק בהנדסאים סייבר אריאל נלמדים 2 שפות עלית – גם C שארפ וגם java ! 3. רק בהנדסאים סייבר אריאל נלמדים 5 קורסי סייבר! 4. רק בהנדסאים סייבר אריאל נלמדים 35 קורסים – 10 קורסים מעל התוכנית השנתית המוצעת של מה"ט למכללות. 5. רק בהנדסאים סייבר אריאל הסטודנט יוצא עם ידע מעמיק בכ 19 שפות תוכנה, 5 קורסי סייבר ומאמן סייבר!

8 ובכל זאת – למה הנדסאים סייבר ולא מדעי המחשב
ישנו הבדל גדול בין המסלולים: מסלול מדעי המחשב הינו מסלול בן 3 שנים אשר שם דגש על לימודי המתמטיקה, זהו מסלול מחקרי ולא פרקטי. לעומתו מסלול ההנדסאים שם דגש אך ורק על הפן המעשי, המטרה ולהוציא בוגרים שלנו לשוק התעשיה עם דגש על איכות כתיבה והבנת קוד בכל שפה שקיימת כעת בשוק. בנוסף מסלול ההנדסאי הוא מסלול קצר יותר בן שנתיים בלבד, מה שפותח לסטודנט את היכולת להכנס כבר בסיום ההנדסאים ובהיותו בשנתו השלישית לתעשיה ולצבור נסיון! בעולם התוכנה ישנו דגש על נסיון, וידע מעשי – אשר נלמד לעומק בסביבת לימודי ההנדסאי תוכנה.

9 בוא להיות מומחה! חזון המחלקה להנדסת תוכנה
"הפיכת הסטודנטים למומחים בעלי ערך לשוק התוכנה הישראלי והגלובלי" בוא להיות מומחה!

10 הבוגרים שלנו מתברגים לתפקידי פיתוח בחברות התוכנה המובילות בעולם!
 דימה ריסקין Backend Developer Wix.com בוגדן קירילוק Information Security Administrator  Check Point ערן ממן software developer תעשייה אווירית ליאור בוינג'ו Full Stack Mobile Developer  Check Point אילנה אייזיברטינה Automation Forcepoint דודו ויזל QA תעשייה אווירית אלכס חבסיוק Cyber Analysis Secoz יהונתן שינובר Automation Western Digital יוני סויסה Java developer Cognify פופיק קודש Devop Western Digital

11 שיתופי פעולה עם חברות השמה וחברות פיתוח תוכנה
מחלקת התוכנה מאפשרת למשתמש לצבור נסיון החל מהשנה האחרונה לתואר ההנדסאי, וזאת באמצעות שיתופי פעולה עם חברות מובילות בתחום ההיי-טק, בין החברות ניתן למצוא: הנושא בא לידי ביטוי בימים פתוחים וירידי תעסוקה שמבצעות חברות היי טק אצלנו באריאל.

12 שכר על פי אתר השכר הכי גבוה – הנדסאי תוכנה

13 בוא להיות מומחה! צוות מרצים מנוסה ומקצועי
המרצים שלנו מומחים בתחומם והם בעלי רקורד של שנים רבות בתעשיית התוכנה. הם יביאו לכם את "השטח" אל כיתות הלימוד... המרצים שלנו נמדדים על תוצאות, המטרה שלהם להכשיר את הבוגרים שלנו להצלחה בתעשיה בחוץ. בניגוד לאקדמיה ( מדעי המחשב ) ששם ישנו דגש רב על תארו המחקרי של המרצה ולו דווקא על יכולתו ללמד כיתה או חומר "חם" מהתעשיה בוא להיות מומחה!

14 מעבדות מחשבים משוכללות
לימודים מעשיים Hands-On!

15 חפשו את הפרוייקטים של הבוגרים שלנו בחנויות האפליקציות!
לחצו כאן להורדה

16 פרוייקט הגמר פרוייקט תוכנה בהיקף גדול עליו תעבדו מתחילתו ועד סופו בליווי של מנחה מקצועי והוא יהווה את כרטיס הביקור שלכם בראיון העבודה...

17 שאלות ותשובות "אני חושש שעם תואר הנדסי יהיה לי קשה למצוא עבודה"
שוק התוכנה בארץ (וגם בעולם) נמצא בתקופה טובה מאוד לדורשי עבודה. הביקוש הוא עצום, מי שילמד טוב ויתמקצע ימצא עבודה. לתואר הנדסאי יש יתרון על-פני תארים אחרים בכך שהוא פרקטי יותר. בוגר "הנדסאים" יוצא לשוק העבודה כשהוא מנוסה יותר ובעל ידע בטכנולוגיות רבות יותר. "אני רוצה לימודי ערב, אבל רוצה ללמוד סייבר" קיים מסלול סייבר ערב, הדומה למסלול סייבר בוקר.

18 שאלות ותשובות "אני חושש שאין לי את הרקע המתמטי הדרוש"
הרקע הנדרש כדי להתקבל ללימודים הוא מתמטיקה ברמה של 3 יחידות לימוד. בנוסף, עם תחילת הלימודים מתקיימים מספר שיעורים של תגבור מתמטי. במהלך הסמסטר יתקיימו גם שיעורי תרגול אליהם ניתן להגיע, בהם לא יילמד חומר חדש אלא יתורגל החומר הנלמד. "עולם התוכנה מסקרן אותי, אבל אני לא בטוח שאני מתאים לו" עולם התוכנה הוא העתיד (ולמעשה כבר ההווה). בכל דבר שאנו מתעסקים איתו היום קיימת תוכנה – המחשב, הטלפון, המכונית ואפילו שואב האבק. משרות רבות נעלמות מן העולם ומוחלפות במשרות טכנולוגיות. תואר "הנדסאי תוכנה" פותח את הדלת לעולם הזה ומאפשר לבוגר להשתלב בחברות תוכנה בהם התנאים טובים והשכר גבוה. גם אם הבוגר יגלה שתכנות זה לא מה שהוא אוהב או רוצה לעשות, עם ההבנה בעולם התוכנה - התואר יפתח לו את הדלת גם למשרות נוספות בחברות התוכנה: בודק תוכנה, מנהל מערכת, מנהל מוצר, איש שיווק ועוד.

19 בוא להיות מומחה!


הורד את "ppt "המחלקה להנדסת תוכנה סייבר.

מצגות קשורות


מודעות Google