כל הזכויות שמורות לגבריאל אנקרי © 2017

Slides:



Advertisements
מצגות קשורות
הרצאה בכנס מוח "המורה אני רוצה להצליח במבחן, אבל אני לא מספיק להעתיק מהלוח, אולי את מוכנה..." דינה סלע, מטח אורנה רוזנבלט,
Advertisements

הכרת תוכנת בקרים. כניסה לתוכנה תתבצע בשלבים הבאים: 1
חקירת פונקציה נקודות קיצון אקסטרמום(קיצון) בקטע סגור תחומי עליה וירידה
אשף ניהול הדיווח החודשי לרשויות
תכנות בשפת C תרגול 11 - קבצים.
פרסום וקידום מכירות בכל שלב במחזור חיי המוצר, משתנה מדיניות התקשורת השיווקית שלו. פרט את מטרת התקשורת השיווקית בשלושה שלבים במחזור חיי מוצר כלשהו שתבחר.
האתר ללימוד מתמטיקה, שפות, גיאוגרפיה, ביולוגיה ומדעים.
הרצאה 02 סוגי משתנים קרן כליף.
ישעיהו יא' 1-10 תמונה יפה ופסטורלית
ספר חדש בעשייה – נכתב על-ידי מכורים עבור מכורים
יצירת מקרו הפעלת מקרו יצירת לחצן / פקד דוגמה מסכמת
סינמטק 1+1 הסבר מימוש הטבה באתר.
מבוא לתכנות ב-JAVA מעבדה 1
טיפים מנצחים: לחפש ולמצוא במהירות ובדיוק
תרגול 1: סביבת העבודה ומבוא ל-Java
Mitug.com- אתר מיתוג של פטריק
פינוק מסביב לעולם מחזות זמר הסבר הזמנה ומימוש.
נערך ע"י אריק הוד, הגימנסיה העברית הרצליה
כל הזכויות שמורות לגבריאל אנקרי © 2017
מצגת בנושא זיהוי נגדים בשיעור זה נלמד כיצד מזהים את התנגדותו של הנגד ואת מידת הדיוק שלו. שני הצבעים השמאליים( א, ב ) נקראות "הספרות המשמעותיות" והן מציינות.
מטרת פרויקט "שיעורים פרטיים ברשת"
רמי כהן, מדעי המחשב, הטכניוןכל הזכויות שמורות ©
Jump tables, review questions
מבוא למדעי המחשב הרצאה מספר 12: רקורסיה
פעולות אריתמטיות קרן כליף.
תירגול 11: מיונים וחיפוש בינארי
כפליות של מצבים במערכת מרובת חלקיקים נקודת מבט מיקרוסקופית
נערך ע"י אריק הוד הגימנסיה העברית הרצליה
Entity Relationship Diagram – ERD
תירגול 3: לולאות, קלט, וטיפוסים
קשרי מקסוול (מתכון לתמרונים אלגבריים בבעיות תרמודינאמיות)
חשבון זה הוא חלק ממוצרי 365 ומקושר לתיבת המייל
תהליך ההרשמה לבעלי אימייל של המכללה, ניתן להכנס לכתובת הבאה וליצור חשבון:
תירגול 2: מבוא לתיכנות ב-C
פינוק מסביב לעולם הסבר הזמנה ומימוש.
MITUG.COM האתר של פטריק –
קהילת סאפ למשתמשי סאפ טעינה וניטור דפי בנק ישראליים
רובוטיקה תרגול שימוש בלולאות
פתרון של מערכת משוואות לינארית
כל הזכויות שמורות לגבריאל אנקרי © 2017
תפקידי התקשורת הצעה נערך על ידי מורי היל"ה במחוז צפון
מבוא לתכנות מונחה עצמים Object Oriented Programming
יישומון הר לעמק 2019 הוראות הפעלה.
מבוא לתכנות למערכות מידע
אנליטית זוית בין שני ישרים הוכחה ~> דוגמא ~> סיכום!! ^_^
המשך תכנות מונחה עצמים תרגול מס' 9.
CLI vs GUI.
מת"מ מעבדה 7-8 רשימות.
התקשרויות, מכרזים ואחריות חברי המועצה
שימוש בעצם ממחלקה אחרת כמאפיין במחלקה הנוכחית
נגישות אתרי אינטרנט E-accessibility
מבוא לתכנות ב- JAVA מעבדה 4
מבחני איתור לנבחרת ישראל הצעירה (מדעים ומתמטיקה) לתלמידי כיתות ז'
מבוא לתכנות בWINDOWS ד"ר אבי רוזנפלד.
מבוא למדעי המחשב סמסטר ב' – 2008 מרצה: יעל סיגל מתרגל: ענבל בודובסקי.
הקלד את פרטי האירוע כאן.
אמנות שהיא לרגע ואמנות שמנציחה רגע מוגש על ידי: עמית לונדנר
(או כיצד ללמוד בצורה נכונה מתחילת הסמסטר)
(או כיצד ללמוד בצורה נכונה מתחילת הסמסטר)
הצג את עצמך, את עמותת תפוח ואת נושא הפעילות.
על עילוי, גרר ומה שביניהם.
מעבדה 2- עיצוב (עבור חלק ג)
מערכת הערעורים מסכי סטודנטים.
עקרונות תכנות מונחה עצמים תרגול 9:C++ - תרגילים
הפונקציה מחזירה את מספר התווים במחרוזת נתונה.
Engineering Programming A
המושג ההלכתי – שעה זמנית
תמליל מצגת:

כל הזכויות שמורות לגבריאל אנקרי © 2017 קורס פיתוח משחקי מחשב שיעור 5 כל הזכויות שמורות לגבריאל אנקרי © 2017 hitech-school.co.il

קורסי תכנות און-ליין לילדים ונוער Hi Tech School מטרות השיעור קורסי תכנות און-ליין לילדים ונוער נלמד מהם משתנים וכיצד כותבים משתנה. נכיר סוגי משתנים. נלמד לעבוד עם פקדי UI.

קורסי תכנות און-ליין לילדים ונוער Hi Tech School פקד תיבת טקסט TextBox קורסי תכנות און-ליין לילדים ונוער פקד תיבת טקסט הוא פקד שהמטרה שלו היא לקלוט מידע מהמשתמש. אפשר להכניס בתוכו טקסט או מספר.

קורסי תכנות און-ליין לילדים ונוער Hi Tech School פקד Label קורסי תכנות און-ליין לילדים ונוער פקד Label הוא פקד שתפקידו להציג טקסט. אם נרצה לשנות את הטקסט שבתוכו, נעבור לחלון המאפיינים וב Text נכתוב מה שנרצה.

שינוי טקסט באמצעות הקוד Hi Tech School שינוי טקסט באמצעות הקוד קורסי תכנות און-ליין לילדים ונוער ניתן לשנות את הטקסט שבתוך ה label דרך הקוד. נגרור כפתור לטופס ונלחץ עליו פעמיים ליצירת אירוע.

שינוי טקסט באמצעות הקוד Hi Tech School שינוי טקסט באמצעות הקוד קורסי תכנות און-ליין לילדים ונוער ניתן לשנות את הטקסט שבתוך ה label דרך הקוד. נגרור כפתור לטופס ונלחץ עליו פעמיים ליצירת אירוע. שם האירוע שם הפקד שם המאפיין הערך

קורסי תכנות און-ליין לילדים ונוער Hi Tech School תרגיל קורסי תכנות און-ליין לילדים ונוער פתחו פרויקט חדש וגררו אליו label וכפתור. כתבו תכנית אשר: בלחיצה על הכפתור יוצרת אירוע. בתוך האירוע צרו פעולה אשר משנה את הטקסט של ה label ובמקומו יופיע "שלום לכולם". נסו לשנות את צבע הטקסט לאדום באמצעות הקוד.

משתנה (Variable) - הגדרה Hi Tech School משתנה (Variable) - הגדרה קורסי תכנות און-ליין לילדים ונוער מייצג תא זיכרון במחשב המכיל ערך מסוים, אליו ניתן לפנות באמצעות שם המשתנה. לכל משתנה חובה לתת שם באנגלית בלבד. אם כתבנו a = 8 אז שם המשתנה הוא a והערך שלו הוא 8. String – משתנה המכיל טקסט. Int – משתנה המכיל מספר שלם. Double – משתנה המכיל מספר לא שלם. סוגי משתנים

קורסי תכנות און-ליין לילדים ונוער Hi Tech School שאלות הבנה קורסי תכנות און-ליין לילדים ונוער אם הגדרנו b = 4 אז: שם המשתנה הוא ___ הערך הוא ____ והסוג הוא ____ אם הגדרנו a = “hello world” אז: שם המשתנה הוא ___ הערך הוא ____ והסוג הוא ____ אם הגדרנו bbb = 4.5 אז: שם המשתנה הוא ___ הערך הוא ____ והסוג הוא ____

קורסי תכנות און-ליין לילדים ונוער Hi Tech School הגדרת משתנים קורסי תכנות און-ליין לילדים ונוער נגדיר משתנה מסוג טקסט באופן הבא: חובה להציב את הערך במרכאות כאשר מדובר ב String סוג המשתנה שם המשתנה ערך string a = “גבריאל“;

קורסי תכנות און-ליין לילדים ונוער Hi Tech School הגדרת משתנים קורסי תכנות און-ליין לילדים ונוער נגדיר משתנה מסוג מספר באופן הבא: כאשר מדובר במספר אין צורך להשתמש במרכאות. שם המשתנה סוג המשתנה Int a = 8; ערך

קורסי תכנות און-ליין לילדים ונוער Hi Tech School תרגילי הבנה קורסי תכנות און-ליין לילדים ונוער הגדירו את המשתנים הבאים כפי שלמדנו: משתנה בשם num, סוג המשתנה – מספר, ערך המשתנה – 8. משתנה בשם b, סוג המשתנה – טקסט, ערך המשתנה – "שלום". משתנה בשם name, סוג המשתנה – טקסט, ערך המשתנה – השם שלכם משתנה בשם age, סוג המשתנה – מספר, ערך המשתנה – הגיל שלכם

קורסי תכנות און-ליין לילדים ונוער Hi Tech School תרגיל כיתה קורסי תכנות און-ליין לילדים ונוער צרו פרויקט חדש וגררו אליו פקד מסוג כפתור ופקד תיבת טקסט. צרו תוכנית אשר: בלחיצה על הכפתור קולטת את השם שבתיבת הטקסט לתוך משתנה מסוג טקסט (string) בשם a. מציגה את המשתנה a בתוך Label1. לדוגמא, אם כתבתי בתיבת טקסט "גבריאל" אז יופיע למטה ב Label1 הטקסט "גבריאל". הציגו את המשתנה a גם בתוך הודעת MessageBox. הצלחתם? התקדמו לשקופית הבאה.

קורסי תכנות און-ליין לילדים ונוער Hi Tech School המשך תרגיל כיתה קורסי תכנות און-ליין לילדים ונוער נסו לשנות את הפרויקט הקודם. צרו תכנית אשר: בלחיצה על הכפתור קולטת את הטקסט מתיבת הטקסט לתוך משתנה מסוג מספר (int) בשם a. הציגו את המשתנה a בתוך Label1. האם מופיעה לכם שגיאה ?

קורסי תכנות און-ליין לילדים ונוער Hi Tech School המרת משתנים קורסי תכנות און-ליין לילדים ונוער משתנה מסוג מספר (int) אינו יכול לקבל ערך מסוג טקסט ! אם ננסה להכניס טקסט מתוך פקד Label או TextBox תופיע לנו תמיד שגיאה. אז מה עושים ?

קורסי תכנות און-ליין לילדים ונוער Hi Tech School המרת משתנה מטקסט למספר קורסי תכנות און-ליין לילדים ונוער במידה ונרצה להציב ערך של פקד מסוג Label או TextBox בתוך משתנה מסוג מספר (int), עלינו "לעבוד על המחשב" ולהמיר את הטקסט למספר. הפעולה int.parse() הופכת טקסט למספר

קורסי תכנות און-ליין לילדים ונוער Hi Tech School תרגיל קורסי תכנות און-ליין לילדים ונוער נסו עכשיו לפתור את התרגיל הקודם. צרו תכנית אשר: בלחיצה על הכפתור קולטת את הטקסט מתיבת הטקסט לתוך משתנה מסוג מספר (int) בשם a. המירו את הערך של תיבת הטקסט למספר. הציגו את המשתנה a בתוך Label1. עדיין יש שגיאה? עברו לשקופית הבאה..

קורסי תכנות און-ליין לילדים ונוער Hi Tech School המרת משתנים קורסי תכנות און-ליין לילדים ונוער כשנרצה להציב משתנה מסוג מספר (int) בתוך פקד מסוג TextBox, Label או MessageBox תופיע לנו שגיאה. מדוע? מכיוון שפקדים אלו יודעים לקבל רק טקסט. מה עושים ?

קורסי תכנות און-ליין לילדים ונוער Hi Tech School המרת משתנה ממספר לטקסט קורסי תכנות און-ליין לילדים ונוער ניתן לבצע המרה גם בצורה הפוכה ממשתנה מסוג מספר למשתנה מסוג טקסט. המשפט ToString() הופך מספר לטקסט

קורסי תכנות און-ליין לילדים ונוער Hi Tech School משימת פיתוח מחשבון קורסי תכנות און-ליין לילדים ונוער צרו פרויקט חדש וגררו אליו 2 תיבות טקסט וכפתור. צרו אירוע מסוג כפתור. הגדירו שלושה משתנים: משתנה בשם a מסוג מספר המקבל את הערך שבתיבת הטקסט הראשונה. משתנה בשם b מסוג מספר המקבל את הערך שבתיבת הטקסט השניה. משתנה בשם c המקבל את הערך של a+b. בעת לחיצה על הכפתור, הציגו למשתמש ב MessageBox את סכום שני המספרים. (אפשר גם להציג את התשובה ב Label) עצבו את המסך והעלו צילום מסך של המחשבון ושל הקוד שכתבתם.

קורסי תכנות און-ליין לילדים ונוער Hi Tech School קורסי תכנות און-ליין לילדים ונוער נתראה במחזור המתקדמים...