יינון המים In the ionization of water,

Slides:



Advertisements
מצגות קשורות
ילדי גן "יסמין" וגן פרפר נחמד" נוטעים יחד עם חיילי סמ"ג חוף
Advertisements

Biomolecular Computers
מדוע מתרחשות תגובות כימיות ?
SQL: שינוי מסד הנתונים- פעולותDDL , DML
קורס ניהול ידע מפגש 3 - פורטלים 2know.kmrom.com.
ידידה גוטליב ביה"ס בליך רמת גן מדריכת כימיה מחוז תל אביב
תרכובות החיים מאת : גליה גויכברג
תגובות חמצון -חיזור ודוגמאות מחיי היום יום
פתרון בחינת בגרות 3 יח"ל שאלון תשע"ה חלק 7- שאלות פתוחות
Trends in Periodic Table Properties
Ford Fulkerson.
חומצות אמיניות וחלבונים
לולאות Department of Computer Science-BGU 19 יולי 19.
The Partnership tree in ECP- Austin עץ השותפות באוסטין
Isotopes and Atomic Mass
Marina Kogan Sadetsky –
אלקטרושליליות ופולריות הקשר
משואה כימית של שריפת פחם (תגובה עם חמצן)
מודל דחיית זוגות אלקטרונים של קליפת הערכיות
Passover in “Tomer” kindergarten
תרכובות עם יונים פוליאטומים בחיי היום יום
כפליות של מצבים במערכת מרובת חלקיקים נקודת מבט מיקרוסקופית
A sneak peak of the Passover story at Levine Academy
מדריכה מחוזית, ירושלים ©
יסודות מבני נתונים תרגול 13: עץ פורש מינימלי - Minimum Spanning Tree (MST)
חוק שימור החומר The Law of Conservation of Mass indicates that in an
Out Of Order Execution (Part 1)
אבחנות בין תהליכים תרמודינאמיים
תיעוד מההכנות לחנוכה בגן הקדם חובה של המרכז הקהילתי היהודי בדאלאס טקסס שם המורה: לאה קרוסבי Documentation from variety of activities for Hanukkah.
אנטיאוקסידנטים נוגדי חמצון.
The Dolphin Class International Forest of Support
חג פורים שמח ומבדח מגן פרפר....תפן שם הגננת: מאיה פלס
מבני נתונים תרגול 3 ליאור שפירא.
Akiba Academy of Dallas Presents
Short Documentation from “Yom Hatzmaut” activities in ECP – Austin TX תיעוד קצר מהפעילויות בגיל הרך בבית הספר היהודי באוסטין טקסס לקראת יום העצמאות.
ט"ו בשבט בגן " תומר" Tu Bishvat in “Tomer” kindergarten
DNA סרטונים.
האם אתם יודעים כיצד כותבים מגילה?
את כל מרכולתנו הבאנו לגן ותראו מה עשינו!!!!
חג הפסח בגן בקיבוץ ראש הנקרה שם הגננת: חנה רום
מצב צבירה גז חוקי הגזים.
סוכרים דו-סוכרים פרוקטוז קשר גליקוזידי חד-סוכרים קטוניים זיהוי סוכרים
פחמימות - סוכרים כתבו ידידה גוטליב אורית מולוידזון
Direction of induced current
תכונות ופעילות של חומצות אמיניות כחומצות ובסיסים
שם הגננת: עדנה סרי The teacher: Edna Seri
חומצות ובסיסים 1 חומצות ובסיסים חזקים נושאי השיעור
מבוא למערכות מידע גיאוגרפיות
Computer Architecture and System Programming Laboratory
בתרכובות יוניות יש קשרים יונים
תיעוד מפעילויות ראש השנה בגן "פרפר נחמד" –עכו-תש"ע
אלגוריתמי מיון רקורסיביים
Elements and Symbols יסודות וסמלים מהם יסודות? gold carbon aluminum
Marina Kogan Sadetsky –
Emech at 1 + W = Emech at 2 mgh1 = mgh2
אוניברסיטת בר-אילן לשכת סגן הרקטור המרכז לקידום הוראה מציגים:
תוכנה 1 תשס"ח סמסטר ב' אוהד ברזילי ליאור שפירא
What is Chemistry? מהי כימיה? Chemistry is the study of matter and its
Respiratory Assessment
מודלים של שיווי משקל לצורכי תכנון תחבורה
! תהליך הפוטוסינתיזה.
קומבינטוריקה למדעי-המחשב EULER GRAPHS גרפים אויילרים
הכנת שמן זית וארכיאולוגיה בגן "ארגמן" עכו Preparing olive oil and Archeology at “Argaman” kindergarten in Akko שם הגננת: נטלי גוריבודסקי שם הסייעת :
גן "יסמין "עכו שם הגננת: מרגלית פוגל שם הסייעת: זיוה אוזן
“Augustus and his smile” “"חיוכו של נסיך
Tutorial #10 MIPS commands
OOO Execution of Memory Operations
שם הגננת:אתי ברכפלד קיבוץ סער
עקרונות תכנות מונחה עצמים תרגול 9:C++ - תרגילים
! תהליך הפוטוסינתיזה.
תמליל מצגת:

יינון המים In the ionization of water, H+ is transferred from one H2O molecule to another. one water molecule acts as an acid, while another acts as a base. H2O(l) + H2O(l) H3O+(aq) + OH−(aq)

המשך יינון המים In water, H+ is transferred from one H2O molecule to another. one water molecule acts as an acid, while another acts as a base. H2O + H2O H3O+ + OH− .. .. .. .. :O: H + H:O: H:O:H + + :O:H− .. .. .. .. H H H water water hydronium hydroxide ion (+) ion (-)

קבוע שיווי המשקל של המים The ion product constant, Kw, for water at 25 C is the product of the concentrations of the hydronium and hydroxide ions. Kw = [ H3O+][ OH−] is obtained from the concentrations in pure water.

Pure Water is Neutral א. ריכוזי ההדרוניום וההדרוקסיד במים ניטרלים In pure water, the ionization of water molecules produces small but equal quantities of H3O+ and OH− ions.

Acidic Solutions ב. ריכוזי ההדרוניום וההדרוקסיד בתמיסה חומצית Adding an acid to pure water increases the [H3O+], decreases the [OH−], and causes the [H3O+] to exceed 1.0 x 10−7 M.

Basic Solutions ג. ריכוזי ההדרוניום וההדרוקסיד בתמיסה בסיסית Adding a base to pure water, increases the [OH−], decreases the [H3O+], and causes the [OH−] to exceed 1.0 x 10−7 M.

Comparison of [H3O+] and [OH−] סיכום Comparison of [H3O+] and [OH−]

[H3O+] and [OH−] in Solutions סיכום [H3O+] and [OH−] in Solutions In neutral, acidic, or basic solutions, the Kw at 25 C is always 1.0 x 10−14.

[H3O+] and [OH−] שלבים בחישוב ריכוזי הרחבה 8-14

דוגמא Calculating [H3O+] What is the [H3O+] of a solution if [OH−] is 5.0 x 10−8 M? Step 1 Write the Kw for water. Kw = [H3O+ ][OH− ] Step 2 Solve the Kw for the unknown [H3O+]. [H3O+] = 1.0 x 10−14 [OH−] Step 3 Substitute the known [OH−] into the equation and calculate. [H3O+] = 1.0 x 10

תרגיל 1 Learning Check If lemon juice has [H3O+] of 2 x 10−3 M, what is the [OH−] of the solution? A. 2 x 10−11 M B. 5 x 10−11 M C. 5 x 10−12 M

פתרון 1 Solution If lemon juice has [H3O+] of 2 x 10−3 M, what is the [OH−] of the solution? Step 1 Write the Kw for water. Kw = [H3O+][OH−] = 1.0 x 10−14 Step 2 Solve the Kw for the unknown [OH−]. [OH−] = 1.0 x 10−14 [H3O+ ] Step 3 Substitute the known [H3O+] into the equation and calculate. [2 x 10−3 ] Answer is C.

תרגיל 2 Learning Check The [OH−] of an ammonia solution is 4.0 x 10−2 M. What is the [H3O+ ] of the solution? 1) 2.5 x 10− 11 M 2) 2.5 x 10−12 M 3) 2.5 x 10−13 M

פתרון 2 Solution 3) 2.5 x 10−13 M [ H3O+] = 1.0 x 10−14 = 2.5 x 10−13 M 4.0 x 10−2