About the exam.

Slides:



Advertisements
מצגות קשורות
ילדי גן "יסמין" וגן פרפר נחמד" נוטעים יחד עם חיילי סמ"ג חוף
Advertisements

Practical Session 11 File Systems, part 2
Biomolecular Computers
קורס ניהול ידע מפגש 3 - פורטלים 2know.kmrom.com.
תגובות חמצון -חיזור ודוגמאות מחיי היום יום
הרצאה 12: מיזוג, מיון ושימושים לפעולות על קבוצות - המשך
תוכנה 1 תרגול 13 – סיכום.
Trends in Periodic Table Properties
על הסתיו ועוד, בגן ה"תמרים" בעכו שם הגננות: מירב קדוש אלה נאמן
Ford Fulkerson.
לולאות Department of Computer Science-BGU 19 יולי 19.
The Partnership tree in ECP- Austin עץ השותפות באוסטין
THE FIFTH TRADITIONAL HANUKIYA COMPETITION IN TURKEY
טקס פתיחת "גינת השותפות" בעכו
תוכנה 1 תרגול 12 – סיכום.
Isotopes and Atomic Mass
מומחי BI אומרים מציגה: מוריה לוי, מנכ"ל ROM Knowledgeware
OOO Execution of Memory Operations
Marina Kogan Sadetsky –
אלקטרושליליות ופולריות הקשר
משואה כימית של שריפת פחם (תגובה עם חמצן)
מודל דחיית זוגות אלקטרונים של קליפת הערכיות
הפרויקט השנתי בהנדסת תוכנה Git and GitHub
The local ceremony for kindergarten children in Akko was on Akko’s hill and was dedicated to the environment. The children climbed the hill while singing.
Present Perfect Simple
Passover in “Tomer” kindergarten
תרכובות עם יונים פוליאטומים בחיי היום יום
A sneak peak of the Passover story at Levine Academy
יסודות מבני נתונים תרגול 13: עץ פורש מינימלי - Minimum Spanning Tree (MST)
זאב וקסמן פישר מנהל ישראגריד 15/11/11
חוק שימור החומר The Law of Conservation of Mass indicates that in an
The Dolphin Class International Forest of Support
DIPLOMACY AND INTERNATIONAL COMMUNICATION
חג פורים שמח ומבדח מגן פרפר....תפן שם הגננת: מאיה פלס
מבני נתונים תרגול 3 ליאור שפירא.
OOO Execution of Memory Operations
Akiba Academy of Dallas Presents
Short Documentation from “Yom Hatzmaut” activities in ECP – Austin TX תיעוד קצר מהפעילויות בגיל הרך בבית הספר היהודי באוסטין טקסס לקראת יום העצמאות.
ט"ו בשבט בגן " תומר" Tu Bishvat in “Tomer” kindergarten
האם אתם יודעים כיצד כותבים מגילה?
את כל מרכולתנו הבאנו לגן ותראו מה עשינו!!!!
Direction of induced current
Philosophical Reflections about the Shoah
שם הגננת: עדנה סרי The teacher: Edna Seri
הכנה למבחן.
Class VI: Adjectives Dr. Esa Autero
מבוא למערכות מידע גיאוגרפיות
¡ IT SEEMS IMPOSSIBLE ! נראה בלתי אפשרי! הגנרל אייזנהאואר צדק בפוקדו
Computer Architecture and System Programming Laboratory
Data Science by levels Dr. Alon Hasgall.
בתרכובות יוניות יש קשרים יונים
תיעוד מפעילויות ראש השנה בגן "פרפר נחמד" –עכו-תש"ע
Elements and Symbols יסודות וסמלים מהם יסודות? gold carbon aluminum
Marina Kogan Sadetsky –
Emech at 1 + W = Emech at 2 mgh1 = mgh2
אוניברסיטת בר-אילן לשכת סגן הרקטור המרכז לקידום הוראה מציגים:
What is Chemistry? מהי כימיה? Chemistry is the study of matter and its
מבוא לתכנות ב- JAVA מעבדה 4
ד"ר הדס וינשטיין-מרום פרופ' גידי גרוס
קומבינטוריקה למדעי-המחשב EULER GRAPHS גרפים אויילרים
מגישות: חיה בן-זקן ; מעין דורון
הכנת שמן זית וארכיאולוגיה בגן "ארגמן" עכו Preparing olive oil and Archeology at “Argaman” kindergarten in Akko שם הגננת: נטלי גוריבודסקי שם הסייעת :
גן "יסמין "עכו שם הגננת: מרגלית פוגל שם הסייעת: זיוה אוזן
“Augustus and his smile” “"חיוכו של נסיך
Tutorial #10 MIPS commands
תערוכה מיוחדת לכבוד יום העצמאות הישראלי בגן של המרכז היהודי בדאלאס
OOO Execution of Memory Operations
שם הגננת:אתי ברכפלד קיבוץ סער
יינון המים In the ionization of water,
תמליל מצגת:

About the exam

General information It will be (partial) multiple-choice test. Around 3-4 open questions. Around 20 close questions (all the material). One page of formulas. Calculators. You can write explanations near each close question.

Example 1 An HMM and an observed sequence : HTHT What is the most probable path of hidden states ? (probably we will give you part of the information needed for viterbi) 0.9 fair loaded H T 0.1 1/2 1/4 3/4 Start

Examples – questions for the exam Example 2: find the hierarchical clustering when the cluster similarity is MAX for the similarity matrix below.

Examples – questions for the exam האלגוריתם של Needleman Wunsch לחישוב global alignment: הנח את ה'מחירים' הבאים: match = 1 mismatch = -1 indel = -1.5. יש לבצע alignment של הסדרות הבאות. AGCT ATGTT מהו הציון של ה alignment? (נא הסבר את חישוביך)

Examples – questions for the exam Example 3: What is true about introns: 1. They are part of a gene. 2. They do not code amino acids. 3. Many times they includes regulatory signals. 4. They are 24% of the human genome. 5. Only1. and 2. are true. 6. Only 1,2,4 are true. 7. 1-4 are right. 7. 1-4

Examples – questions for the exam Example 3: What is true about introns: 1. They are part of a gene. 2. They do not code amino acids. 3. Many times they includes regulatory signals. 4. They are 24% of the human genome. 5. Only1. and 2. are true. 6. Only 1,2,4 are true. 7. 1-4 are right. 7. 1-4

Examples – questions for the exam Example 4: What is true about Gene Ontology (GO)? It has an hierarchical structure. It can be always represented as a tree. It is a useful tool for characterizing a set of genes. There are 3 ontologies. Only 1,3,4 are true. Only 1,2,4 are true. 1-4 are true. 7. 1-4

Examples – questions for the exam Example 4: What is true about Gene Ontology (GO)? It has an hierarchical structure. It can be always represented as a tree. It is a useful tool for characterizing a set of genes. There are 3 ontologies. Only 1,3,4 are true. Only 1,2,4 are true. 1-4 are true. 7. 1-4

Examples – questions for the exam Example 5: What is the maximal number of hits that a query can accept in a blast running ? 1 2 4 More than 4

Examples – questions for the exam Example 5: What is the maximal number of hits that a query can accept in a blast running ? 1 2 4 More than 4

Examples – questions for the exam נתון עץ פרסימוני עם משקלות על הקשתות. מהו הציון המתקבל עבור ההשמה האופטימאלית לצמתים הפנימיים של העץ הנתון ? א.inf ב. 15 ג. 3.5 ד. 3 ה. 1 ו. 4 ז. אף תשובה לא נכונה 3.5

Examples – questions for the exam נתון עץ פרסימוני עם משקלות על הקשתות. מהו הציון המתקבל עבור ההשמה האופטימאלית לצמתים הפנימיים של העץ הנתון ? א.inf ב. 15 ג. 3.5 ד. 3 ה. 1 ו. 4 ז. אף תשובה לא נכונה 3.5

Examples – questions for the exam נתון HMM ווקטור של תצפיות רוצים לחשב את וקטור המצבים הכי סביר בהינתן X . מה תמיד נכון ? א. ניתן לחשב את S עלי ידי אלגוריתם ויטרבי. ב. ניתן להשתמש באלגוריתם backward/forwards ולקבל לכל i את ולהחזיר את כל ה המתקבלים. ג. ניתן להריץ את א. וכן את ב. ולהחזיר את התוצאה היותר גבוהה. ד. א, ב, ג נכונים. ה. אף תשובה לא נכונה.

Examples – questions for the exam נתון HMM ווקטור של תצפיות רוצים לחשב את וקטור המצבים הכי סביר בהינתן X . מה תמיד נכון ? א. ניתן לחשב את S עלי ידי אלגוריתם ויטרבי. ב. ניתן להשתמש באלגוריתם backward/forwards ולקבל לכל i את ולהחזיר את כל ה המתקבלים. ג. ניתן להריץ את א. וכן את ב. ולהחזיר את התוצאה היותר גבוהה. ד. א, ב, ג נכונים. ה. אף תשובה לא נכונה.

Examples – questions for the exam בהקשר של ביטוי גנים ?BICLUSTER מה ההגדרה של א. קבוצה של גנים עם פטרן ביטוי גנים דומה. ב. קבוצה של תנאים עבורם רמות הביטוי של הגנים דומות. ג. קבוצת גנים וקבוצת תנאים: רמות הביטוי של הגנים דומות (מתנהגות דומה) עבור קבוצת התנאים. ד. עץ המתאר את הדמיון בין הגנים. ה. אף תשובה לא נכונה.

Examples – questions for the exam בהקשר של ביטוי גנים ?BICLUSTER מה ההגדרה של א. קבוצה של גנים עם פטרן ביטוי גנים דומה. ב. קבוצה של תנאים עבורם רמות הביטוי של הגנים דומות. ג. קבוצת גנים וקבוצת תנאים: רמות הביטוי של הגנים דומות (מתנהגות דומה) עבור קבוצת התנאים. ד. עץ המתאר את הדמיון בין הגנים. ה. אף תשובה לא נכונה.

Examples – questions for the exam

Examples – questions for the exam

Examples – questions for the exam

Examples – questions for the exam

Examples – questions for the exam

Examples – questions for the exam

Examples – questions for the exam

Examples – questions for the exam

Examples – questions for the exam

Examples – questions for the exam

Examples – questions for the exam

Examples – questions for the exam

Examples – questions for the exam

Examples – questions for the exam

Examples – questions for the exam

Examples – questions for the exam