המצגת נטענת. אנא המתן

המצגת נטענת. אנא המתן

"דין נצרים כדין נגבה ותל אביב, פינוי נצרים רק יעודד את הטרור ויגביר את הלחץ עלינו" (אריאל שרון, ראש הממשלה בדברים שנשא בכינוס השנתי של איפא"ק, מעריב,

מצגות קשורות


מצגת בנושא: ""דין נצרים כדין נגבה ותל אביב, פינוי נצרים רק יעודד את הטרור ויגביר את הלחץ עלינו" (אריאל שרון, ראש הממשלה בדברים שנשא בכינוס השנתי של איפא"ק, מעריב,"— תמליל מצגת:

1

2

3 "דין נצרים כדין נגבה ותל אביב, פינוי נצרים רק יעודד את הטרור ויגביר את הלחץ עלינו" (אריאל שרון, ראש הממשלה בדברים שנשא בכינוס השנתי של איפא"ק, מעריב, ) "הפינוי מסוכן, הנסיגה תגרום לתחושת נצחון אצל הפלשתינים ולעידוד הטרור" (ראש השב"כ, אבי דיכטר, מעריב, ) נסיגה חד צדדית מהשטחים - כניעה לטרור. לא יהיה נכון לפנות את נצרים. הפינוי ייתן רוח גבית לטרור ויגביר את תיאבון המחבלים" (הרמטכ"ל משה יעלון, "הארץ", 3/12/02) "פינוי נצרים לא יחסוך גדוד, אלא יעסיק אוגדה. אני אומר שבראייתי המקצועית- ביטחונית אני יודע מה המשמעות של פינוי תחת אש. זה לא לחסוך גדוד אלא להזדקק דווקא לעוד אוגדה" (הרמטכ"ל משה יעלון, מעריב, ) "אולי פעילות הטרור נובעת מהדיבורים על התנתקות" (הרמטכ"ל משה יעלון, ידיעות )

4 "אני אישית נגד באופן מוחלט צעד חד-צדדי ברצועת עזה או ביהודה ושומרון
"אני אישית נגד באופן מוחלט צעד חד-צדדי ברצועת עזה או ביהודה ושומרון. תוכנית ההתנתקות איומה בעיני . אני טוען שהיציאה שלנו תתורגם באורח חד-משמעי כבריחה, ככניעה לטרור, כיציאה עם הזנב בין הרגליים...ההזדנבות, היציאה הזאת תהיה סמל להמשך המאבק הטרוריסטי אם לא ברצועת עזה אז ביהודה ושומרון, או שם נאלץ להלחם מלחמה מאוד מאוד קשה, הרבה יותר קשה גם ממה שמתקיימת היום.." (אלוף פיקוד הדרום לשעבר, יום-טוב סמיה)  "הדיבור על נסיגה מעודד טרור. אין ספק שדיבורים על נסיגה משפיעים. ראינו את זה גם בלבנון (לפני נסיגת צה"ל במאי 2000, ע"ה). ברגע שאתה מדבר על יציאה החוצה, זה משב רוח רענן במפרשי הארגונים שפועלים נגדנו... הדיבורים על תוכנית ההתנתקות הופכים את החיים של צה"ל בחבל עזה לקשים יותר. הלחימה בתקופה האחרונה הייתה קשה ואיני צופה הקלה בתקופה הקרובה" (אלוף פיקוד הדרום, דן הראל, גלצ ) "אין למי לתת את השטח כשנעזוב. ייכנס מי שיהיה חזק, ומי שחזר היום הם אותם גורמים שליליים." (מפקד אוגדת יהודה ושומרון, תא"ל גדי אייזנקוט, מעריב, המוסף לחג, )

5 ''נסיגה חד-צדדית מרצועת עזה תתפרש על ידי הפלשתינים ככניעה לטרור, ועלולה להוות מוטיבציה להמשך הפיגועים'' (ראש אמ''ן, אלוף אהרון זאבי פרקש בדברים לפני לחברי ועדת החוץ והביטחון של הכנסת. הארץ, )   "ברגע שאתה מתמודד עם יריב שמנסה לכבוש גבעה שאתה יושב עליה, והוא רואה שאתה נערך לניתוק מגע ולנסיגה לאחור, זה עלול לגרום למורל גבוה יותר בקרב כוחותיו... בלבנון, החיזבאללה הצליח לייצר אתוס של ניצחון סביב היציאה שלנו. אסור שייווצר אתוס של ניצחון פלשתיני." (מפקד כוחות צה"ל ברצועnת עזה, תת-אלוף גדי שמני, מעריב , המוסף לשבת, ) "המהלך שיוזם ראש הממשלה אם יחל וגם יסתיים באופן חד צדדי נראה בו בסופו של דבר נמלטים." (מפקד חיל האויר לשעבר, איתן בן אליהו, חדשות ערוץ 10, ) "הנסיגה החד-צדדית של שרון לא תפתור אף אחת מבעיות היסוד של הסכסוך ותחמיר את מצב הביטחון... יציאתנו מן הרצועה תהפוך את השטח למחנה מזוין אחד גדול, אליו יזרמו אמצעי לחימה בדרכי היבשה, הים ואולי אף האוויר, ולבית מלאכה ענק לפיתוח ולייצור עצמי של נשק . היציאה החד-צדדית מן הרצועה תתקבל, ובצדק, כניצחון חד-משמעי של דרך המאבק האלים הפלשתיני . (ראש אמ'ן האלוף במיל שלמה גזית)

6

7 ראש השב"כ דיסקין: לאחר ההתנתקות טילים מהשומרון
יעלון: אחרי ההתנתקות צפויה מלחמת טרור שנייה של פיגועים ורקטות קסאם למרכז (( הרמטכ"ל הפורש ל"הארץ": מצבן של כפר סבא, ת"א וירושלים יהיה כמצבה של שדרות; ההתנתקות אינה עובדה מוגמרת; הקמת מדינה פלשתינית בעתיד תוביל למלחמה שתסכן את ישראל. ראש השב"כ דיסקין: לאחר ההתנתקות טילים מהשומרון (( ראש השב"כ החדש, יובל דיסקין, הביע בפני ועדת חוץ ובטחון חשש משיגור טילים ורקטות מצפון השומרון לאחר יישום ההנתקות. כמו כן קבע כי ישראל תתקשה לחסל מנהיגי חמאס לאחר שהארגון ישולב בהנהגה הרשמית של הרש"פ.

8

9

10 דנה גלקוביץ ז"ל מתקפה מתואמת של מטחי רקטות ופצמ"רים כבדים לעבר יישובים ישראלים ברצועה ובסביבתה: דנה גלקוביץ' בת ה-22 נהרגה מפגיעה ישירה של קסאם בבית בנתיב העשרה וחברה לקה בהלם. בצה"ל מפנים אצבע מאשימה לחמאס: "הארגון חשף את פרצופו האמיתי, מעכשיו נפעל כלפיו בחופשיות" .

11 מוגש מטעם אתר ההסברה והמאבק -
שרון בורח והקסאם רוצח! מוגש מטעם אתר ההסברה והמאבק - למידע נוסף: הטילים הפלשתינים לאחר ההתנתקות מה שרון והתקשורת לא מספרים לנו מה גרם לשרון להתהפך ולפתוח בהתנתקות? מצגת משל העכבר סרט הסברה נגד ההתנתקות 1 סרט הסברה נגד ההתנתקות 2 סרט חיילים - יהודי לא מגרש יהודי! מה כולם באמת חושבים על ההתנתקות? אתר מידע לחיילים האמורים להשתתף בפינוי אתר המטה המשותף לעצירת ההתנתקות אתר ההתנתקות תביא טרור אתה מוקד ההסברה באינטרנט

12 תודה שצפיתם.


הורד את "ppt ""דין נצרים כדין נגבה ותל אביב, פינוי נצרים רק יעודד את הטרור ויגביר את הלחץ עלינו" (אריאל שרון, ראש הממשלה בדברים שנשא בכינוס השנתי של איפא"ק, מעריב,

מצגות קשורות


מודעות Google