המצגת נטענת. אנא המתן

המצגת נטענת. אנא המתן

הנוהל העירוני למניעת אלימות פיזית בבתי הספר היסודיים עיריית רעננה.

מצגות קשורות


מצגת בנושא: "הנוהל העירוני למניעת אלימות פיזית בבתי הספר היסודיים עיריית רעננה."— תמליל מצגת:

1 הנוהל העירוני למניעת אלימות פיזית בבתי הספר היסודיים עיריית רעננה

2 הנוהל העירוני אסורה פגיעה פיזית מכל סוג שהוא בגופו של אדם אחר, מתוך כוונה או מתוך חוסר שיקול דעת.

3 דרכי התגובה והענישה נקבעו בהתאם ל:
מדרג תגובות לאירוע שלא נצפה ע”י מורה והתלמיד לא מודה. מדרג תגובות לאירוע שנצפה ע”י מורה או לאירוע שלא נצפה ע”י מורה והתלמיד מודה. בתי הספר יעזרו בדו”חות ובמכתבים להורים שנוסחו באופן אחיד לכל בתי הספר בעיר. המשך ..

4 מדרג התגובות הבית ספרי בפעם הראשונה:
מדרג התגובות הבית ספרי בפעם הראשונה: התלמיד יורחק מזירת האירוע (שעור או הפסקה). התלמיד ימלא דו"ח אירוע. התלמיד יקיים שיחת ברור עם המורה שצפה באירוע והמורה תוסיף את הערותיה לדו"ח. ישלח מכתב להורים הכולל אזהרה וספח לחתימתם שיוחזר ע"י התלמיד למחנכת הכיתה. העתק המכתב יתועד בתיק תלמיד ובתיק מוגנות. הילד ישהה בשעת ההפסקה הגדולה הסמוכה ביותר לאירוע, במקום בו יוגדר ע"י ביה"ס.(אם האירוע התרחש בסוף יום הלימודים התגובה תמומש למחרת)

5 מדרג התגובות הבית ספרי:
מדרג התגובות הבית ספרי: בפעם השניה: התלמיד יורחק מזירת האירוע (שיעור או הפסקה). התלמיד ימלא דו"ח אירוע. התלמיד יקיים שיחה עם המורה, שצפה באירוע והמורה תוסיף לדו"ח את הערותיה. ישלח מכתב להורים כולל אזהרה וספח לחתימתם. מחנכת הכתה תזמן את ההורים לשיחה.העתק המכתב יתועד בתיק תלמיד ובתיק מוגנות. הילד יושעה מכיתתו וילמד מחוץ לכיתתו במקום בו יוגדר ע"י ביה"ס ל- 5 שעות.

6 מדרג התגובות הבית ספרי בפעם השלישית: התלמיד יורחק מזירת האירוע.
מדרג התגובות הבית ספרי בפעם השלישית: התלמיד יורחק מזירת האירוע. התלמיד ימלא דו"ח אירוע. התלמיד יקיים שיחה עם המורה, שצפה באירוע והמורה תוסיף לדו"ח את הערותיה. העתק הדו"ח יתועד בתיק תלמיד ובתיק מוגנות. ביה"ס יזמין את ההורים לקחת את הילד מיידית הביתה והילד יורחק מבית-הספר באותו היום או למחרת. עם חזרתו של הילד לביה"ס, ההורים יוזמנו לשיחה ביחד עם הילד אצל מנהלת ביה"ס. התלמיד יחזור לביה"ס עם עבודה חינוכית שתוטל עליו ע"י ביה"ס.

7 מדרג התגובות הבית ספרי החל מהפעם הרביעית, דרכי התגובה יקבעו במסגרת ועדה בינמקצועית/ועדת פרט, בהשתתפות כל הגורמים המקצועיים הרלווטים.

8 מדרג תגובות לאירוע שלא נצפה ע"י מורה: ילד/ים מדווח/ים
מילוי דו"ח אירוע בירור עם המחנכת/מורה אם לא מודה מופעל המדרג הבא: תלונה 1: אזהרה 1 – בירור ושיחה עם הילד , ומילוי דו”ח אירוע תלמיד ומורה. תלונה 2: אזהרה 2 – מכתב להורים, בירור ושיחה עם התלמיד, ומילוי דו”ח אירוע תלמיד ומורה. תלונה 3: הזמנת הורים. תגובה כמו במדרג עבור אירוע נצפה החל מהפעם השנייה. אם הילד מודה מגיבים לפי המדרג הקיים

9 הערה חשובה : במקרה של אלימות חמורה יש לפעול לפי חוזר מנכ"ל והתגובה כבפעם השלישית במדרג הרגיל

10 שיתוף ההורים בתהליך וגיוסם הוא המפתח להצלחת המהלך, שמטרתו, הגברת תחושת המוגנות בבית-הספר לטובת ילדינו.


הורד את "ppt "הנוהל העירוני למניעת אלימות פיזית בבתי הספר היסודיים עיריית רעננה.

מצגות קשורות


מודעות Google