תיעוד מפעילויות ראש השנה בגן "פרפר נחמד" –עכו-תש"ע

Slides:



Advertisements
מצגות קשורות
ילדי גן "יסמין" וגן פרפר נחמד" נוטעים יחד עם חיילי סמ"ג חוף
Advertisements

קורס ניהול ידע מפגש 3 - פורטלים 2know.kmrom.com.
תגובות חמצון -חיזור ודוגמאות מחיי היום יום
Trends in Periodic Table Properties
על הסתיו ועוד, בגן ה"תמרים" בעכו שם הגננות: מירב קדוש אלה נאמן
The Partnership tree in ECP- Austin עץ השותפות באוסטין
THE FIFTH TRADITIONAL HANUKIYA COMPETITION IN TURKEY
טקס פתיחת "גינת השותפות" בעכו
Isotopes and Atomic Mass
מומחי BI אומרים מציגה: מוריה לוי, מנכ"ל ROM Knowledgeware
עולם הסביבונים.
Marina Kogan Sadetsky –
אלקטרושליליות ופולריות הקשר
2013 האמור במצגת זו כולל גם מידע צופה פני עתיד, כהגדרתו בחוק ניירות ערך, של תחזיות, מטרות, הערכות, אומדנים ומידע אחר המתייחסים לאירועים ו/או לעניינים.
משואה כימית של שריפת פחם (תגובה עם חמצן)
מודל דחיית זוגות אלקטרונים של קליפת הערכיות
“Green Menorah” project פרויקט החנוכיות הירוקות at the ECP
The local ceremony for kindergarten children in Akko was on Akko’s hill and was dedicated to the environment. The children climbed the hill while singing.
Present Perfect Simple
Passover in “Tomer” kindergarten
לקראת פורים בגן "שיבולת" בשבי ציון שם הגננת: מאיה פלס
תרכובות עם יונים פוליאטומים בחיי היום יום
A sneak peak of the Passover story at Levine Academy
יסודות מבני נתונים תרגול 13: עץ פורש מינימלי - Minimum Spanning Tree (MST)
Passover in “Parpar” kindergarten Akko The teacher: Limore Simchi
תיעוד מפעילויות פסח בגן" פרפר" בעכו שם הגננת: לימור שמחי
חוק שימור החומר The Law of Conservation of Mass indicates that in an
Yom Hatzmaut in Temple Emanu-El Dallas-TX
Community Chanukah celebration: Akiba Academy of Dallas and PJ Library
תיעוד מההכנות לחנוכה בגן הקדם חובה של המרכז הקהילתי היהודי בדאלאס טקסס שם המורה: לאה קרוסבי Documentation from variety of activities for Hanukkah.
The Dolphin Class International Forest of Support
DIPLOMACY AND INTERNATIONAL COMMUNICATION
חג פורים שמח ומבדח מגן פרפר....תפן שם הגננת: מאיה פלס
מבני נתונים תרגול 3 ליאור שפירא.
Mantled Howler Monkey - Alouatta palliata
Akiba Academy of Dallas Presents
“Tu Bishvat”- The nature holiday
Short Documentation from “Yom Hatzmaut” activities in ECP – Austin TX תיעוד קצר מהפעילויות בגיל הרך בבית הספר היהודי באוסטין טקסס לקראת יום העצמאות.
ט"ו בשבט בגן " תומר" Tu Bishvat in “Tomer” kindergarten
האם אתם יודעים כיצד כותבים מגילה?
את כל מרכולתנו הבאנו לגן ותראו מה עשינו!!!!
חג הפסח בגן בקיבוץ ראש הנקרה שם הגננת: חנה רום
“ The Borrowed Hanukkah Latkes” Dalmatian class-Austin
Direction of induced current
אור החנוכה משמח לבבות ומקשר בין הדורות!
חנוכה בגן "יסמין"-עכו Hanukkah in "Yasmin" kindergarten Akko
Philosophical Reflections about the Shoah
תואר הפועל Adverbs.
שם הגננת: עדנה סרי The teacher: Edna Seri
Class VI: Adjectives Dr. Esa Autero
¡ IT SEEMS IMPOSSIBLE ! נראה בלתי אפשרי! הגנרל אייזנהאואר צדק בפוקדו
Computer Architecture and System Programming Laboratory
בתרכובות יוניות יש קשרים יונים
Elements and Symbols יסודות וסמלים מהם יסודות? gold carbon aluminum
הכינה את המצגת: אפרת סרברו
חגיגת חנוכה בגן "יסמין" -עכו
Emech at 1 + W = Emech at 2 mgh1 = mgh2
Search&Buy There are 70 items in a 7 km radios
What is Chemistry? מהי כימיה? Chemistry is the study of matter and its
קומבינטוריקה למדעי-המחשב EULER GRAPHS גרפים אויילרים
הכנת שמן זית וארכיאולוגיה בגן "ארגמן" עכו Preparing olive oil and Archeology at “Argaman” kindergarten in Akko שם הגננת: נטלי גוריבודסקי שם הסייעת :
גן "יסמין "עכו שם הגננת: מרגלית פוגל שם הסייעת: זיוה אוזן
“Augustus and his smile” “"חיוכו של נסיך
Tutorial #10 MIPS commands
תערוכה מיוחדת לכבוד יום העצמאות הישראלי בגן של המרכז היהודי בדאלאס
ילדי גן בן עמי ריבי ולימור
שם הגננת:אתי ברכפלד קיבוץ סער
יינון המים In the ionization of water,
בגן" הדס" בעכו משלבת פרלה שטרית הגננת ,בין חנוכה לבין השמירה על איכות הסביבה. פרלה בקשה מהילדים להכין בביתם חנוכייה מחומרים ממוחזרים או מחומרים שאינם.
תמליל מצגת:

תיעוד מפעילויות ראש השנה בגן "פרפר נחמד" –עכו-תש"ע Documentation from the activities in “Parpar Nechmad” kindergarten- Akko for Rosh Hashan The name of the teacher: Sofi Biarsky תיעוד מפעילויות ראש השנה בגן "פרפר נחמד" –עכו-תש"ע שם הגננת: סופי ביארסקי Edit by Efrat Srebro 2009 תש"ע

Danni, our neighbor ,brought us his Shofar and blew it for us The sound of the Shofar was very strong השכן שלנו דני בא לגן עם השופר שלו ותקע בו בעוצמה רבה.

The pears were taken out because they do not belong to Rosh Hashanah The children got a pile of fruit and they had to find the apple and the pomegranate which have connection to Rosh Hashanah The pears were taken out because they do not belong to Rosh Hashanah התחלנו במיון כל הפירות שהיו בגן . הוצאנו מהערמה פירות שלא מצאנו שהם קשורים לראש השנה כמו האגסים

The children had to find the right word for each fruit הילדים התאימו את הכרטיסייה עם שם הפרי לסלסלה המתאימה

Making a pomegranate wine Sofi, the teacher ,asked the children if they thought that making wine from pomegranate included adding water . הכנת יין רימונים: סופי שאלה את הילדים האם צריך לדעתם להשתמש במים כשרוצים להכין יין מרימונים? הילדים היו צריכים לשער האם צריך להוסיף מים בתהליך יצירת היין או לא. כל ילד קיבל דף ורשם את דעתו בעזרת סימנים: וי סימן הסכמה עם הרעיון שצריך להוסיף מים בתהליך יצירת היין ואיקס סימן אי הסכמה עם רעיון זה. The children had to assume if water is needed or not in the procedure of making pomegranate wine. If they made the shape of V, it meant that they thought that water was needed. If they made an x it meant that they thought that there was no need for water.

The question was if we needed water for making pomegranate wine Yotam drew a v as he thought that water was needed in the procedure of making wine The question was if we needed water for making pomegranate wine Rachel drew an x as she thought that water was not needed

Sometimes it was very hard! לפעמים זה היה מאוד קשה! Taking the seeds out of the pomegranate and keeping the peel in the red bowl הוצאת גרגרי הרימון ושמירת הקליפות בקערה האדומה

It was a very hard work and many children took part in it זו הייתה עבודה קשה והרבה ילדים השתתפו בה

We put all of the pomegranate seeds in the glass jar הכנסנו את כל גרגרי הרימונים לצנצנת הזכוכית

2. We separated between the seeds and the inside peel 1.We peeled the pomegranate 2. We separated between the seeds and the inside peel 4. We put every thing in a glass vase and covered it with a napkin 5. We are waiting for the wine 3. We measured one glass of pomegranate seeds for one glass of sugar You need one glass of pomegranate seeds for one glass of sugar Hila drew guidelines for you, so you will be able to make a pomegranate wine too!

תלינו את קליפות הרימונים לייבוש על מקל . We hanged the pomegranate peel on a long stick for drying as we will prepare from it special tea for stomach ache or diarrhea תלינו את קליפות הרימונים לייבוש על מקל . אנחנו נכין מהן תה להקלה בכאבי בטן וקלקול קיבה.

צנצנת יין הרימונים והקליפות המתייבשות המוצר הסופי: צנצנת יין הרימונים והקליפות המתייבשות The finale products: The jar with the pomegranate seeds that will become wind and the peels that will be a medicine in our class

The children and the staff of ”Parpar Nechmad “ kindergarten Have a wonderful year with as many good things as the pomegranate seeds The children and the staff of ”Parpar Nechmad “ kindergarten Akko Israel תש"ע