Emech at 1 + W = Emech at 2 mgh1 = mgh2

Slides:



Advertisements
מצגות קשורות
Practical Session 11 File Systems, part 2
Advertisements

נושא השקופית מס' השקופית
קורס ניהול ידע מפגש 3 - פורטלים 2know.kmrom.com.
השתלמות מורים לפיזיקה בראשית דרכם יום רביעי 03 דצמבר 2008
תגובות חמצון -חיזור ודוגמאות מחיי היום יום
תוכנה 1 תרגול 13 – סיכום.
Trends in Periodic Table Properties
על הסתיו ועוד, בגן ה"תמרים" בעכו שם הגננות: מירב קדוש אלה נאמן
המחלקה להוראת המדעים, מכון ויצמן למדע, רחובות
לולאות Department of Computer Science-BGU 19 יולי 19.
The Partnership tree in ECP- Austin עץ השותפות באוסטין
THE FIFTH TRADITIONAL HANUKIYA COMPETITION IN TURKEY
טקס פתיחת "גינת השותפות" בעכו
השראה מגנטית קובץ זה נועד אך ורק לשימושם האישי של מורי הפיזיקה ולהוראה בכיתותיהם. אין לעשות שימוש כלשהו בקובץ זה לכל מטרה אחרת ובכלל זה שימוש מסחרי; פרסום.
תוכנה 1 תרגול 12 – סיכום.
Isotopes and Atomic Mass
Encounters in Jerusalem
מומחי BI אומרים מציגה: מוריה לוי, מנכ"ל ROM Knowledgeware
עולם הסביבונים.
Marina Kogan Sadetsky –
אלקטרושליליות ופולריות הקשר
משואה כימית של שריפת פחם (תגובה עם חמצן)
מודל דחיית זוגות אלקטרונים של קליפת הערכיות
פוטנציאל חשמלי קובץ זה נועד אך ורק לשימושם האישי של מורי הפיזיקה ולהוראה בכיתותיהם. אין לעשות שימוש כלשהו בקובץ זה לכל מטרה אחרת ובכלל זה שימוש מסחרי;
The local ceremony for kindergarten children in Akko was on Akko’s hill and was dedicated to the environment. The children climbed the hill while singing.
Present Perfect Simple
Passover in “Tomer” kindergarten
כא"מ מושרה המקרה של תנועת מוט מוליך בשדה מגנטי תוכן העניינים
תרכובות עם יונים פוליאטומים בחיי היום יום
A sneak peak of the Passover story at Levine Academy
המחלקה להוראת המדעים, מכון ויצמן למדע, רחובות
יסודות מבני נתונים תרגול 13: עץ פורש מינימלי - Minimum Spanning Tree (MST)
חוק שימור החומר The Law of Conservation of Mass indicates that in an
התנגשות אלסטית מצחית קובץ זה נועד אך ורק לשימושם האישי של מורי הפיזיקה ולהוראה בכיתותיהם. אין לעשות שימוש כלשהו בקובץ זה לכל מטרה אחרת ובכלל זה שימוש מסחרי;
The Dolphin Class International Forest of Support
DIPLOMACY AND INTERNATIONAL COMMUNICATION
חג פורים שמח ומבדח מגן פרפר....תפן שם הגננת: מאיה פלס
מבני נתונים תרגול 3 ליאור שפירא.
Akiba Academy of Dallas Presents
ט"ו בשבט בגן " תומר" Tu Bishvat in “Tomer” kindergarten
Playing Physics Jeopardy
האם אתם יודעים כיצד כותבים מגילה?
שימור תנע בהתנגשויות קובץ זה נועד אך ורק לשימושם האישי של מורי הפיזיקה ולהוראה בכיתותיהם. אין לעשות שימוש כלשהו בקובץ זה לכל מטרה אחרת ובכלל זה שימוש מסחרי;
מקורות שדה מגנטי קובץ זה נועד אך ורק לשימושם האישי של מורי הפיזיקה ולהוראה בכיתותיהם. אין לעשות שימוש כלשהו בקובץ זה לכל מטרה אחרת ובכלל זה שימוש מסחרי;
Direction of induced current
תיארוך בעזרת פחמן 14 קובץ זה נועד אך ורק לשימושם האישי של מורי הפיזיקה ולהוראה בכיתותיהם. אין לעשות שימוש כלשהו בקובץ זה לכל מטרה אחרת ובכלל זה שימוש מסחרי;
שם הגננת: עדנה סרי The teacher: Edna Seri
הכנה למבחן.
מבוא למערכות מידע גיאוגרפיות
Computer Architecture and System Programming Laboratory
Data Science by levels Dr. Alon Hasgall.
בתרכובות יוניות יש קשרים יונים
תיעוד מפעילויות ראש השנה בגן "פרפר נחמד" –עכו-תש"ע
פיסיקה 3 פרופ' אמנון פרוכטמן מכון טכנולוגי חולון
Marina Kogan Sadetsky –
אוניברסיטת בר-אילן לשכת סגן הרקטור המרכז לקידום הוראה מציגים:
What is Chemistry? מהי כימיה? Chemistry is the study of matter and its
Respiratory Assessment
מודלים של שיווי משקל לצורכי תכנון תחבורה
דואליות האור תודה לפרנסיס דרקסלר: שקפים 2 ו 3 נלקחו (ברשות..) מתוך המצגת שלו: "מבוא לפיסיקה קוונטית – הרצאה בהשתלמות מורים ירושלים" קובץ זה נועד אך ורק.
קומבינטוריקה למדעי-המחשב EULER GRAPHS גרפים אויילרים
דוגמאות לפתרונות דידאקטיים הרצאה בהשתלמות אורנים 2009 פרנסיס דרקסלר
הכנת שמן זית וארכיאולוגיה בגן "ארגמן" עכו Preparing olive oil and Archeology at “Argaman” kindergarten in Akko שם הגננת: נטלי גוריבודסקי שם הסייעת :
הזרם במסגרת מוליכה הנעה באזור בו שורר שדה מגנטי
“Augustus and his smile” “"חיוכו של נסיך
Tutorial #10 MIPS commands
OOO Execution of Memory Operations
שם הגננת:אתי ברכפלד קיבוץ סער
פרוייקט שנתי בהנדסת תוכנה חלק ב
יינון המים In the ionization of water,
תמליל מצגת:

Emech at 1 + W = Emech at 2 mgh1 = mgh2 1. How high will pendulum rise? A) Less than h B) h C) More than h h From Tanner/Dubson CU Boulder Assuming no energy lost to anything else B Emech at 1 + W = Emech at 2 mgh1 = mgh2 Reference level (h = 0) קובץ זה נועד אך ורק לשימושם האישי של מורי הפיזיקה ולהוראה בכיתותיהם. אין לעשות שימוש כלשהו בקובץ זה לכל מטרה אחרת ובכלל זה שימוש מסחרי; פרסום באתר אחר (למעט אתר בית הספר בו מלמד המורה); העמדה לרשות הציבור או הפצה בדרך אחרת כלשהי של קובץ זה או כל חלק ממנו. Pendulum height

2. A 5000 kg coaster is released 20 meters above the ground on a frictionless track. What is the approximate speed at ground level? (point A) 7 m/s 10 m/s 14 m/s 20 m/s none of the above   Adapted from Franklin/Beale CU Boulder From rest D KEf+PEf=KE0+PE0 so 1/2 m v2+0=0+mgh v=sqrt(2gh)=20m/s Velocity from PE

3. What is its approximate speed at 10 meters high (point B )? A)       7 m/s B)       10 m/s C)       14 m/s D)      20 m/s E)        none of the above Adapted from Franklin/Beale CU Boulder C)       14 m/s KEf+PEf=KE0+PE0 so 1/2 m v2+mghf=0+mgh0 v=sqrt(2g(h0-hf))=14m/s  

4. How fast would the coaster have to be going at the start to reach 21 meters high (point C)? A)       1.1 m/s B)  3.2 m/s C)  4.5 m/s D)   20 m/s Adapted from Franklin/Beale CU Boulder C)       4.5 m/s  KEf+PEf=KE0+PE0 0+mghf=1/2 mv02 + mgh0 so v0=sqrt(2g(h-h0))=4.5 m/s There are more questions in the folder called KineticPotential

5. Calculate velocity at B if h = 0.45 m, g = 10 m/s2 A) 3 m/s B) 4.5 m/s C) 7.5 m/s D) 9 m/s A h From Tanner/Dubson CU Boulder still no energy lost A Reference level (h = 0) B Pendulum speed

CQ1 PE to KE from Dubson/Tanner 6. A block initially at rest is allowed to slide down a frictionless ramp and attains a speed v at the bottom.  To achieve a speed 2v at the bottom, how many times higher must the new ramp be? A)      B) 2     C) 3     D) 4    E) none of these. From Tanner/Dubson CU Boulder Answer: D. Using conservation of energy, we can write Ei = Ef.  If we place the zero of height at the bottom of the ramp, we have.. mghtop = 1/2 mvbottom2 So, the initial height h is proportional to the final speed-squared, v2 .  So to get twice the speed v, we need 4 times the height h.  [Since (2v)2 = 4v2]   v CQ1 PE to KE from Dubson/Tanner

A) B) 2 C) 3 D) 4 E) none of these. 6. A block initially at rest is allowed to slide down a frictionless ramp and attains a speed v at the bottom.  To achieve a speed 2v at the bottom, how many times higher must the new ramp be? A)      B) 2     C) 3     D) 4     E) none of these. mghtop + 0KE + 0work = 0PEg + 1/2 mvbottom2 First ramp: htop  vbottom2 2nd ramp: h'top  (2vbottom)2 = 4 (vbottom2) h'top = 4htop CQ 6 Show work