המצגת נטענת. אנא המתן

המצגת נטענת. אנא המתן

פרויקט מחיר למשתכן – ראש העין

מצגות קשורות


מצגת בנושא: "פרויקט מחיר למשתכן – ראש העין"— תמליל מצגת:

1 פרויקט מחיר למשתכן – ראש העין
תמונה פנורמית קריית השרון פרויקט מחיר למשתכן – ראש העין

2 הוראותיו המרכזיות של הסכם המכר
הסכם המכר על נספחיו אושר על-ידי חברת הבקרה והוא עומד בכל הוראות המכרז והחוק ועל כן ההסכם אינו ניתן לשינוי. מועדי מסירת הדירות מופיעים בנספחי התשלומים. לכל מתחם ומתחם יש מועד מסירה משלו. בהתאם להוראות רשות מקרקעי ישראל ומאחר ומדובר בפרויקט מחיר למשתכן – לא ניתן יהיה למכור את הדירה משך תקופה של 5 שנים ממועד מסירתה (אין מניעה להשכרתה) או 7 שנים ממועד קיום ההגרלה – לפי המוקדם – כאשר הפרת הוראה זו תגרור תשלום קנס של 450,000 ₪ למדינה. המפרט הטכני של הדירות הוא מפרט של משרד הבינוי והשיכון והוא אינו ניתן לשינוי. לא ניתן לבצע שינויים ו/או שדרוגים בדירה במהלך תקופת הבנייה, אלא לאחר מסירת החזקה בלבד. ניתן לקבל זיכויים על מספר מצומצם של אביזרים – תעריף זיכויים מופיע בסוף המפרט. החברה מתחייבת לספק ולבצע את כל תיקוני הבדק והאחריות בהתאם להוראות חוק המכר. החברה תהיה אחראית לרישום כל בניין כבית משותף ורישום זכויות הדיירים בלשכת רישום המקרקעין בהתאם להוראות חוק המכר. ההסכם ידווח כדין למיסוי מקרקעין באמצעות ב"כ החברה. הזוכה ישלם את מס הרכישה בהתאם למדרגות המס. הדיווח יעשה בתוך 30 ימים ממועד החתימה.

3 נספחי הסכם המכר נספח א' – נספח התשלומים:
בנספח זה מפורטים מועד המסירה, מחיר הדירה, פריסת התשלומים ומנגנון ההצמדה למדד תשומות הבנייה למגורים. נספח התשלומים אושר ע"י חברת הבקרה ואינו ניתן לשינוי. שכ"ט עוה"ד הינו בהתאם לקבוע בחוק – דהיינו סך של 5,803 ₪ כולל מע"מ או 0.5% בתוספת מע"מ ממחיר הדירה (הנמוך מביניהם) שכה"ט ישולם במועד חתימת ההסכם. כל התשלומים ע"ח התמורה יבוצעו באמצעות פנקס השוברים שהנפיק הבנק המלווה של הפרויקט, בנק דיסקונט לישראל בע"מ, כאשר הבנק ינפיק ערבות חוק מכר בתוך 14 ימי עסקים ממועד ביצוע כל תשלום בפועל. ניתן להקדים את התשלום השני בלבד.

4 נספח ב' – מפרט ותוכניות הדירה.
נספח ג' – ייפוי כח נוטריוני לטובת ב"כ החברה לשם רישום הבית המשותף וזכויות הדייר בלשכת רישום המקרקעין. נספח ד' – נספח הבנק המלווה. נספח ה' – תקציר אודות חוק המכר הבטחת השקעות. נספח ו' – כתב התחייבות לרשות מקרקעי ישראל עליו יחתום כל דייר ולפיו יקיים את הוראות והנחיות הרשות (כך בין היתר, האיסור על מכירת הדירה). נספח ז' – תצהיר לרשות מקרקעי ישראל בדבר דירה יחידה / משפר דיור.

5 נשמח לעמוד לרשותכם לכל שאלה או הבהרה
טלפון:


הורד את "ppt "פרויקט מחיר למשתכן – ראש העין

מצגות קשורות


מודעות Google