בניית מקביליות ממצולעים

Slides:



Advertisements
מצגות קשורות
מגמת ניהול עסקי "קציר".
Advertisements

הערכות מילוליות קורס מנב"ס בתוכניות להכשרת מנהלים ומורים במוסדות להשכלה גבוהה, תשס"ה. © כל הזכויות שמורות למשרד החינוך התרבות והספורט.
המגמה החברתית-ארגונית המחלקה לפסיכולוגיה אוניברסיטת בר-אילן
הרצאה בכנס מוח "המורה אני רוצה להצליח במבחן, אבל אני לא מספיק להעתיק מהלוח, אולי את מוכנה..." דינה סלע, מטח אורנה רוזנבלט,
מובילת חדשנות מחוז מרכז
אורלי צדוק פסיכולוגית תעסוקתית מדריכה
בית ספר קהילתי - מדעי ישגב
פורטל בית ספרי.
מגמת הנדסת תעשייה וניהול
המינהל הפדגוגי אגף בכיר בחינות
קורס מנב"ס בתוכניות להכשרת מנהלים ומורים במוסדות להשכלה גבוהה, תשס"ה.
ועדה חקלאית 2017 חקלאות מנוהלת.
הוראה בעזרת תרשים מארגן
ועדה מלווה.
עריכה: אמיל וייסברוט תיכון עירוני ע"ש דוד טוביהו ב"ש
למנוע שגיאות בעזרת הכלים של "האתגר 5": המקרה של נקודת פיתול
תחקור והערכת מערכת .
מיצוי מצוינות והצטיינות
ניהול מחזור חיים של עובד
ארועים שהיו ב קלודיה שגיא כנס שנתי בשדה וורבורג
מרכז ג'ו אלון – המוזיאון לתרבות הבדואים
פרסום וקידום מכירות בכל שלב במחזור חיי המוצר, משתנה מדיניות התקשורת השיווקית שלו. פרט את מטרת התקשורת השיווקית בשלושה שלבים במחזור חיי מוצר כלשהו שתבחר.
בית-ספר כארגון – גישה מערכתית
מחלקת הדרכה תשע"ח מנהיגות – הובלה – חלק א מטרות הפעילות:
שם ביה"ס, רשות: מקיף ט' אשדוד שם המורה: יוליה מורשטיין שם המדריכה:
מודלים להוראה בקורסים מקוונים מרובי משתתפים
ששת כובעי החשיבה חשיבה מקבילה בעזרת
05/12/17.
התורשה במהלך הדורות.
מטרת פרויקט "שיעורים פרטיים ברשת"
כפליות של מצבים במערכת מרובת חלקיקים נקודת מבט מיקרוסקופית
משק המים בישראל בעידן ההתפלה
תוכנית "בזכותם" סיוע לניצולי שואה במיצוי זכויותיהם
למידת חקר עבודת חקר – מהי
שם ביה"ס, רשות: מקיף ה' אשדוד שם המורה: פולינה צ'יגרינסקי שם המדריכה:
רשות המחקר במכון מופ"ת תשע"ט
פיתוח מערכת מידע איך ???.
מה ניתן ללמוד ממתמטיקאים על הוראת גיאומטריה בבית-ספר יסודי
למידת חקר והווב 2.0 כנס אס"ם באוניברסיטת בן-גוריון, 18/5/09
משק המים בישראל בעידן ההתפלה
מהנדסים האקתון – שילוב האקתון בלימודי ההנדסה
Data Science by levels Dr. Alon Hasgall.
תרומת הטכנולוגיה לטיפול בתפיסות שגויות בגאומטריה
צביה ויסמן, ד"ר טל סופר, פרופ' רפי נחמיאס
כל הזכויות שמורות לגבריאל אנקרי © 2017
מבוא למגמת תקשוב כיתה י'.
התקשרויות, מכרזים ואחריות חברי המועצה
אוניברסיטת בר-אילן לשכת סגן הרקטור המרכז לקידום הוראה מציגים:
למדתי בישיבת אור שמח מה לעשות- אני סוטה.
המשפט המורכב זאב ייני ©.
מבחני איתור לנבחרת ישראל הצעירה (מדעים ומתמטיקה) לתלמידי כיתות ז'
דגם הוראה-למידה: תהליך פתרון בעיות שיתופי נתמך טכנולוגיה
רובוטים בחלל משימה שאל את המומחה מקורות תהליך חקירה.
שילוב טכנולוגיות בהוראת הכימיה – אתגרים ותפיסות של מורים ותלמידים
Rachel Greenwald, Tali Heiman (The Open University of Israel)
אם לא למעלה מזה י"ל פרץ.
(או כיצד ללמוד בצורה נכונה מתחילת הסמסטר)
(או כיצד ללמוד בצורה נכונה מתחילת הסמסטר)
פיתוח מערכי שיעור כיתתיים משולבי תקשוב (הל"ה)
אם ניקח ½ ק"ג מים ונהפכם לקרח האם המסה תשתנה?
הקניית מיומנויות חשיבה מסדר גבוה
כימיה – "מסע אל תוך החומר".
פיתוח פעילויות המתאימות לגיוון של הוראת הכימיה והפעלתן
חקרנות מתמטית: הקשר בין שטחים והיקפים - האומנם?
הסיור הלימודי ברמת הנדיב
תרומת וחשיבות הכימיה לתחומי ההייטק בארץ: זבל, סוכר, והדפסה תלת מימדית
בית ספר יסודי אלנג'ום העיקרון הפדגוגי: תחומי מומחיות: סמל מוסד:
מחפשים את המטמון אנרגיה גרעינית וקרינה גרעינית
פיתוח תורה מקצועית ככלי למצוינות ארגונית
כנס איגוד סחר רכב בישראל איגוד לשכות המסחר עו"ד שוש רבינוביץ
תמליל מצגת:

בניית מקביליות ממצולעים הכנס הארצי של החינוך המתמטי בבית הספר היסודי "גאומטריה מזוויות שונות" בניית מקביליות ממצולעים רונית שגיא מורה למתמטיקה ומדריכת תקשוב – בי"ס אשכול, אשדוד 3.7.2013 מרכז הכנסים בשפיים

רונית שגיא, מורה למתמטיקה ומדריכת תקשוב – בי"ס אשכול, אשדוד המשימה א. בנו ב "לוח העבודה" מקביליות שונות ששטחן "24 משולשים ירוקים". ב. לאחר שבניתם ענו על השאלות הבאות: האם היקפי המקביליות שווים גם הם ? באיזו מקבילית קבלתם את ההיקף הקטן ביותר ? באיזו מקבילית קבלתם את ההיקף הגדול ביותר ? בעזרת אילו מצולעים השתמשתם לבניית המקביליות ? מדוע זה מתאפשר עם מצולעים אלה ? נסו להכליל את גילויכם. את תשובותיכם העלו לפורום המשימה. ג. הגיבו לעבודות חבריכם בפורום. עבודה מהנה ופוריה! "לוח העבודה" רונית שגיא, מורה למתמטיקה ומדריכת תקשוב – בי"ס אשכול, אשדוד

רונית שגיא, מורה למתמטיקה ומדריכת תקשוב – בי"ס אשכול, אשדוד היבטים פדגוגיים פעילות חקר, שמה את התלמיד במרכז – התלמיד חוקר, לומד ומעבד את המידע תוך שימוש בתהליכי למידה חדשניים בסביבה דיגיטלית. תהליכים אלה נבנים בשילוב כלים טכנולוגיים המאפשרים שיתופיות מלאה. הטכנולוגיה מתווכת ותומכת בתהליך. רונית שגיא, מורה למתמטיקה ומדריכת תקשוב – בי"ס אשכול, אשדוד

רונית שגיא, מורה למתמטיקה ומדריכת תקשוב – בי"ס אשכול, אשדוד תיאור התהליך בשלב הראשון התלמידים פותרים משימות באופן עצמאי. בשלב השני התלמידים מציגים את עבודותיהם ומתקיים דיון בכיתה. בשלב השלישי התלמידים מגיבים לעבודות חבריהם בפורום – הערכת עמיתים. רונית שגיא, מורה למתמטיקה ומדריכת תקשוב – בי"ס אשכול, אשדוד

הערך המוסף של הטכנולוגיה השימוש בכלים טכנולוגיים מאפשר: ריכוז כל עבודות התלמידים במקום אחד (פורום המשימה). הצגה יעילה של המידע. צפייה בכל העבודות בכל זמן ומכל מחשב. פיתוח מיומנויות המאה ה-21: למידה שיתופית, יצירתיות ופיתוח החשיבה. הנעה ללמידה ויצירת עניין והנאה מהלמידה. רונית שגיא, מורה למתמטיקה ומדריכת תקשוב – בי"ס אשכול, אשדוד

רונית שגיא, מורה למתמטיקה ומדריכת תקשוב – בי"ס אשכול, אשדוד טעימה קצרה מהשיעור רונית שגיא, מורה למתמטיקה ומדריכת תקשוב – בי"ס אשכול, אשדוד

רונית שגיא, מורה למתמטיקה ומדריכת תקשוב – בי"ס אשכול, אשדוד לסיכום גיאומטריה היא תחום שיש בו מקום רחב מאוד לגילויי יצירתיות. פעילות זו מהווה חלק מתהליך מתמשך, של עיסוק בפעילויות, המאפשרות קידום ופיתוח יצירתיות. לפי גילפורד וטורנס יצירתיות באה לידי ביטוי בארבעה אופנים: שטף, גמישות, עיבוד ומקוריות. לתלמידים שעברו תהליך לימודי הכולל מעבר משלב הבנייה, לחקירה, למיצוי אפשרויות, לשיתוף, וללמידת עמיתים, ניתנת הזדמנות לפתח את היכולות הגלומים בכל אחד מהממדים הנ"ל. רונית שגיא, מורה למתמטיקה ומדריכת תקשוב – בי"ס אשכול, אשדוד

תודה רבה! רונית שגיא הכנס הארצי של החינוך המתמטי בבית הספר היסודי מורה למתמטיקה ומדריכת תקשוב – בי"ס אשכול, אשדוד