סטטיסטיקה טווח נתונים ומדדי מרכז.

Slides:



Advertisements
מצגות קשורות
מגמת ניהול עסקי "קציר".
Advertisements

בית ספר קהילתי - מדעי ישגב
We change the way you deliver.For goods.
מי-נע חברת המים והביוב של נצרת עילית בע"מ
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
כותרת משנה של מצגת לשיפור המכירות ניתן להרחיב לשתי שורות
מגמת הנדסת תעשייה וניהול
המינהל הפדגוגי אגף בכיר בחינות
אבחון סביבה ומדיניות אוביסוגניים בגני ילדים
פרס איכות ומצוינות בגליל
המאבק לחינוך טוב בישראל
קורס מבוא לפיזיקה נעה מבורך.
הרצאה בסמינר לוח העברי וזמני היום בהלכה
למנוע שגיאות בעזרת הכלים של "האתגר 5": המקרה של נקודת פיתול
חקר ההבעה והרגש.
התנסות בתהליך "אמיתי" של מחקר ופיתוח
תיכון מקיף נשר כיתות י'-י"ב רכזת מגמה: שמחה כהן מנהלת: ד"ר חיה ילינק
העסקה הוגנת – האומנם? כנס השקת החוק להגברת האכיפה של חוקי עבודה
"זה היה סיפור של חורף" חורף
גל גל רישיונות אלון רישיונות רות ים חדרה גל גבריאלה אשר מנשה גוליבר
ארבעה תרגילי כושר שיעזרו לכם לשרוד את החגים
האתר ללימוד מתמטיקה, שפות, גיאוגרפיה, ביולוגיה ומדעים.
לתלמידי שנה א' במסלול הדו חוגי בפקולטה למדעי החיים - תשע"ט
השתלמות מורים לפיזיקה בראשית דרכם יום רביעי 03 דצמבר 2008
ייצוגים שונים של פונקציה
אנשים עם מוגבלות בישראל 2018 נתונים סטטיסטים נבחרים
Mitug.com- אתר מיתוג של פטריק
קורס מתוקשב להקניית אוריינות כימית - תשע"ב
שם ביה"ס, רשות: מקיף ט' אשדוד שם המורה: יוליה מורשטיין שם המדריכה:
מפגש 5 יבשות על כדור הארץ מטרות פתיחה מהלך מהלך א' – משחק ים יבשה
מטרת פרויקט "שיעורים פרטיים ברשת"
שאלון על הבז גל כיתה ד'1.
כנס הוקרה למתנדבות/ים התכנית
The Galileo Thermometer
כפליות של מצבים במערכת מרובת חלקיקים נקודת מבט מיקרוסקופית
סולמות אכנבך מערכת סולמות אכנבך להערכה מבוססת אמפירית   Achenbach System of Empirically Based Assessment  (ASEBA)
Entity Relationship Diagram – ERD
תלמידים יקרים, נגמרה החופשה והגיע הזמן עורר את תאי המוח שלנו
חיסכון פנסיוני לעצמאים שלי סבן
שם ביה"ס, רשות: מקיף ה' אשדוד שם המורה: פולינה צ'יגרינסקי שם המדריכה:
DIPLOMACY AND INTERNATIONAL COMMUNICATION
רוני שטרן, מ"מ וסגן נשיא לשכת סוכני ביטוח בישראל
מה ניתן ללמוד ממתמטיקאים על הוראת גיאומטריה בבית-ספר יסודי
כל הזכויות שמורות לגבריאל אנקרי © 2017
Asian Tiger Mosquito Aedes (Stegomia) albopictus יתוש הטיגריס האסייני
SQL - כתיבת שאילתות למתחילים
צביה ויסמן, ד"ר טל סופר, פרופ' רפי נחמיאס
לתלמידי שנה ב' במסלול החד חוגי בפקולטה למדעי החיים - תשע"ט
סטטסיטיקה והסתברות לשאלון 002.
כל הזכויות שמורות לגבריאל אנקרי © 2017
מבוא למגמת תקשוב כיתה י'.
שעור שני אטמוספרה.
ניסוי חקר עם כדורי הידרוג'ל מלכה יאיון
סיעות במערכת החינוך.
קחו לכם כמה דקות שלווה הפעילו רמקולים ותנו למצגת לקחת אתכם לעולם קסום.
הרצאה 01 סוגי נתונים בתוכנית
התחממות של כדור הארץ סרטון.
מערכת משוואות מיוחדות.
לבית: המשיכו וקראו עד סוף פרק א' נושא תנועה.
עלות מעשית לעומת עלות סטנדרטית ד"ר רוני קליין
פיתוח פעילויות המתאימות לגיוון של הוראת הכימיה והפעלתן
חקרנות מתמטית: הקשר בין שטחים והיקפים - האומנם?
שיעור ג1: מערכת צירים תלת מימדית
והתאמתה למאפייני הסטודנטים
שוק העבודה בישראל פרופ' ערן ישיב
Pre-Medical Studies לימודי קדם רפואה B.Sc..
הקשר הכימי (ברמת מורה) מלכה יאיון
המושג ההלכתי – שעה זמנית
קבוצת הבינלאומי דוחות כספיים דוחות כספיים ליום
תמליל מצגת:

סטטיסטיקה טווח נתונים ומדדי מרכז

סטטיסטיקה – טווח נתונים ומדדי מרכז באיזה חודש נולדתם? ינ' 1 פב' 2 מרץ 3 אפר' 4 מאי 5 יוני 6 יולי 7 אוג' 8 ספט' 9 אוק' 10 נוב' 11 דצמ' 12

סטטיסטיקה – טווח נתונים ומדדי מרכז שכיח השכיח הוא הנתון שמופיע המספר הגדול ביותר של פעמים (כלומר – הנתון בעל השכיחות הגבוהה ביותר)

סטטיסטיקה – טווח נתונים ומדדי מרכז תרגיל: בנבחרת הכדורסל של הכיתה נמדדו גובהי השחקנים: אור: 169 ס"מ רונן: 179 ס"מ שי: 175 ס"מ דורון: 171 ס"מ רועי: 175 ס"מ עמית: 180 ס"מ בן: 167 ס"מ מהו השכיח? ואם הגובה של בן היה 171 ס"מ – האם השכיח היה שונה? מהו הנתון הכי נמוך? מהו הנתון הכי גבוה? מהו ההפרש ביניהם?

סטטיסטיקה – טווח נתונים ומדדי מרכז ההפרש בין הנתון הגבוה ביותר לבין הנתון הנמוך ביותר נקרא טווח הנתונים

סטטיסטיקה – טווח נתונים ומדדי מרכז טבלת שכיחויות מהו השכיח? מהו טווח הנתונים? עמ' 154 תרגיל 1 ציוני מתמטיקה של כיתה ח' 1 65 – 2 תלמידים 80 – 5 תלמידים 95 – 2 תלמידים 70 – 3 תלמידים 85 – 10 תלמידים 100 – 6 תלמידים הציון שכיחות

סטטיסטיקה – טווח נתונים ומדדי מרכז האם אתם מכירים מצבים שבהם משתמשים בממוצע? אילו מצבים? ממוצע ציונים ממוצע משוקלל של ציוני בגרות ממוצע משקעים לעונה טמפרטורה ממוצעת שכר ממוצע במשק ועוד....

סטטיסטיקה – טווח נתונים ומדדי מרכז ממוצע ממוצע של קבוצת נתונים הא סכום הנתונים מחולק במספר הנתונים: ממוצע= סכום הנתונים מספר הנתונים

סטטיסטיקה – טווח נתונים ומדדי מרכז עמ' 156 דוגמא 4 ג' בשכבת כיתות ט' 4 כיתות: בכיתה ט' 1 - 29 תלמידים בכיתה ט' 2- 31תלמידים בכיתה ט' 3- 30תלמידים בכיתה ט' 4- 32תלמידים מהו מספר התלמידים הממוצע לכיתה בשכבה זו?

סטטיסטיקה – טווח נתונים ומדדי מרכז עמ' 157 תרגיל 5 בטבלה שלפניכם נתונים על מספר הקליעות של תלמידים במשחק הכדורסל שנערך בין כיתה ח' 1 לכיתה ח' 2: מהו ממוצע הקליעות של כל אחת מהקבוצות? מהו השכיח של כל אחת מהקבוצות? מהו הטווח של כל אחת מהקבוצות? כיתה ח' 1 כיתה ח' 2 שחקן קליעות שי 12 יותם 8 ערן רועי תמיר 7 אופיר דור 3 גל כפיר 10 תומר

סטטיסטיקה – טווח נתונים ומדדי מרכז איך מחשבים ממוצע בעזרת אקסל? http://www.youtube.com/watch?v=Tb2eaQbpLxM האם מכירים שרטוט של דיאגרמות עמודים ופאי בעזרת כלים כמו אקסל?

סטטיסטיקה – טווח נתונים ומדדי מרכז למדנו על טווח נתונים, שכיח וממוצע. למה בעצם השכיח והממוצע חשובים לנו?

סטטיסטיקה – טווח נתונים ומדדי מרכז שיעורי בית: תרגילים 4, 8, 10 עמ' 156-157 לאסוף כתבות מהעיתונות (הכתובה או הדיגיטלית) שיש בהן התייחסות למושג הממוצע, ולהביא לשיעור של יום רביעי. תודה 