"קרן פינקוס" לחינוך יהודי בתפוצות, ישראל

Slides:



Advertisements
מצגות קשורות
מגמת ניהול עסקי "קציר".
Advertisements

הערכות מילוליות קורס מנב"ס בתוכניות להכשרת מנהלים ומורים במוסדות להשכלה גבוהה, תשס"ה. © כל הזכויות שמורות למשרד החינוך התרבות והספורט.
הסיפור על ארץ הצורות והצבעים פעילות לקראת יום הזכרון לשואה ולגבורה
הרצאה בכנס מוח "המורה אני רוצה להצליח במבחן, אבל אני לא מספיק להעתיק מהלוח, אולי את מוכנה..." דינה סלע, מטח אורנה רוזנבלט,
פורטל בית ספרי.
ניהול מערכות משרדיות.
מגמת הנדסת תעשייה וניהול
5 גורמים בהתנהגות האנושית הגורמים לכך שרוב הפרויקטים עדין נכשלים
המינהל הפדגוגי אגף בכיר בחינות
המאבק לחינוך טוב בישראל
הלאומיות, יפהפייה או מפלצת ?
מבצע חטיפת אייכמן לכידת אדולף אייכמן הייתה פעולה שהוציא לפועל בארגנטינה המוסד למודיעין ולתפקידים מיוחדים במאי 1960. אייכמן היה המארגן הראשי של השמדת יהודי.
מיצוי מצוינות והצטיינות
אשף ניהול הדיווח החודשי לרשויות
תיכון מקיף נשר כיתות י'-י"ב רכזת מגמה: שמחה כהן מנהלת: ד"ר חיה ילינק
"בנגב ייבחן העם בישראל ויעמוד בהצלחה בכל הבחינות "
פרסום וקידום מכירות בכל שלב במחזור חיי המוצר, משתנה מדיניות התקשורת השיווקית שלו. פרט את מטרת התקשורת השיווקית בשלושה שלבים במחזור חיי מוצר כלשהו שתבחר.
יום הזיכרון לשואה ולגבורה
אני גולש נבון.
אז הרבה אנרגיות, מצב-רוח טוב ורוח תחרותית יתרמו להצלחת הפעילות.
האתר ללימוד מתמטיקה, שפות, גיאוגרפיה, ביולוגיה ומדעים.
משפט שלמה.
ספר חדש בעשייה – נכתב על-ידי מכורים עבור מכורים
מחלקת הדרכה תשע"ח אמינות ויושרה – המושג אמת – חלק א מטרות הפעילות:
שם ביה"ס, רשות: מקיף ט' אשדוד שם המורה: יוליה מורשטיין שם המדריכה:
נערך ע"י אריק הוד, הגימנסיה העברית הרצליה
מפגש 5 יבשות על כדור הארץ מטרות פתיחה מהלך מהלך א' – משחק ים יבשה
ששת כובעי החשיבה חשיבה מקבילה בעזרת
מטרת פרויקט "שיעורים פרטיים ברשת"
תירגול 11: מיונים וחיפוש בינארי
זו חשיבה שיוצרת פתרונות חדשים. אחרים מכל הפתרונות שאנחנו כבר מכירים.
נערך ע"י אריק הוד הגימנסיה העברית הרצליה
תוכנית "בזכותם" סיוע לניצולי שואה במיצוי זכויותיהם
Entity Relationship Diagram – ERD
הכנה לראיון עבודה.
שם ביה"ס, רשות: מקיף ה' אשדוד שם המורה: פולינה צ'יגרינסקי שם המדריכה:
החללית הישראלית הראשונה על הירח
תהליך ההרשמה לבעלי אימייל של המכללה, ניתן להכנס לכתובת הבאה וליצור חשבון:
שלבים בסיכום טקסט.
המוקד לביטחון תזונתי.
כל הזכויות שמורות לגבריאל אנקרי © 2017
תפקידי התקשורת הצעה נערך על ידי מורי היל"ה במחוז צפון
הבנת הנקרא קוראים ומבינים!.
גיאוגרפיה- אילת כ"ץ רכזת מקצוע היל"ה/עתיד
Engaging the disengaged - PBL
Data Science by levels Dr. Alon Hasgall.
מי רוצה להיות מיליונר 2? 15 $1 Million 14 $500,000
מי אני בלי הסיפור שלי? שיטת הבודה של ביירון קייטי סדנאות בקבוצות קטנות
עולמות וירטואליים כסביבה ללמידה פעילה במכללה האקדמית בית ברל
כל הזכויות שמורות לגבריאל אנקרי © 2017
CLI vs GUI.
מבוסס על גירסת הדמו של המשחק הרישמי -
ברוך הבא למערכת גמל אינפו
המשפט המורכב זאב ייני ©.
סיעות במערכת החינוך.
מערכת שיווק רב ערוצית לעולם הקמעונאות
By : William Somerset Maugham
המינהל למדע ולטכנולוגיה הפיקוח על מגמת טכנולוגיות תקשורת
אמנות שהיא לרגע ואמנות שמנציחה רגע מוגש על ידי: עמית לונדנר
פורמט עמוד בית למעבדות מחקר דף הבית של המעבדה (מבנה עמוד בית)
(או כיצד ללמוד בצורה נכונה מתחילת הסמסטר)
(או כיצד ללמוד בצורה נכונה מתחילת הסמסטר)
הצג את עצמך, את עמותת תפוח ואת נושא הפעילות.
הנוהל העירוני למניעת אלימות פיזית בבתי הספר היסודיים עיריית רעננה.
פיתוח פעילויות המתאימות לגיוון של הוראת הכימיה והפעלתן
מודל ניהול פרסום.
חקרנות מתמטית: הקשר בין שטחים והיקפים - האומנם?
מיומנויות תקשורת והקשבה
והתאמתה למאפייני הסטודנטים
ציון לוי מנהל אגף פרישה וגמלאות
תמליל מצגת:

"קרן פינקוס" לחינוך יהודי בתפוצות, ישראל משימות ישראל TV בית ספר מרטין בובר 2011 – תשע"א - תשע''ב מוסד חינוכי: בית הספר מרטין בובר בואנוס איירס, ארגנטינה מנהלת: אריקה הרשקוביץ' מנהל לימודי יהדות: יוסף רוזנזון חברי הצוות: מובילה: אילנה איזנברג מירים רזניק אריאל ליברשוק מנחה מתודולוגית: אסתר מלברגייר מנחה תכנים: גבריאל בן טסגל מנהלת הפרוייקטים Reshet.il ו"שיתוף": גבי קליימן קבוצה: ______________ שמות המשתתפים: בסיוע: "קרן פינקוס" לחינוך יהודי בתפוצות, ישראל ו"פרוייקט חי"ל" 1

משימה 1: המשימה הראשונה היא ליצור פוסטר (לתוכנית טלוויזיה בעתיד) בו ניתן יהיה לראות באופן ברור (כולל תמונות הלקוחות מאינטרנט, טקסט ומילים / משפטים קצרים) איך בנוייה החברה הישראלית. העבודה תיעשה ב ppt. הפוסטר יופיע בפלטפורמה ווירטואלית של בית ספרנו. 2

משימה 2: המשימה היא להתבונן בפרסומות בזמן השיעור, ובבית יחד עם בני המשפחה לכתוב רעיונות שונים בפלטפורמה הווירטואלית. קחו בחשבון: אלו אלמנטים של החברה הישראלית מופיעים בפירסומות? איך אתם מרגישים כשאתם שומעים ספרדית בפירסומות שבטלויזיה הישראלית? מה דעתכם על המוסיקה של ?”Por una cabeza” מה דעתכם על הנושא "הסטוריה יהודית" באחת הפירסומות? * 3

4 משימה 3: היום יש לכם משימה שונה. החברה מבקשת מכם להציג פירסומת בעברית לנושא. השיעור "ישראל מתייבשת – נשמור על המדינה" לשם כך, עליכם לחפש באנטרנט פרסומת, או חלקי תוכניות, הקשורים לנושא חוסר המים בעולם ובישראל, ולכתוב את הכתוביות בעברית. אפשר להוסיף מוסיקה /שיר בקשר לנושא. בסוף הכניסו את התוצר לפלטפורמה הווירטואלית. כתבו את המילים. אפשר לעבוד באתרים הבאים באנטרנט: http://www.youtube.com/watch?v=T3q9K7oVLYU&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=vOr7NsfPlwI&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=azBiwCg5YYo אפשר לכתוב את המילים "לחסוך במים" כדי לחפש בגוגל או YouTube פרסומות אחרות. 4

משימה 4: אתם מתבקים לכתוב סיסמה כדי להציג בצורה ברורה מחשבות בקשר לתפקידים של ה"מלכ"ר". עשו זאת בקבוצות קטנות, בגרפיטי (בבדים עם תרסיסים מיוחדים) למלכ"ר מוכר או חדש, שאתם תמציאו. 5

משימה 5: היום עליכם לבצע משימה שונה. בפגישה יחד עם הנהלת החברה, תצטרכו לנתח חלק מתוכנית הומור "קצרים", כי החברה רוצה לדעת איך אתם כבעלי המפעל בעתיד, עובדים על הנושא. הסתכלו בקטע. מי מופיע בו? מה הוא הנושא? למה הוא כל-כך מצחיק? http://www.youtube.com/watch?v=zDquw-tdhrE 6

משימה 6: לפי בקשת החברה עליכם להיות ילדים יועצים, ולענות על שאלות של ילדים אחרים, כפי שעושות המנחות בתוכנית "דוול לייק" היכנסו לפלטפורמה הווירטואלית וענו על השאלות של ילדי כתות ה" – ו". 7

8 משימה 7: היום המשימה שלכם היא להכין קליפ דומה לתוכנה "ארץ נהדרת". הכינו קליפ בקבוצות והיו "מקפלים". שימו לב להוראות הבאות: לכתוב שיחה קצרה בעברית בקשר למוצר. לרקוד בזמן הקליפ להכניס שיר שאורכו 2 דקות לסיום, הסריטו את הכל והכניסו לפלטפורמה הווירטואלית. השופטים יחליטו איזה קליפ הוא הכי יפה, יותר חדשני על פי הקריטריונים הבאים: שבקליפ יופיע כל מה שהתבקש שהעברית תהיה ברורה שהמנגינה תלווה את הקליפ שהשיחה תהיה קשורה לנושא ושוטפת. 8

משימה 8: אתם זוכרים בוודאי שבפגישה הראשונה סיפרנו לכם על המשימות שיהיה עליהם לבצע כדי להתקבל כיועצים לאחת החברות המוצלחות ביותר בישראל, למדידת רנקינגס של תוכניות ופרסומת. אז, התקבלתם לחברה !!! היום תעשו את העבודה הראשונה והיא הכנת תוכנית על הטלוויזיה הישראלית. חלקו את הכיתה לקבוצות. כל קבוצה תכין חלק מהתוכנית. אתם יכולים להתחפש ולהתאפר כמו המנחים בטלוויזיה. הסעיפים הם: פתיחה, ראיון הקשור לנושא איכות הסביבה, פרסומת הקשורה לנושא "החברה הצרכנית", ודוקומנטל על החברה הישראלית. 9

10 פתיחה ראיון פירסומת דוקומנטל שיר מה לעשות? נושאים שפה צרכנות וגלובלזציה איכות הסביבה המים עם הספר החברה הישראלת מלכ"ר הומור ישראלי תוכניות למתבגרים לבחור ב-3 נושאים כדי להכניס בשיר בעיית המים בישראל ובעולם קקל הטכנולוגיה בישראל יהודים דתיים ולא דתיים חילונים אשכנזים וספרדים יהודים שנולדו בישראל, לא יהודים שנולדו בישראל, עולים. אזרחים ישראלים יהודים, לא יהודים, תושבים ארעים, ערבים, נוצרים, איפיונים לתרומתם למדינה שפה עברית ספרדית 10

11 פתיחה ראיון פירסומת דוקומנטל שיר מה לעשות? נושאים פורמט משך זמן לחשוב על המילים לבחור במנגינה מוכרת לכתוב את המילים לבחור איך להקליט את השיר: לשיר עם מנגינה, בלי מנגינה. לחזור על השיר להקליט לקחת בחשבון את התפקידים בתוך הקבוצה יש בתוך הקבוצה מרואיין ומראיין, צריכים לשאול שאלות ולענות עליהן. לכתוב את הראיון לחזור עליו לסרט לחשוב מה רוצים למכור ואיך לכתוב את התסריט לחזור להחליט אם להוסיף מוסיקה או לא להמחיז את הפירסומת לחשוב על תאור עם טקסט / תמונות להכין את הטקסטים לחפש תמונות לחשוב מילים לחזור על הדוקומנטל פורמט Movie Maker משך זמן 2 דקות 3 דקות 1 דקה לשמור ב- בפלטפורמה ווירטואלית 11

12 פתיחה איך מבצעים ? קטגוריה קריטריון מצוין טוב מאוד טוב שימו לב לקריטריונים הבאים: הם יעזרו לכם בהכנת תוכנית הטלוויזיה. השתמשו בהם גם במבחן. בהצלחה!!! המורות איך מבצעים ? קטגוריה קריטריון מצוין טוב מאוד טוב צריך ללמוד יותר פתיחה מבנה הפתיחה בשיר יש התאמה בין המילים, המוסיקה והתמונות תוכן הפתיחה השיר כולל נושאים שעיבדו בצורה יצירתית תרומות חברי הקבוצה כל חבר הציע רעיונות ועבד בצורה פעילה 12

13 ראיון פרסומת איך מבצעים ? איך מבצעים ? קטגוריה קריטריון מצוין טוב מאוד טוב צריך ללמוד יותר ראיון הראיון הראיון ברור: יש בו שאלות ותשובות מתאימות לנושא ידיעות שלמדו התלמידים כל חברי הקבוצה יכולים לענות בבירור על שאלות הראיון תרומות חברי הקבוצה כל חבר הציע רעיונות ועבד בצורה פעילה איך מבצעים ? קטגוריה קריטריון מצוין טוב מאוד טוב צריך ללמוד יותר פרסומת יצירתיות שרטוט והודעה פרסומת מושכת בשרטוט ואוריגינליות תוכן הקבוצה מצליחה למכור תוצרת שמשקפת את חשיבות הטכנולוגיה היום בישראל תרומות חברי הקבוצה כל חבר יציע רעיונות ויעבד בצורה פעילה 13

14 דוקומנטל איך מבצעים ? קטגוריה קריטריון מצוין טוב מאוד טוב צריך ללמוד יותר דוקומנטל מבנה הדוקומנטל בדוקומנטל יש התאמה בין האזנה, טקסטים ותמונות תוכן הדוקומנטל מראה תכנים שנלמדו על הרכב החברה הישראלית תרומות חברי הקבוצה כל אחד הציע רעיונות ועבד באופן פעיל 14

15 בדיקת יחידת הלמידה סיימנו את לימוד היחידה : ''משימות ישראל TV". חשוב וענה: מהו הדבר הכי חשוב שלמדתם ביחידה זו? מנו 3 רעיונות, תכנים חשובים שלמדתם ביחידה זו שקודם לא ידעתם: 2. מהו הנושא שהכי אהבתם או שהתעניינתם בו ביחידה זו? למה? 15

16 3. מהו הנושא שפחות אהבתם או שהתעניינתם בו פחות ביחידה זו? למה? 4. מה אתם יודעים עכשיו על מדינת ישראל, שקודם לא ידעתם? 5. מה הייתם אומרים על היחידה הזאת לתלמיד של כיתה ה' שילמד בשנה הבאה? 16