מצלמות תרמיות אינפרא אדומות לראייה בחושך

Slides:



Advertisements
מצגות קשורות
מגמת ניהול עסקי "קציר".
Advertisements

הרצאה בכנס מוח "המורה אני רוצה להצליח במבחן, אבל אני לא מספיק להעתיק מהלוח, אולי את מוכנה..." דינה סלע, מטח אורנה רוזנבלט,
עלילות הראשית – הקדמה
בית ספר קהילתי - מדעי ישגב
מי-נע חברת המים והביוב של נצרת עילית בע"מ
פורטל בית ספרי.
ניהול מערכות משרדיות.
מגמת הנדסת תעשייה וניהול
המינהל הפדגוגי אגף בכיר בחינות
הוראה בעזרת תרשים מארגן
פרס איכות ומצוינות בגליל
הרצאה בסמינר לוח העברי וזמני היום בהלכה
ממצלמת נקב למצלמה מודרנית
אנדי וורהול, מרלין , הדפס רשת
תיכון מקיף נשר כיתות י'-י"ב רכזת מגמה: שמחה כהן מנהלת: ד"ר חיה ילינק
ארועים שהיו ב קלודיה שגיא כנס שנתי בשדה וורבורג
ענף הירקות בישראל נונה ארליך – מנהל ענף ירקות, מועצת הצמחים
מועצה אזורית שדות נגב מצגות קלריטה ואפרים.
"בנגב ייבחן העם בישראל ויעמוד בהצלחה בכל הבחינות "
כיתה:י נושא:אסון הברום הוכן על ידי: מוחמד אבו פודה
תהליך עבודת המעצב.
מכטרוניקה.
השפעת תהליכי גירושין על היקר לנו מכל – ילדינו
כנס מוזיאונים אזוריים נורבגיה אוגוסט 2011
המחלקה להוראת המדעים, מכון ויצמן למדע, רחובות
צריפין באר יעקב- מפגש הבהרות 12/6/19
מפגש 5 יבשות על כדור הארץ מטרות פתיחה מהלך מהלך א' – משחק ים יבשה
מצגת בנושא זיהוי נגדים בשיעור זה נלמד כיצד מזהים את התנגדותו של הנגד ואת מידת הדיוק שלו. שני הצבעים השמאליים( א, ב ) נקראות "הספרות המשמעותיות" והן מציינות.
התורשה במהלך הדורות.
קשרי מימן. הקשר בין טמפרטורות רתיחה של הידרידים משורות 2-5 (סדר הצגת הפרטים בגרף-בשקופית 2.) ערכה גליה גויכברג, 2008.
פוטנציאלים תרמודינאמיים (II)
מבצעים: רועי מור טל מסרי
אלף לילה ולילה!.
ציפה ודחי.
The Galileo Thermometer
המחלקה להוראת המדעים, מכון ויצמן למדע, רחובות
שקפים לעזר בנושא תא אלקטרוכימי
"פולימרים סינתטיים חומרים כבקשתך" חלק V
מאפייני החיים.
אנרגיה אנרגיה ועוד אנרגיה
לא כל השלשולים כל כך גדולים...
במסגרת הקורס: יישום לשדה חינוכי
פינוק מסביב לעולם הסבר הזמנה ומימוש.
1 לגלות את התיאטרון ,תרגום: אורי שני Designed by Michael Rasbury
הקסם שבכימיה.
יחזקאל פרק ה כֹּה אָמַר, אֲדֹנָי יְהוִה, זֹאת יְרוּשָׁלִַם, בְּתוֹךְ הַגּוֹיִם שַׂמְתִּיהָ; וּסְבִיבוֹתֶיהָ, אֲרָצוֹת.
מהנדסים האקתון – שילוב האקתון בלימודי ההנדסה
מבוא למגמת תקשוב כיתה י'.
דואליות האור תודה לפרנסיס דרקסלר: שקפים 2 ו 3 נלקחו (ברשות..) מתוך המצגת שלו: "מבוא לפיסיקה קוונטית – הרצאה בהשתלמות מורים ירושלים" קובץ זה נועד אך ורק.
דו"ח וינוגרד החלק המצונזר.
הטיעון כמרכיב באוריינות מדעית
משבר בהוראת הפיזיקה ודרכי התמודדות איתו
קחו לכם כמה דקות שלווה הפעילו רמקולים ותנו למצגת לקחת אתכם לעולם קסום.
התחממות של כדור הארץ סרטון.
בטיחות אש - תמונת מצב 24 יוני 2018.
Data Structures, CS, TAU, Perfect Hashing
לחצו על העכבר בכל פעם עד לסיום המצגת הפוטנציאל הכימי
לבית: המשיכו וקראו עד סוף פרק א' נושא תנועה.
מעבדה 2- עיצוב (עבור חלק ג)
ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת
אם ניקח ½ ק"ג מים ונהפכם לקרח האם המסה תשתנה?
עלות מעשית לעומת עלות סטנדרטית ד"ר רוני קליין
הנוהל העירוני למניעת אלימות פיזית בבתי הספר היסודיים עיריית רעננה.
כימיה – "מסע אל תוך החומר".
אי-שיוויון קלאוזיוס עד עתה מצאנו ניסוחים כמותיים לשינוי באנטרופיה בתהליכים קוואזיסטאטיים. מה קורה בתהליכים שאינם קוואזיסטאטיים? הקושי עם תהליך שאינו קוואזיסטאטי.
עריכת המצגת :סיגלית ניסים
פיתוח פעילויות המתאימות לגיוון של הוראת הכימיה והפעלתן
חקרנות מתמטית: הקשר בין שטחים והיקפים - האומנם?
מקונספט לעיצוב FROM CONCEPT TO DESIGN
תמליל מצגת:

מצלמות תרמיות אינפרא אדומות לראייה בחושך איך הן עובדות ומה עושים איתן? הרצאה לתלמידי מגמת אלקטרואופטיקה אורט רוגוזין - מגדל העמק דר' אפי פינסקי - רפאל- מנהל מו"פ והנדסה שטח אלקטרואופטיקה

שימוש במצלמה תרמית למדידת טמפרטורה ייצוג טמפרטורה ע"י צבע לכל טמפרטורה מתאימים צבע לפי מפתח הנמצא בצד התמונה - באופן זה מקבלים מפת טמפרטורה של התמונה הנבדקת

הפעילות ביוזמת רפאל לקידום מגמת אלקטרו-אופטיקה התקיימה באורט רוגוזין במגדל העמק, אירוע שכלל הרצאת העשרה בלווי הדגמות לתלמידי המגמה. ההרצאה וההדגמה נערכו בסוף אפריל בהצלחה רבה באודיטוריום של בית הספר. כל תלמידי המגמות המדעיות והטכנולוגיות של בית הספר מכיתות י', יא', יב' ומוריהם: פיסיקה, כימיה, אלקטרוניקה, מחשבים וכמובן מגמת אלקטרואופטיקה השתתפו באירוע, סה"כ השתתפו להערכתי כ- 100 תלמידים.   הנושא שנבחר הוא: "מצלמות תרמיות לראיה בחושך - איך הן עובדות ומה עושים איתן" (שקף פתיחה של המצגת ושקף מיצג מצורפים). ההרצאה כללה גם הדגמה חיה של מערכת שכללה מצלמה תרמית בולומטרית ולהשוואה מצלמת וידאו צבע סטנדרטית עם אותו שדה ראיה. תפוקת שתי המצלמות הוצגה על שני צגים גדולים באולם החשוך. בעזרת המערכת הצגנו בזמן אמת טביעת חום של יד של אחד התלמידים וספל עם מעט מים חמים באופן שאפשר להבחין בגובה המים ע"פ הטמפרטורה למרות הספל האטום.