ערימות שחת בחורף, קלוד מונה (צרפת) , שמן על בד, 120X60 ס"מ

Slides:



Advertisements
מצגות קשורות
פרחי באך שיטת טיפול מתחום הרפואה המשלימה.
Advertisements

טיול הבינלאומי למרוקו - יוני 2008 צילום ועריכה: אורנה אפרתי
We change the way you deliver.For goods.
תרגילי חיזוק קבוצת הריצה של צה"ל "רצים בשניים".
האמנות באמריקה דרכים חדשות
אנדי וורהול, מרלין, 1962 הדפס רשת
מודרניזם ופוסט-מודרניזם
הלאומיות, יפהפייה או מפלצת ?
חקר ההבעה והרגש.
מערך שיעור במקצוע: תולדות האמנות
יסודות הצילום- קומפוזיציה
אנדי וורהול, מרלין , הדפס רשת
מהי אומנות? מונח אמנות אוצר בתוכו את המילה אמן. "יצירה ששוקעו בה כשרון רב ויש בה כדי ליהנות את הרואה או את השומע ולגרום להם חוויה אסתטית בתחום הציור, הפיסול,
הקו באמנות.
מושגים- קומפוזיציה.
קומפוזיציה.
מושגים:צבע.
התנסות בתהליך "אמיתי" של מחקר ופיתוח
סלע אולגה דור שבח מופת 2009.
כמו שהמנהלים אוהבים לומר:
יום הזיכרון לשואה ולגבורה
זכויות שמורות ללירון מוסקוביץ'®
נושא השקופית מס' השקופית
יוסף קלרווין ורם כרמי, משכן הכנסת, קרית הממשלה ירושלים, 1966
משפט שלמה.
מכניקה תורת התנועה O x y o y x r y x tanα = r² =x² +y²
מיום העצמאות לחג השבועות
סוגים של מזגנים.
מצגת אפקטיבית הנחיות שימוש במצגת זו מאת: עו"ד אופיר צומן
כף הרגל.
מפגש 5 יבשות על כדור הארץ מטרות פתיחה מהלך מהלך א' – משחק ים יבשה
ששת כובעי החשיבה חשיבה מקבילה בעזרת
התורשה במהלך הדורות.
שאלון על הבז גל כיתה ד'1.
פוטנציאלים תרמודינאמיים (II)
חומרים טהורים ותערובות
פוטנציאל חשמלי קובץ זה נועד אך ורק לשימושם האישי של מורי הפיזיקה ולהוראה בכיתותיהם. אין לעשות שימוש כלשהו בקובץ זה לכל מטרה אחרת ובכלל זה שימוש מסחרי;
ציפה ודחי.
כפליות של מצבים במערכת מרובת חלקיקים נקודת מבט מיקרוסקופית
שם ביה"ס, רשות: מקיף ה' אשדוד שם המורה: פולינה צ'יגרינסקי שם המדריכה:
קשרי מקסוול (מתכון לתמרונים אלגבריים בבעיות תרמודינאמיות)
The Dolphin Class International Forest of Support
לא כל השלשולים כל כך גדולים...
האויב של הטוב הוא הטוב ביותר
מצב צבירה גז חוקי הגזים.
פתרון של מערכת משוואות לינארית
1 לגלות את התיאטרון ,תרגום: אורי שני Designed by Michael Rasbury
“ The Borrowed Hanukkah Latkes” Dalmatian class-Austin
רפוי בעיסוק ילדים מחוז צפון ברוכים הבאים!
מי אני בלי הסיפור שלי? שיטת הבודה של ביירון קייטי סדנאות בקבוצות קטנות
פסיכולוגיה חברתית.
שעור שני אטמוספרה.
המודל ההיסטורי של התפתחות אמצעי התקשורת:
דו"ח וינוגרד החלק המצונזר.
חכמה לזה... שנופלים וקמים, נכשלים ומתחילים מחדש,
By : William Somerset Maugham
שרטוט ידני - חלק 1.
לחצו על העכבר בכל פעם עד לסיום המצגת הפוטנציאל הכימי
אם ניקח ½ ק"ג מים ונהפכם לקרח האם המסה תשתנה?
אי-שיוויון קלאוזיוס עד עתה מצאנו ניסוחים כמותיים לשינוי באנטרופיה בתהליכים קוואזיסטאטיים. מה קורה בתהליכים שאינם קוואזיסטאטיים? הקושי עם תהליך שאינו קוואזיסטאטי.
מקורות מתכלים ומתחדשים
פיתוח פעילויות המתאימות לגיוון של הוראת הכימיה והפעלתן
הסיור הלימודי ברמת הנדיב
מיומנויות תקשורת והקשבה
והתאמתה למאפייני הסטודנטים
Java Programming רשימות מקושרות - המשך
פריודיזציה באימון אתלטים צעירים אתלטיקה קלה
נושא השיעור לו- ו...לא נשמעות זהה אבל נכתבות שונה. ובעלות משמעות שונה
המושג ההלכתי – שעה זמנית
תמליל מצגת:

ערימות שחת בחורף, קלוד מונה (צרפת) 1890-1, שמן על בד, 120X60 ס"מ .

מונה יצא אל הנוף הפתוח, ישב מול ערמת השחת במשך שעות וימים, וצייר אותן בזמנים שונים של היום – בבוקר בצהרים ובערב, בסוגים שונים של מזג אויר – בערפל, בחום, ובעונות השנה השונות. הוא ביקש לבדוק את השפעת האור על הצבעים ועל הצורות בטבע. השפעת האור על הצבע מונה הגיע למסקנה במחקריו שאין לערמת השחת צבע קבוע בטבע, אלא הוא נתון לשינויים, הנובעים מכמות האור הקיימת באותו רגע בטבע ומהחזרי האור הנופל עליו.

"עבורי הנוף לא קיים כשלעצמו, כיוון שהוא משתנה בכל רגע נתון "עבורי הנוף לא קיים כשלעצמו, כיוון שהוא משתנה בכל רגע נתון. הסביבה שלו מחייה אותו - האוויר והאור, המשתנים כל הזמן....עבורי, רק האטמוספרה הסובבת את האובייקט מעניקה לו את חשיבותו האמיתית"

האימפרסיוניזם : ניסיון לתפיסת הרגע החולף (מחקר השפעת שינויי האור על האובייקט)

ניסיון להבין את השפעת האור על האובייקט. ערימות שחת בחורף, קלוד מונה (צרפת) 1890-1, שמן על בד, 120X60 ס"מ נושא היצירה : ניסיון להבין את השפעת האור על האובייקט. מחקר טהור של הטבע בעזרת כלים אמנותיים.

אמצעים אומנותיים קומפוזיציה: פרספקטיבה: מרכזית : ערמות השחת במרכז. פתוחה : יש תיאור של קטע בנוף שניתן להמשיכו, סביר להניח כי בשדה ערמות שחת רבות. פרספקטיבה: קלוד מונה (צרפת) ,ערימות שחת בחורף, 1890-1 , שמן על בד, תחושת העומק נוצרת ע"י שימוש בצבע כחלחל קר ברקע ובצבעים חמים, ורדרדים וכתומים במישור הקדמי.. פרספקטיבה אטמוספרית הסתרה והקטנה

צבע: * אין שימוש בשחור. שימוש בצבעי היסוד שימוש בצבע קלוריט: צבעי היסוד המונחים זה לצד זה גורמים לכך שהצבעים יתמזגו מיזוג אופטי בעין של הצופה. את הצללים יוצר מונה בצבעים משלימים. הצל אינו שחור, אלא בעל צבע משלו, התלוי בשלושה גורמים: בצבע העצם המטיל את הצל, בצבעי העצם שעליו מוטל הצל ובכמות האור הקיימת באותו הזמן. מונה משתמש בצבעים משלימים ליצירת הצללה. צללים סגלגלים – כחולים לערמות כתומות – צהובות. כל צבע משפיע על סביבתו והצבעים מתמזגים. צבע: קלוד מונה (צרפת) ,ערימות שחת בחורף, 1890-1, שמן על בד, פרט * אין שימוש בשחור.

מרקם: אור: סגנון: מניע: משיכות מכחול קטנות ובונות שכבות של צבע זו על גבי זו. נוצר מרקם מחוספס שחושף את תהליך העבודה – אימפסטו. המרקם יוצר טשטוש ואווירה של השתנות. אור: מקור אור אינו נראה ביצירה, זהו אור טבעי, תפקידו של האור לציין את הזמן, להראות את הרגע המסוים, את השעה, העונה ומזג האוויר. ציור ריאליסטי האמן אינו מתיימר לבטא רגשות אלא לתאר את המציאות באוויר החופשי. יש מעט סכימטיזציה: סגנון: מניע: אמנותי : ניסיון להבין את השפעת האור על האובייקט. מחקר טהור של הטבע בעזרת כלים אמנותיים.