צרור רעיונות לפעילויות היכרות

Slides:



Advertisements
מצגות קשורות
עבודה מס' 3 למידה מותאמת תומכת מחשב
Advertisements

הסיפור על ארץ הצורות והצבעים פעילות לקראת יום הזכרון לשואה ולגבורה
חזון מחלקתי אורטופדיה א'.
הרצאה בכנס מוח "המורה אני רוצה להצליח במבחן, אבל אני לא מספיק להעתיק מהלוח, אולי את מוכנה..." דינה סלע, מטח אורנה רוזנבלט,
עלילות הראשית – הקדמה
ניתוח שאלות וכתיבת תשובות
ועדה מלווה.
מהי אומנות? מונח אמנות אוצר בתוכו את המילה אמן. "יצירה ששוקעו בה כשרון רב ויש בה כדי ליהנות את הרואה או את השומע ולגרום להם חוויה אסתטית בתחום הציור, הפיסול,
תיכון מקיף נשר כיתות י'-י"ב רכזת מגמה: שמחה כהן מנהלת: ד"ר חיה ילינק
ארועים שהיו ב קלודיה שגיא כנס שנתי בשדה וורבורג
"בנגב ייבחן העם בישראל ויעמוד בהצלחה בכל הבחינות "
פרסום וקידום מכירות בכל שלב במחזור חיי המוצר, משתנה מדיניות התקשורת השיווקית שלו. פרט את מטרת התקשורת השיווקית בשלושה שלבים במחזור חיי מוצר כלשהו שתבחר.
כמו שהמנהלים אוהבים לומר:
עבודה בספרות – "יומנו של חנון"
יום הזיכרון לשואה ולגבורה
אני גולש נבון.
אז הרבה אנרגיות, מצב-רוח טוב ורוח תחרותית יתרמו להצלחת הפעילות.
ישעיהו יא' 1-10 תמונה יפה ופסטורלית
לִימוּד קְרִיאָה בְּ- 25 שִׁיעוּרִים שִיעוּר אֶחָד לְיוֹם.
ספר חדש בעשייה – נכתב על-ידי מכורים עבור מכורים
מחלקת הדרכה תשע"ח אמינות ויושרה – המושג אמת – חלק א מטרות הפעילות:
מחלקת הדרכה תשע"ח מנהיגות – הובלה – חלק א מטרות הפעילות:
שם ביה"ס, רשות: מקיף ט' אשדוד שם המורה: יוליה מורשטיין שם המדריכה:
נערך ע"י אריק הוד, הגימנסיה העברית הרצליה
מפגש 5 יבשות על כדור הארץ מטרות פתיחה מהלך מהלך א' – משחק ים יבשה
ששת כובעי החשיבה חשיבה מקבילה בעזרת
05/12/17.
מטרת פרויקט "שיעורים פרטיים ברשת"
מנהל מדור משאבות ואוטומציה
הנייר המקומט.
אלף לילה ולילה!.
זו חשיבה שיוצרת פתרונות חדשים. אחרים מכל הפתרונות שאנחנו כבר מכירים.
למידת חקר עבודת חקר – מהי
אנו יכולים לראות את מה שאנו רואים... או את מה שאנו רוצים לראות !
חיסכון פנסיוני לעצמאים שלי סבן
שם ביה"ס, רשות: מקיף ה' אשדוד שם המורה: פולינה צ'יגרינסקי שם המדריכה:
לאחר מספר שבועות, החליט מנחה הקבוצה לבקרו. היה זה לילה מאוד קר.
האויב של הטוב הוא הטוב ביותר
אחרית דבר .. אלופות, שיהיה המונמונמון בהצלחה!! ט"ו בשבט שמח! שושי 
1 לגלות את התיאטרון ,תרגום: אורי שני Designed by Michael Rasbury
© האוניברסיטה העברית בירושלים, 2008
תפקידי התקשורת הצעה נערך על ידי מורי היל"ה במחוז צפון
הקסם שבכימיה.
רפוי בעיסוק ילדים מחוז צפון ברוכים הבאים!
גיאוגרפיה- אילת כ"ץ רכזת מקצוע היל"ה/עתיד
מי רוצה להיות מיליונר 2? 15 $1 Million 14 $500,000
פרויקט מדדי תוצאה הפרויקט הלאומי להערכת תהליכים ותוצאות במערך השיקום הפסיכיאטרי בקהילה The National Psychiatric Rehabilitation Outcome Monitoring.
מי אני בלי הסיפור שלי? שיטת הבודה של ביירון קייטי סדנאות בקבוצות קטנות
פסיכולוגיה חברתית.
סטטסיטיקה והסתברות לשאלון 002.
כל הזכויות שמורות לגבריאל אנקרי © 2017
מבוסס על גירסת הדמו של המשחק הרישמי -
שימוש בעצם ממחלקה אחרת כמאפיין במחלקה הנוכחית
המשפט המורכב זאב ייני ©.
סיעות במערכת החינוך.
דו"ח וינוגרד החלק המצונזר.
סיפור על ארבעה נרות.
אם לא למעלה מזה י"ל פרץ.
אמנות שהיא לרגע ואמנות שמנציחה רגע מוגש על ידי: עמית לונדנר
(או כיצד ללמוד בצורה נכונה מתחילת הסמסטר)
(או כיצד ללמוד בצורה נכונה מתחילת הסמסטר)
שבוע לאומי לגלישה בטוחה איגוד האינטרנט הישראלי
הצג את עצמך, את עמותת תפוח ואת נושא הפעילות.
מערכת הערעורים מסכי סטודנטים.
שיתוף פעולה - מחלקה ג' מחלקת הדרכה תשע"ח.
מיומנויות תקשורת והקשבה
והתאמתה למאפייני הסטודנטים
נושא השיעור לו- ו...לא נשמעות זהה אבל נכתבות שונה. ובעלות משמעות שונה
תמליל מצגת:

צרור רעיונות לפעילויות היכרות לפתיחת השנה מחלקת הדרכה תשע"ח

מחלקת הדרכה תשע"ח דומינו היכרות: אחד המשתתפים נעמד ומספר משהו על עצמו. משתתף אחר מתחבר אליו בהקשר ומוסיף עובדה על עצמו. המשתתף הבא מתחבר אל אחד משניהם ומוסיף עובדה קשורה אליהם משל עצמו וכך הלאה - עד שכל הקבוצה עומדת בצורת דומינו. מחלקת הדרכה תשע"ח

"הרוח נושבת לכל מי ש...." כסא אחד חסר סביב למעגל, אחד עומד ואומר הרוח נושבת ל... וכל מי שרלוונטי קם ומהר עובר מקום. מי שנשאר הוא הבא שאומר את המשפט וכך הלאה. מצויין להיכרות ראשונית ושבירת קרח רעיונות: "הרוח נושבת לכל מי ש..." מדליק נרות ביום שישי שוטף כלים בבית מטפל בחיות מחמד אוהב לרוץ וכו.. מחלקת הדרכה תשע"ח

לזכור שמות בדרך יצירתית : עומדים במעגל וכל אחד אומר את שמו בליווי קול או תנועה ומספר מדוע קראו לו כך. מחלקת הדרכה תשע"ח

עובדות על עצמי מחלקת הדרכה תשע"ח גפרורים /גולות /סוכריות עדשים מחלקים אחד מהנ"ל למשתתפים. כל אחד לוקח כמה שהוא רוצה. אמה מה.... עכשיו עליו לספר עובדות על עצמו כמספר הפריטים שלקח! מחלקת הדרכה תשע"ח

רציתי לדעת עליך... מחלקת הדרכה תשע"ח נותנים לכל משתתף שקית, עפרון ודפים צבעוניים. מסתובבים בחדר. אפשר לשים מוזיקה נחמדה. וכשהמוזיקה נעצרת, נעמדים בזוגות וכל אחד כותב לשני על אחד הכרטיסים שאלה שהיה רוצה לדעת עליו יותר ומכניס לשקית. כעבור שלושה סיבובים כל אחד מוציא את השאלות שכתבו לו ועונה עליהן מחלקת הדרכה תשע"ח

עריכת תחקיר קצר.. ויצירת חידון קהוט "פיקנטי" החושף עובדות מעניינות על כל אחד מהחניכים מחלקת הדרכה תשע"ח

פעילות הגשמת משאלות 1. למדריך – כובע צבעוני 2 פעילות הגשמת משאלות 1. למדריך – כובע צבעוני 2.מחלקים לכל חניך פתק ועיפרון 3. כל חניך ירשום על הפתק את החלום שלו ואת שמו. (משהו שהוא מוכן ומסכים לשתף עם הקבוצה) ויתן את הפתק למדריך 4. מחלקים את הקבוצה ל3 או 4 תת קבוצות 5. המדריך ילך עם הכובע ובו נמצאים כל הפתקים לחדר אחר, יקרא את הפתקים, יבחר מתוכם פתקים כמס התת קבוצות ויחלק לכל תת קבוצה פתק אחד אותו היא תצטרך להגשים בהצגה לאותו החניך. 6. צופים בהצגות. 7. סיום הפעילות – כל חניך יתאר איך הרגיש כשהקבוצה שיחקה את החלום שלו. מחלקת הדרכה תשע"ח

מחליפים שמות מחלקת הדרכה תשע"ח כל חניך מקבל 4 פתקאות ורושם את שמו עליהן המנחה אוסף מכולם את הפתקים ומערבב את כולם בקופסה. המדריך מחלק לכל אחד 4 פתקים. במידה וקיבלת את השם שלך בחזרה יש להחזיר ולקחת אחר במקומו. אין להראות לאחרים את הפתקים. כל אחד מוזמן למצוא בידי מי נמצאים הפתקים שלו, אבל התנאי להחזרת פתק לבעליו הוא סיפור אישי (לא אישי מדי) – מקרה מצחיק שקרה לי. כשרון יוצא דופן שיש לי. פאדיחה נוראית שקרתה לי. לאחר שכל אחד אסף חזרה את הפתקים שלו, מתכנסים חזרה למליאה וחולקים חוויות. מחליפים שמות מחלקת הדרכה תשע"ח

בעלי שם המתחיל באותה אות מחלקים לכל חניך את לוח הבינגו המצורף, ומבקשים להסתובב בחדר ולמצוא כמה שיותר מהר חברי קבוצה שעונים על ההגדרות- לפחות חבר קבוצה אחד! הראשון שממלא את הלוח הוא המנצח. במליאה משתפים במכנים המשותפים. בעלי שם המתחיל באותה אות מכירים את אותו שיר ערש חולמים על נסיעה לאותו מקום בעולם סבא/סבתא שלנו היו מכינים חמין לשבת יש לנו אותה כמות אחים/ אחיות נולדנו באותו חודש אוהבים את אותו המאכל אוכל קרמבו באותה שיטה אוהב/ת ללמוד עד מאוחר בלילה כל משפחתי גרה באותה עיר או יישוב היינו באותה הופעה רכב/ה על סוס לפחות פעם בחיים יש לו /לה אותה חברה יותר מ-5 שנים יודע/ת לעשות עמידת ידיים יודע את כל המילים של השיר.. יודע/ת להגיד שלום ב3 שפות מגדל חיית מחמד בבית בילדות היה לו/לה שם חיבה מיוחד באותה מידת נעליים כמוני אוהב / שונא ספורט בדיוק כמוני מחלקת הדרכה תשע"ח

שעון פגישות מחלקת הדרכה תשע"ח כל אחד מקבל דף עם שעון ועליו לקבוע פגישות עם חברי הקבוצה. בכל שעה לרשום מישהו אחר. בשעת הפגישה – יושבים מול מי שקבעתם ומשוחחים: 1) ספרו אחד לשני על ספר טוב שקראתם או סרט טוב שראיתם לאחרונה. 2) תמליצו אחד לשני על מקום כייפי ששווה להגיע אליו. 3) כמה אחים אתם? איפה אתם גרים? חיה שאתם אוהבים? 4) אם הייתם יכולים לקום מחר בבוקר ולזכות בכל תכונה שהיא – במה הייתם בוחרים? 5) סוגי המוסיקה והלהקות שאני אוהב לשמוע, הופעות שהייתי בהן. שירים ספציפיים וזמרים. 6) דברים שאני עושה למען אחרים וגורמים לי שמחה. מחלקת הדרכה תשע"ח

הכינו כרטיסיות עם תמונות שונות (חיות, חפצים, מפורסמים) סיפור בהפתעה הכינו כרטיסיות עם תמונות שונות (חיות, חפצים, מפורסמים)  פזרו את הכרטיסיות על הרצפה כך שלא ניתן לראות את התמונות. בקש מכל משתתף לקחת תמונה אך לא להפוך את הקלף ולא להסתכל על התמונה. כעת כולם יושבים במעגל.  מארגן המשחק מראה לכולם את התמונה שלו ופותח במשפט וחצי של סיפור שמתקשר עם התמונה. הבא אחריו צריך להמשיך את הסיפור כשהוא מפתיע את עצמו ומרים את התמונה, רואה מה מופיעה בה ומשלב את התמונה בסיפור שנכתב בזמן אמת.  ואחריו המשתתף הבא וכן הלאה. התוצאה: פעילות יצירתית עם סיפור לרוב חסר הגיון שאפשר להדפיס ולתלות במשרד.  מחלקת הדרכה תשע"ח

מחלקת הדרכה תשע"ח כרטיסיות עם שאלות היכרות- 1 ספר על זיכרון מעניין או מיוחד שבטח תספר/י עליו לנכדים. מה הדבר שהכי היית רוצה לעשות ולמה ? מהו הזיכרון הכי מצחיק שלך ? איזו תכונה הכי בולטת אצלך ? מה הדבר הראשון שעובר לך בראש כשאתה חושב/ת על העתיד ? אם היית יכול/ה לקבל תכונה אחת לעצמך מה היית מבקש/ת ? מנה שלושה דברים שבגללם כדאי להיתקע איתך על אי בודד. מהו הדבר שאת/ה הכי אוהב/ת בעצמך ? מהו הדבר שאתה הכי מעריך/ה אצל אנשים/ חברים ? איזו מתנה היית רוצה לקבל לו היית יכול/ה לקבל כל דבר ? מהו הדבר שהכי מצחיק אותך ? מהי החוויה המשמעותית ביותר שעברת בחייך ? לו היית יכול/ה לשנות דבר אחד בעצמך, מה היית משנה? מה היית רוצה ללמוד ולמה ? מהו הדבר שלמדת, אשר ילווה אותך לאורך כל החיים ? מהו המשפט שהיית יכול/ה להגדיר אותו כמוטו לחיים ? מהו המשפט שאמרו לך ושנחרט לך בזיכרון ? מהו הדבר המטורף/ משוגע/ הזוי/ חריג/ משונה שעשית בחייך ? איזה רושם ראשוני את/ה חושב/ת שאת/ה עושה והאם הוא מאפיין אותך באמת? מחלקת הדרכה תשע"ח

מחלקת הדרכה תשע"ח כרטיסיות עם שאלות היכרות -2 מה הדבר שראית שהכי הרשים אותך ? מה מכעיס אותך ומדוע ?  איזו שורה משיר ידוע מתאימה לדעתך לתאר את עצמך ? אם היו כותבים ספר ילדים על חייך, מה לדעתך היה שמו של הספר ? מהו הדבר הכי טיפשי או מיותר שעשית אי פעם ? איפה היית רוצה לראות עצמך בעוד 10 שנים מהיום ? מהו הבילוי המושלם בעינייך ? מהו ההישג הגדול ביותר בחייך ? והאם יש משהו נוסף שאת/ה מעוניין/ת להשיג שיעלה על הישג זה? מהו הדבר שהכי משמח אותך, או מרגש אותך ? לו היית בוחר באקראי ב- 100 אנשים בני גילך, כמה מהם, לדעתך, מנהלים חיים מספקים יותר משלך ? האם היית רוצה להתפרסם ואם כן בזכות מה ? איזה סוג של ספרים נוכל למצוא בביתך ? והאם את/ה עושה בהם שימוש ? איך את/ה מפנק/ת את עצמך ? איזו שעה של היום את/ה מעדיף/ה ולמה ? איך לדעתך השם שלך מייצג את מי שאת/ה ? על איזו תקופה בחייך היית חוזר/ת ולמה ? מהי המחמאה הגדולה ביותר שקיבלת בחייך ? מחלקת הדרכה תשע"ח

מחלקת הדרכה תשע"ח כרטיסיות עם שאלות היכרות -3 מהי נקודת החוזק שלך ? מהי האיכות המיוחדת שלך בתחום העבודה ? תן/י לי טיפ בנושא של ניהול זמן יעיל. תן/י לי טיפ בנושא אפקטיביות. תן/י לי טיפ בנושא משק בית תן/י לי טיפ בנושא גידול ילדים. תן/י לי טיפ בנושא של יצירת זוגיות טובה. תן/י לי טיפ לאושר. תן/י לי טיפ להצלחה. מה מעניין אותך ? איזו תכונה הכי בולטת אצלך ? מה גורם לך הנאה ? מהו המשחק בו את/ה אוהב/ת לשחק כיום ? האם את/ה משחק/ת בעבודה ? אם כן, באיזה משחק ? מהו המשחק שהכי אהבת בילדותך ? מהו משחק עבורך ? מה גורם לך להיות מאושר/ת באמת ? מה הדבר הראשון שאת/ה מסתכלת עליו בגבר / אשה ? מחלקת הדרכה תשע"ח

מחלקת הדרכה תשע"ח כרטיסיות עם שאלות היכרות -4 באילו אמונות טפלות את מאמינה? עם איזו אישיות מפורסמת היית רוצה לצאת לארוחת ערב? ולמה? מה הדבר הכי מטומטם שעשית אי פעם? מה הדבר הכי מצחיק או מוזר שעשית עבור כסף? מה רומנטי בעיניך? מה מפחיד אותך? מה הפנטזיה שלך? מיהי הדמות שהשפיעה עליך ביותר וכיצד? אם היית פוגש/ת באלוהים מה היית שואל/ת אותו? לו הייתה לך משאלה אחת בלבד! מה היית מבקש/ת? מהם שלושת הדברים שהיית לוקח/ת איתך לאי בודד? מה הדבר שלעולם לא תעשה/י בעבור שום סכום שבעולם? אם היית יכול/ה לקום מחר בבוקר ולזכות בכל תכונה שהיא, במה היית בוחר/ת? מהו הדבר שהכי משמח אותך, או מרגש אותך? מתי בכית בפעם האחרונה? איזה חלום חלמת בעבר והיית רוצה לשוב ולחלום אותו? מהו הדבר שעוד לא ניסת ואת/ה רוצה מאוד לנסות? ספר/י על אירוע בו הצליחו להביך אותך עד מאוד. מחלקת הדרכה תשע"ח

כרטיסיות עם שאלות היכרות 5 כמה פעמים ביום את/ה מביט/ה בעצמך במראה? לו היית יכול/ה להתעורר מחר בבוקר בגופו של אדם אחר, האם היית עושה זאת? ובמי היית בוחר/ת? (רק הגוף משתנה) על מה בחייך את/ה אסיר/ת תודה ביותר? מה הייתה העבודה הראשונה בחייך? ובאיזה גיל זה היה? האם את/ה יודע מהו ייעודך בחיים? אם כן מהו? מהו הדבר הראשון שאת/ה עושה בבוקר? ומהי המחשבה הראשונה שעולה לך בבוקר ממוצע? איזה סוג של ספרים נוכל למצוא בביתך? והאם את עושה בהם שימוש? מהו הדבר שלעולם לא תסכים/י לטעום? איזה חפץ את/ה שומר/ת וכנראה שתשמר/י לעולם? מהי התכונה שאת/ה הכי גאה בה? תאר/י את הגבר המושלם. מהו הדבר שניסית  ושאת/ה ממליצ/ה לכולם לנסות? מה תעדיף, בן/בת זוג צעיר/ה או מבוגר/ת ממך? מחלקת הדרכה תשע"ח

מחלקת הדרכה תשע"ח טכס ייחודי חלוקת הקבוצה לתת קבוצות. על כל קבוצה להמציא טקס מסורתי של שבט דמיוני. יש להכין טקס מוזר ושונה ככל הניתן, על כל קבוצה להציגו בפני הקבוצות האחרות. ניתן להחליט מראש לכולם איזה טקס יעשו :(טקס חתונה, חניכה, התבגרות, קבלה לקבוצה וכו'), ניתן לבקש מהמשתתפים להסביר את מהות הטקסט. ניתן ורצוי לארגן אביזרים שונים להעשיר את האפשרויות. מחלקת הדרכה תשע"ח