הערה: כדי לשנות תמונות בשקופית זו, בחר תמונה ומחק אותה

Slides:



Advertisements
מצגות קשורות
מגמת ניהול עסקי "קציר".
Advertisements

הערכות מילוליות קורס מנב"ס בתוכניות להכשרת מנהלים ומורים במוסדות להשכלה גבוהה, תשס"ה. © כל הזכויות שמורות למשרד החינוך התרבות והספורט.
עבודה מס' 3 למידה מותאמת תומכת מחשב
תקנון בית ספרי ערכה: רונית סלומון.
הרצאה בכנס מוח "המורה אני רוצה להצליח במבחן, אבל אני לא מספיק להעתיק מהלוח, אולי את מוכנה..." דינה סלע, מטח אורנה רוזנבלט,
בית ספר קהילתי - מדעי ישגב
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
כותרת משנה של מצגת לשיפור המכירות ניתן להרחיב לשתי שורות
פורטל בית ספרי.
מגמת הנדסת תעשייה וניהול
המאבק לחינוך טוב בישראל
ועדה מלווה.
מתי"א יחדיו מודל מיטבי לשילוב תלמידים עם סיוע אישי
אנדי וורהול, מרלין , הדפס רשת
מהי אומנות? מונח אמנות אוצר בתוכו את המילה אמן. "יצירה ששוקעו בה כשרון רב ויש בה כדי ליהנות את הרואה או את השומע ולגרום להם חוויה אסתטית בתחום הציור, הפיסול,
תחקור והערכת מערכת .
מיצוי מצוינות והצטיינות
אשף ניהול הדיווח החודשי לרשויות
10 טיפים לסוף שנה לחסכון במס
מפת אזורי גידול גפן יין בישראל הווה ועתיד
מרכז ג'ו אלון – המוזיאון לתרבות הבדואים
"בנגב ייבחן העם בישראל ויעמוד בהצלחה בכל הבחינות "
פרסום וקידום מכירות בכל שלב במחזור חיי המוצר, משתנה מדיניות התקשורת השיווקית שלו. פרט את מטרת התקשורת השיווקית בשלושה שלבים במחזור חיי מוצר כלשהו שתבחר.
עבודה בספרות – "יומנו של חנון"
בניית מקביליות ממצולעים
לִימוּד קְרִיאָה בְּ- 25 שִׁיעוּרִים שִיעוּר אֶחָד לְיוֹם.
ספר חדש בעשייה – נכתב על-ידי מכורים עבור מכורים
יצירת מקרו הפעלת מקרו יצירת לחצן / פקד דוגמה מסכמת
מחלקת הדרכה תשע"ח אמינות ויושרה – המושג אמת – חלק א מטרות הפעילות:
HTML שפת Hyper Text Markup Language
מצגת אפקטיבית הנחיות שימוש במצגת זו מאת: עו"ד אופיר צומן
שם ביה"ס, רשות: מקיף ט' אשדוד שם המורה: יוליה מורשטיין שם המדריכה:
פינוק מסביב לעולם מחזות זמר הסבר הזמנה ומימוש.
בניית תוכנית בית ספרית שנתית
מטרת פרויקט "שיעורים פרטיים ברשת"
זו חשיבה שיוצרת פתרונות חדשים. אחרים מכל הפתרונות שאנחנו כבר מכירים.
למידת חקר עבודת חקר – מהי
הכנה לראיון עבודה.
שם ביה"ס, רשות: מקיף ה' אשדוד שם המורה: פולינה צ'יגרינסקי שם המדריכה:
ניתוח עקיבות.
איך אפשר לייצר ללא מלאי באופן כלכלי?
© האוניברסיטה העברית בירושלים, 2008
כל הזכויות שמורות לגבריאל אנקרי © 2017
הבנת הנקרא קוראים ומבינים!.
הקסם שבכימיה.
סיבות להחזקת מלאי לשם מה צריך מלאי?
מהנדסים האקתון – שילוב האקתון בלימודי ההנדסה
Data Science by levels Dr. Alon Hasgall.
פרויקט מדדי תוצאה הפרויקט הלאומי להערכת תהליכים ותוצאות במערך השיקום הפסיכיאטרי בקהילה The National Psychiatric Rehabilitation Outcome Monitoring.
כל הזכויות שמורות לגבריאל אנקרי © 2017
נגישות אתרי אינטרנט E-accessibility
המשפט המורכב זאב ייני ©.
סיעות במערכת החינוך.
מבוא למדעי המחשב סמסטר ב' – 2008 מרצה: יעל סיגל מתרגל: ענבל בודובסקי.
מערכת שיווק רב ערוצית לעולם הקמעונאות
הקלד את פרטי האירוע כאן.
אוריינות ליקט וערך: שמואל כהן.
לבית: המשיכו וקראו עד סוף פרק א' נושא תנועה.
מעבדה 2- עיצוב (עבור חלק ג)
ברוכים הבאים למת"ם מבוא לתכנות מערכות הוכן ע"י שרי דואק
כימיה – "מסע אל תוך החומר".
פיתוח פעילויות המתאימות לגיוון של הוראת הכימיה והפעלתן
מודל ניהול פרסום.
חקרנות מתמטית: הקשר בין שטחים והיקפים - האומנם?
מיומנויות תקשורת והקשבה
ניהול הטיפול בכאב במיאלומה נפוצה- כנס עבור מטופלים ומלווים
Pre-Medical Studies לימודי קדם רפואה B.Sc..
הדרכה לשימוש במאגרי.
תמליל מצגת:

תפיסה והפקה של דיבור חלק ב דנית שדה פרי-פז פרויקט אישי "קיר מדבר לפיתוח יכולת הבעה כתובה" הערה: כדי לשנות תמונות בשקופית זו, בחר תמונה ומחק אותה. לאחר מכן לחץ על סמל הוספת התמונה במציין המיקום כדי להוסיף תמונה משלך. איה ח'טיב 315306100

פרסום

תיאור של המסגרת בית ספר מקיף א' ע"ש קאסם גאנם-כפר מג'אר (צפון) חטיבת ביניים לחינוך רגיל שיש בה 25 כתות כיתות ז' עד ט', מתוכן כתה אחת לתלמידים בעלי מוגבלות פיגור שכלי בדרגות קל ובינוני ושתי כיתות לתלמידים כבדי שמיעה. אני מתנסה בכתה שלומדים בה 11 תלמידים שהם בכתות ז' וח' שהם בני העדה המוסלמית, הנוצרית והדרוזית. המסגרת מספקת תכנית לימודים ועבודה ייחודית לכל תלמיד על פי צרכיו הלימודיים הרגשיים ,השפתיים והשמעתי. יש 33 שעות לימודיות למקצועות שונים , חלק נלמד בכתה וחלק בחוץ לה וכל תלמיד מקבל 2 שעות פרא רפואי באופן פרטני בשבוע.

רקע הרכב הקבוצה: פרויקט לכל תלמידי הכיתה ؛11 תלמידים, 4 בנות ו7 בנים. עזרי שמיעה: 5 תלמידים עם מכשירי שמיעה, 5 תלמידים עם שתל ואחד ללא עזרי שמיעה. מטרת הפרויקט: התלמידים יכתבו או יביעו בכתב בשפה ערבית כתובה (ספרותית) על הרבה נושאים מגוונים בתחום כישורי חיים וידע שמעניין להם.

מטרות מטרות טווח קצר התלמידים יבינו מה זה פרסום וחשיבותו ויכתבו אותו לפי המבנה שלו. התלמידים ירכשו מיומנויות כדי להביע את עצמם היטב , ולהיות מודעים לדיוק סימני הפיסוק. התלמידים יצליחו בהשלמת פסקאות והרחבת הרעיונות שלהם. מטרות טווח ארוך התלמידים יכתבו תחביר לפי תבניות שונות למשל פרסום, מכתב רשמי וסיפור, טקסט מדעי , אגרת וכולה. התלמידים יכתבו משפטים מורכבים ומסודרים בהרכבים התחבירי הנכון. התלמידים יכתבו תחביר שמעיד על יצירתיות ,איכות ושפה עשירה במונחים חדשים.

מפגש ראשון למדו התלמידים: מה זה פרסום? מה התבנית של הפרסום? (הקדמה, הצגה וסוף) מה המטרה של הפרסום? למה אנחנו כותבים את הפרסום? המחשה: חשפתי את התלמידים לפרסום שנכתב בעיתון מסוים.

חוקי הפרויקט אנחנו מקפידים על עבודה משותפת וייעוצית בינינו אנחנו מכבדים את עצמנו ואת האחרים ומדברים אחד את השני באמצעות שיח מכבד כשמדברים: אנחנו מדברים פנים מול פנים וברמת קול הולמת אנחנו מחכים בתור לדבר, לשאול, לבטא רעיונות ודעות בכל פעולה מתרחשת אנחנו מקשיבים עד שהמדבר מסיים את דבריו

מפגש שני התחלקו התלמידים ל 3 קבוצות ובחרו נושא הפרסום, רעיונו המרכזי והמוצר העתידי שרוצים להציג אותו. התחלנו בכתיבת ההקדמה של הפרסום הנכללת משפט פתיחה, ויש בה 2 דברים חשובים: השפה צריכה להיות בפורמט של ציווי. להפחית ממילות שלילות כמה שאפשר.

מפגש שלישי כתבו התלמידים את הצגת המוצר שלהם: שנכללת משפטים מרכזיים ותומכים עבור המוצר ואת המטרה של המוצר שלהם, וגם הצגה לבעיה והצגה איך לפתור אותה (החזקת מעמד המוצר). והמשיכו לכתוב את הסיומת של הפרסום שמכילה משפט סיום מדגיש את המטרה של המוצר שבחרו ומשפטים קצרים משקפים נתונים איך לקבל את המוצר שלהם. ובחרו בכותרת הולמת לפרסום המוצר.

הערה: כדי לשנות תמונות בשקופית זו, בחר תמונה ומחק אותה הערה: כדי לשנות תמונות בשקופית זו, בחר תמונה ומחק אותה. לאחר מכן לחץ על סמל הוספת התמונה במציין המיקום כדי להוסיף תמונה משלך.

עשינו סינון ושיפור לכל הפרסומים: שפרנו את השפה (מערבית פלסטינית לספרותית), הרחבנו את הרעיונות ושמנו סימני פיסוק, תמונות ואייקונים קשורים לכל מוצר.

מפגש רביעי תוצר סופי כתיבת 3 פרסומות שנכללות 3 מוצרים, שמנו את הפרסומים על שלטים והלכנו לחדר המורים, בקשנו מהמורים להצביע לפרסום הכי טוב בעיניהם ולתת הערכה. הקבוצה שפרסמה מוצר "מערכת נהיגה אוטומטית" נצחה וזכתה בארוחה במסעדה מבחירתם.

תרגום לאחד הפרסומים

תאמר קשקוש, חאזם אבו זיד, עומר סעיד ומוחמד אבו ריא מערכת נהיגה אוטומטית - אם אתה שותה, אל תדאג בזמן נהיגה. - עייף? אל תשלול את עצמך מהמסע שלך - האם קיבלת כאב פתאומי? תגיד חופשי ותרגיש בנוח כן כן זוהי "מערכת הנהיגה האוטומטית": מערכת הנהיגה האוטומטית ניתן לקנות אותה ולהניח על המכונית, היא מספקת לך שירות כדי להבטיח את החיים ואת הבטיחות של כל מי שסביבך בזמן הנהיגה. המערכת האוטומטית היא תכנית שהנהג יכול לפעול לאחר קביעת המיקום של המקום אליו הוא רוצה להגיע, והוא יכול להיות מופעל גם כאשר הוא משועמם, לא מתרכז או חוזר מבר בלילה. המערכת האוטומטית מתאימה את עצמה לחוקי התנועה ומצייתת לכל רמזור, ולכן היא הפתרון המושלם ביותר לבטיחותך. זה קל מאוד, פשוט תלחץ על הכפתור כדי להפעיל את המערכת ולהבטיח את החיים שלך ואת החיים של כל האנשים. על מנת לרכוש ולקנות את המערכת אנא צרו קשר עם צוות המכירות: תאמר קשקוש, חאזם אבו זיד, עומר סעיד ומוחמד אבו ריא מספר טלפון: 04-9745321