זו חשיבה שיוצרת פתרונות חדשים. אחרים מכל הפתרונות שאנחנו כבר מכירים.

Slides:



Advertisements
מצגות קשורות
הערכות מילוליות קורס מנב"ס בתוכניות להכשרת מנהלים ומורים במוסדות להשכלה גבוהה, תשס"ה. © כל הזכויות שמורות למשרד החינוך התרבות והספורט.
Advertisements

עבודה מס' 3 למידה מותאמת תומכת מחשב
הסיפור על ארץ הצורות והצבעים פעילות לקראת יום הזכרון לשואה ולגבורה
חזון מחלקתי אורטופדיה א'.
תקנון בית ספרי ערכה: רונית סלומון.
המגמה החברתית-ארגונית המחלקה לפסיכולוגיה אוניברסיטת בר-אילן
הרצאה בכנס מוח "המורה אני רוצה להצליח במבחן, אבל אני לא מספיק להעתיק מהלוח, אולי את מוכנה..." דינה סלע, מטח אורנה רוזנבלט,
ניתוח שאלות וכתיבת תשובות
חוזרים ויודעים את סדר הפעולות עם סוגריים
מובילת חדשנות מחוז מרכז
אורלי צדוק פסיכולוגית תעסוקתית מדריכה
פורטל בית ספרי.
ניהול מערכות משרדיות.
מגמת הנדסת תעשייה וניהול
"חינוך לחיים בחברה" בית ספר "בארי" נתניה
וברית הדמים של משפחות הראל מתלפיות תרצה ארגמן
מערך שיעור במקצוע: תולדות האמנות
מיצוי מצוינות והצטיינות
תיכון מקיף נשר כיתות י'-י"ב רכזת מגמה: שמחה כהן מנהלת: ד"ר חיה ילינק
ארועים שהיו ב קלודיה שגיא כנס שנתי בשדה וורבורג
"בנגב ייבחן העם בישראל ויעמוד בהצלחה בכל הבחינות "
ייחוד העיסוק בעבודה סוציאלית
יום הזיכרון לשואה ולגבורה
אני גולש נבון.
בניית מקביליות ממצולעים
אז הרבה אנרגיות, מצב-רוח טוב ורוח תחרותית יתרמו להצלחת הפעילות.
ישעיהו יא' 1-10 תמונה יפה ופסטורלית
לִימוּד קְרִיאָה בְּ- 25 שִׁיעוּרִים שִיעוּר אֶחָד לְיוֹם.
השתלמות מורים לפיזיקה בראשית דרכם יום רביעי 03 דצמבר 2008
מחלקת הדרכה תשע"ח אמינות ויושרה – המושג אמת – חלק א מטרות הפעילות:
שם ביה"ס, רשות: מקיף ט' אשדוד שם המורה: יוליה מורשטיין שם המדריכה:
בניית תוכנית בית ספרית שנתית
ששת כובעי החשיבה חשיבה מקבילה בעזרת
05/12/17.
מטרת פרויקט "שיעורים פרטיים ברשת"
הנייר המקומט.
כפליות של מצבים במערכת מרובת חלקיקים נקודת מבט מיקרוסקופית
תוכנית "בזכותם" סיוע לניצולי שואה במיצוי זכויותיהם
התנגשות אלסטית מצחית קובץ זה נועד אך ורק לשימושם האישי של מורי הפיזיקה ולהוראה בכיתותיהם. אין לעשות שימוש כלשהו בקובץ זה לכל מטרה אחרת ובכלל זה שימוש מסחרי;
האויב של הטוב הוא הטוב ביותר
אחרית דבר .. אלופות, שיהיה המונמונמון בהצלחה!! ט"ו בשבט שמח! שושי 
מקורות שדה מגנטי קובץ זה נועד אך ורק לשימושם האישי של מורי הפיזיקה ולהוראה בכיתותיהם. אין לעשות שימוש כלשהו בקובץ זה לכל מטרה אחרת ובכלל זה שימוש מסחרי;
תפקידי התקשורת הצעה נערך על ידי מורי היל"ה במחוז צפון
איך מעלים סיקור בכמה שלבים?
מי אני בלי הסיפור שלי? שיטת הבודה של ביירון קייטי סדנאות בקבוצות קטנות
פסיכולוגיה חברתית.
כל הזכויות שמורות לגבריאל אנקרי © 2017
מבוא למגמת תקשוב כיתה י'.
זכויות בזמן מלחמה " כל אדם יש לו הזכות לחיים, לחירות ולביטחון אישי."
טריוויה לכבוד פורים.
בינגו על מצוות ה"הקהל".
התקשרויות, מכרזים ואחריות חברי המועצה
דגם הוראה-למידה: תהליך פתרון בעיות שיתופי נתמך טכנולוגיה
סיעות במערכת החינוך.
דו"ח וינוגרד החלק המצונזר.
חכמה לזה... שנופלים וקמים, נכשלים ומתחילים מחדש,
הקלד את פרטי האירוע כאן.
סיפור על ארבעה נרות.
אם לא למעלה מזה י"ל פרץ.
שבוע לאומי לגלישה בטוחה איגוד האינטרנט הישראלי
ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת
הנוהל העירוני למניעת אלימות פיזית בבתי הספר היסודיים עיריית רעננה.
התנייה אופרנטית כיצד מאמנים כלבי נחייה?
כימיה – "מסע אל תוך החומר".
פיתוח פעילויות המתאימות לגיוון של הוראת הכימיה והפעלתן
הזכות לפרטיות וביטחון מאת: עומר אלקיים.
מיומנויות תקשורת והקשבה
ניהול הטיפול בכאב במיאלומה נפוצה- כנס עבור מטופלים ומלווים
נושא השיעור לו- ו...לא נשמעות זהה אבל נכתבות שונה. ובעלות משמעות שונה
הערה: כדי לשנות תמונות בשקופית זו, בחר תמונה ומחק אותה
תמליל מצגת:

זו חשיבה שיוצרת פתרונות חדשים. אחרים מכל הפתרונות שאנחנו כבר מכירים. חשיבה יצירתית. זו חשיבה שיוצרת פתרונות חדשים. אחרים מכל הפתרונות שאנחנו כבר מכירים.

חשיבה יצירתית. זו חשיבה שמאפיינת ומתאימה ל-

מנורה מאירה גם כאשר היא סגורה. זה אפשרי?

שנינו יחד במיטה אחת ואיפה קו האמצע?

סולם עם שלבים. שלבים מימין לרגל ימין, שלבים משמאל לרגל שמאל. זה אפשרי?

חגורה שמודיעה לי אם שמנתי או רזיתי. זה אפשרי?

מגש כמו כפפה ליד. זה אפשרי?

להסתבן ולשיר במקלחת עם אותו אביזר. זה אפשרי?

להכין צנים וקפה עם אותו מכשיר חשמלי. זה אפשרי?

לאכסן במדרגות את נעלי הבית. זה אפשרי?

כוס תה שאחראית על הוצאת התיון. זה אפשרי?

זה אפשרי? בטח שזה אפשרי!!!

הכל אפשרי? בטח שהכול אפשרי!!!

אם רק תחשוב קצת אחרת. ותחשוב על פתרון חדש יותר. אחר יותר. פתרון שמצליח אחרת.

אם אתה דולפין אמיתי, אתה ורק אתה תצליח לפתור כל בעיה!

לא בכעס. לא באלימות. לא בקללות. לא בבכי. לא בבריחה. לא כמו כריש. לא כמו סרדין

כן בחיוך. כן בשמחה. כן באהבה. כן בחברות. כן בדולפיניות.

אני אומר את מה שאני מרגיש. אני לא אומר דברים מעליבים. כשיש לי מה להגיד- אני אומר את מה שאני מרגיש. אני לא אומר דברים מעליבים.

כי אם אני רוצה שאתה תכבד אותי – אז אני חייב קודם כל- לכבד אותך!

מועצת תלמידים מחליטה על משקפיים חדשים.

משקפיים של כבוד. הקשבה. ציות.

רק כשאני אקשיב לך - אני אוכל לכעוס כשאתה לא תקשיב לי.

זכויות זה דבר נפלא....

זכויות זה דבר נפלא? בטח!! רק אם הן באות אחרי החובות!!!

זכות חובה זכותי לעמוד בתור בנחת בלי שיפריעו לי חובתי לעמוד בתור ללא דחיפות ועקיפות!!!! זכותי שיקשיבו לי אנשי צוות, חברים, תלמידים, הורים, אחים, שכנים....... חובתי להקשיב בסבלנות ובסובלנות לכל מי שמדבר איתי אפילו אם הוא אומר דברים שבדיוק לא בא לי לשמוע!!!

זכות חובה לקבל עזרה ותמיכה מאיש צוות. חובתי לציית לאיש צוות כאשר הוא -אומר לי מה לעשות -מבקש ממני עזרה -נותן לי משימה -אומר לי לעצור -אומר לי לקבל עונש (וממש לא בא לי)

אני אומר את מה שאני מרגיש. אני לא אומר דברים מעליבים. כשיש לי מה להגיד- אני אומר את מה שאני מרגיש. אני לא אומר דברים מעליבים.

כי אם אני רוצה שאתה תכבד אותי – אז אני חייב קודם כל- לכבד אותך!

משאל - עם יודע לפתור כל בעיה בתקיפה זוכרים על מה הצבעתם? יודע לפתור כל בעיה בתקיפה יודע לפתור כל בעיה בבריחה, בכי והורדת ראש יודע לברוח, יודע לתקוף, יודע לחייך, יודע להשתמש בחוש הומור, מצליח לבחור איך יגיב בכל מצב ואירוע משאל - עם עליך לבחור מה אתה חושב על התמודדותך עם פתרון בעיות. בעיות בכתה. בעיות בהפסקה. בעיות עם מורים. בעיות עם חברים. בעיות במסדרון. בעיות בהסעה. בעיות בבית. ב ע י ו ת..................... בחר בפתק המייצג אותך, ורק אם ברצונך – הוסף מאחור כמה מילים מדוע בחרת דווקא הדג זה לייצג אותך. תודה על שיתוף הפעולה, תוצאות המשאל יפורסמו ביום ראשון במפגש חברת הילדים. תודה. חברי המועצה ואפרת.

! ו..... לתוצאות

סרדינים: 14 כרישים: 27 דולפינים: 73 סה"כ: 114 מצביעים

כתות ח'1, ח'2 משוחחות בעקבות ההצבעה

ההצבעה היא קצת שקר תלמידי כתות ח' משוחחים. ליאת ואפרת רושמות: "יש ילדים שמצביעים שהם דולפינים, אבל הם לא". "אז בהצבעה הם בעצם מרמים". "הם שמים פתק דולפין כי הם מגלים שהם כרישים והם מפחדים להצביע על עצמם כרישים". "לא רוצים שתהייה להם פאדיחה כי הם ידעו על עצמם שהם בעצם כרישים". "הם מרגישים רע, לא טוב עם עצמם שהם בעצם כרישים"

דבר המועצה: מה עושים עכשיו? אם ילדים שמתנהגים כמו כרישים מתביישים שהם כרישים, אז אנחנו הצלחנו, ובגדול. כי רק כריש שמתבייש בעצמו יכול להתחיל לשנות את התנהגותו. ואם הכריש חושב שהוא מרמה אותנו, אז הוא טועה. ההתנהגות שלו מסגירה אותו כל הזמן שהוא כריש וכולם סביבו רואים את התגובות שלו לכל בעיה. אז נו...... מה עושים עכשיו?

תלמיד אחד כתב: אני סרדין, אני רוצה להיות כריש!! אז הוא הצביע כריש.

אות הדולפין שמחלקים חברי מועצת תלמידים: דודו יד' - עוזר לזולת בטוב לב צליל יג' – יוצרת אוירה נעימה סביבה בהפסקה שלי ט'1 - חברה טובה לספסל הלימודים. עוזרת לכל חבר שזקוק לעזרה בלימודים ובכלל דניאל יא'2 – אוהב לייעץ לחברים. אות הדולפין שמחלקים אנשי צוות: נופר י'- עוזרת בהסעות בקביעות כל יום שישי גיא י'- עוזר לשאול לתקן, לסדר בכל פעם שמתבקש גיא בכר- במקצועי מוגבר נגרות: עוזר לתלמידים לצור ולעבוד, עוזר למורה לארגן ציוד. דודו יב'- יוזם פעילויות בכתה ומפגשים כתתיים אחה"צ. יואב יג'- שמתמיד להביא שירים חדשניים למפגשים חברתיים

כל הכבוד לכל הדולפינים השוחים בבית ספרינו....

להתראות במפגש הבא חברי מועצת תלמידים