סולמות אכנבך מערכת סולמות אכנבך להערכה מבוססת אמפירית   Achenbach System of Empirically Based Assessment  (ASEBA)

Slides:



Advertisements
מצגות קשורות
הערכות מילוליות קורס מנב"ס בתוכניות להכשרת מנהלים ומורים במוסדות להשכלה גבוהה, תשס"ה. © כל הזכויות שמורות למשרד החינוך התרבות והספורט.
Advertisements

פרחי באך שיטת טיפול מתחום הרפואה המשלימה.
תקנון בית ספרי ערכה: רונית סלומון.
המגמה החברתית-ארגונית המחלקה לפסיכולוגיה אוניברסיטת בר-אילן
המגמה החברתית-ארגונית המחלקה לפסיכולוגיה אוניברסיטת בר-אילן
אורלי צדוק פסיכולוגית תעסוקתית מדריכה
המינהל הפדגוגי אגף בכיר בחינות
"חינוך לחיים בחברה" בית ספר "בארי" נתניה
תוכנית עבודה מ.ת.י. כ"ס שנת הלימודים תשס"ה מפקחת: גב' רונית וייס
אבחון סביבה ומדיניות אוביסוגניים בגני ילדים
המאבק לחינוך טוב בישראל
ועדה מלווה.
יישומים.
פסיכולוגיה חברתית.
תחקור והערכת מערכת .
חונכות וירטואלית – המקרה של מטח ופר"ח
מיצוי מצוינות והצטיינות
העסקה הוגנת – האומנם? כנס השקת החוק להגברת האכיפה של חוקי עבודה
"בנגב ייבחן העם בישראל ויעמוד בהצלחה בכל הבחינות "
יהי X משתנה מקרי חיובי. אזי
השתלמות מורים לפיזיקה בראשית דרכם יום רביעי 03 דצמבר 2008
אנשים עם מוגבלות בישראל 2018 נתונים סטטיסטים נבחרים
מיום העצמאות לחג השבועות
מבוא לתכנות ב-JAVA מעבדה 1
שם ביה"ס, רשות: מקיף ט' אשדוד שם המורה: יוליה מורשטיין שם המדריכה:
היחידה למעורבות חברתית
סטטיסטיקה טווח נתונים ומדדי מרכז.
DIPLOMACY AND INTERNATIONAL COMMUNICATION
הערכת יעילות אוטם פיטמה חיצוני בתקופת היובש בפרות
האויב של הטוב הוא הטוב ביותר
המוקד לביטחון תזונתי.
קבוצות PST לבני זוג לחולים דמנטים במרפאת הגיל השלישי, שלוותה
טיולים מהווים כלי נהדר לחינוך דרך התנסות אישית, אתגרים וגיבוש.
מרכזי למידה ברשת עמל 1 - פיתוח ארגוני
מהו"ת – בתי מדרש למורים הפסגה 5, ירושלים , פקס
SQL - כתיבת שאילתות למתחילים
צביה ויסמן, ד"ר טל סופר, פרופ' רפי נחמיאס
פסיכולוגיה חברתית.
סטטסיטיקה והסתברות לשאלון 002.
Microsoft Learning Network Manager
כל הזכויות שמורות לגבריאל אנקרי © 2017
מבוא למגמת תקשוב כיתה י'.
המודל ההיסטורי של התפתחות אמצעי התקשורת:
ניתוח כלכלי של בעיות משפטיות דיני חוזים
העליות לארץ ישראל.
קהילה אנשים ומערכות היחסים הנוצרות בינם כאשר הם משתמשים ומפתחים יחד מוסדות, שירותים וסביבה פיזית משותפת. (Stanhope & Lancaster, 2006)
דגם הוראה-למידה: תהליך פתרון בעיות שיתופי נתמך טכנולוגיה
סיעות במערכת החינוך.
התמחות בפסיכיאטריה: הרצוי מול המצוי דעה אישית
הטיעון כמרכיב באוריינות מדעית
מעובד על פי "פסיכולוגיה התפתחותית" נוימאיר ובר-אל הוצאת רכס
התנועה הציונית – התמסדות ופריצת דרך מדינית
רשת עמל מוציאה מידי שנה משלחות נוער לפולין כחלק מאמירה ערכית של הרשת.
פורמט עמוד בית למעבדות מחקר דף הבית של המעבדה (מבנה עמוד בית)
(או כיצד ללמוד בצורה נכונה מתחילת הסמסטר)
(או כיצד ללמוד בצורה נכונה מתחילת הסמסטר)
שבוע לאומי לגלישה בטוחה איגוד האינטרנט הישראלי
עבור גננות מתמחות בהוראה
הנוהל העירוני למניעת אלימות פיזית בבתי הספר היסודיים עיריית רעננה.
כימיה – "מסע אל תוך החומר".
מודל ניהול פרסום.
04 אוקטובר 19 מודל להערכת נזקי בליעת חול ואבק במדחס של טורבינת גז אלברט לוי יום העיון ה- 12 במנועי סילון וטורבינות גז נובמבר /4/2019.
ניהול הטיפול בכאב במיאלומה נפוצה- כנס עבור מטופלים ומלווים
ציון לוי מנהל אגף פרישה וגמלאות
פריודיזציה באימון אתלטים צעירים אתלטיקה קלה
Pre-Medical Studies לימודי קדם רפואה B.Sc..
תוכנה 1 בשפת Java הקדמה שחר מעוז בית הספר למדעי המחשב
תכנית הלימודים לסטודנטים שנה ג' לשנת תש"פ
נושא השיעור לו- ו...לא נשמעות זהה אבל נכתבות שונה. ובעלות משמעות שונה
תמליל מצגת:

סולמות אכנבך מערכת סולמות אכנבך להערכה מבוססת אמפירית   Achenbach System of Empirically Based Assessment  (ASEBA)

מערכת סולמות האכנבך- תיאור כללי סולמות אכנבך מערכת סולמות האכנבך- תיאור כללי מערכת סולמות מבוססים אמפירית, המתארים את יכולות הילד ואת קשיי ההסתגלות שלו. המערכת מורכבת משאלונים לדיווח עצמי המועברים למספר מדווחים (הורים, מורים, הילד). מן השאלונים מופקים מדדי יכולת, ומדדי פסיכופתולוגיה, המוצגים על גבי פרופיל ומספקים תמונה רחבה על התפקוד המסתגל והלא מסתגל של הילד.

השימוש במערכת סולמות האכנבך סולמות אכנבך השימוש במערכת סולמות האכנבך שימוש שגרתי לצורך אינטייק / סקרינינג שלב מקדים לראיון קליני- מסייע במיקוד הראיון חלק מאבחון כולל תיעוד שינויים במהלך טיפול ובסופו הערכת תפקוד בבית הספר

סולמות אכנבך לילדי בית- ספר (6-18) כל גרסה כוללת שאלון דיווח עצמי ופרופיל. CBCL- Child Behavior Check List (6-18). גרסה זו מיועדת להורים וכוללת 113 פריטים. TRF- Teacher Report Form (6-18). גרסה זו מיועדת למורים וכוללת 113 פריטים. YSR- Youth Self Report. גרסה זו מיועדת לנוער (11-18) וכוללת 112 פריטים.

פירוט סולמות התסמונת סולמות אכנבך בעיות חשיבה בעיות קשב הפרת כללים פירוט סולמות התסמונת בעיות חשיבה בעיות קשב הפרת כללים התנהגות תוקפנית חרדה / דכאון הסתגרות / דכאון תלונות סומאטיות בעיות חברתיות * בעיות אחרות

מבנה הסולמות סולמות אכנבך כלל הבעיות בעיות בחשיבה בעיות קשב בעיות חברתיות התנהגות תוקפנית הפרת כללים תלונות סומאטיות הסתגרות / דכאון חרדה / דכאון הפנמה החצנה

ציוני הסולמות סולמות אכנבך ציוני גלם- סכום הציונים לפריטי סולמות היכולת וסולמות התסמונת ציוני פרסנטיל (אחוזון)- מחושבים על סמך התפלגות המדגם הנורמטיבי ציוני T- ציון מתוקנן שמטרתו להקל על ההשוואה ברמת הסטייה מהנורמה בסולמות השונים, ובין מדווחים שונים.

הפרופיל סולמות אכנבך כל פרופיל מורכב משלשה טווחים: טווח נורמלי (אחוזון 50-93, 50 < T < 65) טווח גבולי (אחוזון 93-98, 65 < T < 70) טווח קליני (אחוזון 98 ומעלה, T > 70)

סולמות אכנבך לילדים בגילאי טרום בית- ספר (1 ½-5) סולמות אכנבך לילדים בגילאי טרום בית- ספר (1 ½-5) כל גרסה כוללת שאלון דיווח עצמי ופרופיל. CBCL - Child Behavior Check List (1½-5). גרסה זו מיועדת להורים וכוללת 100 פריטים. C-TRF- Caregiver-Teacher Report Form (1½-5). גרסה זו מיועדת למטפלת / גננת וכוללת 100 פריטים. LDS – Language Development Survey (1½-3). מיועד להורים - אילו מילים הילד אומר באופן ספונטני.

מבנה הסולמות סולמות אכנבך כלל הבעיות החצנה הפנמה התנהגות תוקפנית בעיות קשב תלונות סומאטיות חרדה / דכאון תגובתיות רגשית נסיגה חברתית בעיות שינה