המגמה החברתית-ארגונית המחלקה לפסיכולוגיה אוניברסיטת בר-אילן

Slides:



Advertisements
מצגות קשורות
מגמת ניהול עסקי "קציר".
Advertisements

הערכות מילוליות קורס מנב"ס בתוכניות להכשרת מנהלים ומורים במוסדות להשכלה גבוהה, תשס"ה. © כל הזכויות שמורות למשרד החינוך התרבות והספורט.
חזון מחלקתי אורטופדיה א'.
המגמה החברתית-ארגונית המחלקה לפסיכולוגיה אוניברסיטת בר-אילן
הרצאה בכנס מוח "המורה אני רוצה להצליח במבחן, אבל אני לא מספיק להעתיק מהלוח, אולי את מוכנה..." דינה סלע, מטח אורנה רוזנבלט,
אורלי צדוק פסיכולוגית תעסוקתית מדריכה
בית ספר קהילתי - מדעי ישגב
פורטל בית ספרי.
ניהול מערכות משרדיות.
מגמת הנדסת תעשייה וניהול
5 גורמים בהתנהגות האנושית הגורמים לכך שרוב הפרויקטים עדין נכשלים
המינהל הפדגוגי אגף בכיר בחינות
ועדה חקלאית 2017 חקלאות מנוהלת.
"חינוך לחיים בחברה" בית ספר "בארי" נתניה
ועדה מלווה.
תחקור והערכת מערכת .
חונכות וירטואלית – המקרה של מטח ופר"ח
מיצוי מצוינות והצטיינות
ניהול מחזור חיים של עובד
תיכון מקיף נשר כיתות י'-י"ב רכזת מגמה: שמחה כהן מנהלת: ד"ר חיה ילינק
תואר בוגר במדעי כדור הארץ
פרסום וקידום מכירות בכל שלב במחזור חיי המוצר, משתנה מדיניות התקשורת השיווקית שלו. פרט את מטרת התקשורת השיווקית בשלושה שלבים במחזור חיי מוצר כלשהו שתבחר.
בית-ספר כארגון – גישה מערכתית
קורס ניהול ידע מפגש 3 - פורטלים 2know.kmrom.com.
לתלמידי שנה א' במסלול הדו חוגי בפקולטה למדעי החיים - תשע"ט
יצירת מקרו הפעלת מקרו יצירת לחצן / פקד דוגמה מסכמת
השפעת תהליכי גירושין על היקר לנו מכל – ילדינו
"פיתוח והפעלה של תוכניות ( ) לימודים" מיפוי תכני הקורס
עקרונות WEB2.0 ועולם ניהול הידע הארגוני
מודלים להוראה בקורסים מקוונים מרובי משתתפים
בניית תוכנית בית ספרית שנתית
מטרת פרויקט "שיעורים פרטיים ברשת"
היחידה למעורבות חברתית
סולמות אכנבך מערכת סולמות אכנבך להערכה מבוססת אמפירית   Achenbach System of Empirically Based Assessment  (ASEBA)
הפקולטה למדעי הרוח והחברה
Entity Relationship Diagram – ERD
DHL - FC משרות חמות אוקטובר 2011.
ברוכים הבאים למחלקה לפסיכולוגיה.
הקסם שבכימיה.
מהנדסים האקתון – שילוב האקתון בלימודי ההנדסה
Data Science by levels Dr. Alon Hasgall.
מהו"ת – בתי מדרש למורים הפסגה 5, ירושלים , פקס
צביה ויסמן, ד"ר טל סופר, פרופ' רפי נחמיאס
לתלמידי שנה ב' במסלול החד חוגי בפקולטה למדעי החיים - תשע"ט
מבוא למגמת תקשוב כיתה י'.
יוזמה חברתית בבי"ס גבעת גונן בירושלים
התקשרויות, מכרזים ואחריות חברי המועצה
סיעות במערכת החינוך.
(הוראת) הנדסת תוכנה, או הנדסת מחשוב במגמת תוכנה?
התמחות בפסיכיאטריה: הרצוי מול המצוי דעה אישית
Rachel Greenwald, Tali Heiman (The Open University of Israel)
לאינטל ירושלים דרושים סטודנטים להנדסת תוכנה/ מדעי המחשב להשתלבות במחלקות הפיתוח להשתלבות בצוות בדיקות קושחה (FW), התפקיד כולל לימוד מעמיק של תכונות ופרוטוקולים.
(או כיצד ללמוד בצורה נכונה מתחילת הסמסטר)
(או כיצד ללמוד בצורה נכונה מתחילת הסמסטר)
ברוכים הבאים למת"ם מבוא לתכנות מערכות הוכן ע"י שרי דואק
הפחת רגולציה בבטיחות אש – מערך ב"מהפכה"
כימיה – "מסע אל תוך החומר".
ומה בינן לבין רשתות חברתיות?
פיתוח פעילויות המתאימות לגיוון של הוראת הכימיה והפעלתן
מערכת הערעורים מסכי סטודנטים.
מודל ניהול פרסום.
חקרנות מתמטית: הקשר בין שטחים והיקפים - האומנם?
והתאמתה למאפייני הסטודנטים
שוק העבודה בישראל פרופ' ערן ישיב
Pre-Medical Studies לימודי קדם רפואה B.Sc..
תוכנה 1 בשפת Java הקדמה שחר מעוז בית הספר למדעי המחשב
מכללת אורנים הפקולטה ללימודים מתקדמים עבודת גמר יישומית
תכנית הלימודים לסטודנטים שנה ג' לשנת תש"פ
פיתוח תורה מקצועית ככלי למצוינות ארגונית
תמליל מצגת:

המגמה החברתית-ארגונית המחלקה לפסיכולוגיה אוניברסיטת בר-אילן המגמה החברתית-ארגונית המחלקה לפסיכולוגיה אוניברסיטת בר-אילן

מטרות התוכנית להכשיר חוקרים ואנשי מקצוע בתחום הפסיכולוגיה החברתית והארגונית על ענפיהם השונים היכרות והתנסות עם הטווח המלא של הפסיכולוגיה החברתית-ארגונית, ממחקר בסיסי ועד התנסות מעשית בשדה לפתח חשיבה תיאורטית, עצמאית, ביקורתית, וחדשנית בתחומי הידע החברתיים-ארגוניים להכשיר אנשי מקצוע מיומנים, מודעים, מעודכנים, סקרנים, חושבים ובעלי מודעות אתית בתחומי העשייה של הפסיכולוגיה החברתית-ארגונית לפתוח דלתות להתפתחות מקצועית עתידית נרחבת ומגוונת הן במחקר והן בייעוץ

מבנה התוכנית התואר נמשך שנתיים הלימודים מתקיימים במשך 3 ימים (שנה א') ו- 2 ימים + יום פרקטיקום (שנה ב') הקורסים מקיפים את עולם הידע החברתי/אישיותי והפסיכולוגיה הארגונית הקורסים כוללים הרצאות פרונטליות, סדנאות, הרצאות של אורחים, והתנסות מעשית בשדה מעבר להשתתפות בקורסים: פרקטיקום, התנסות מעשית בשדה (שנה ב') עבודת תזה המתבססת על מחקר אמפירי

הקורסים תוכנית הלימודים כוללת 28 ש"ש, המתפרשים על-פני שנתיים. 16 ש"ש הנם קורסי חובה 12 ש"ש הנם קורסי בחירה (סה"כ מוצעים קורסי בחירה בהיקף של כ- 16 ש"ש) מבנה הקורסים משלב תיאוריה ויישום, פסיכו' חברתית וארגונית, רמות ניתוח שונות (פרט, צוות, ארגון)

הקורסים קורסי חובה יסודות הפסיכולוגיה הארגונית יסודות הפסיכולוגיה החברתית מחקר חברתי מתקדם סמינר המגמה החברתית-ארגונית פרקטיקום (התנסות מעשית) אתיקה סטטיסטיקה (כלל מחלקתי)

מבחני אישיות במיון כח אדם הקורסים קורסי בחירה – לדוגמה 2017 קבלת החלטות משא ומתן הבדלים בין-אישיים מנהיגות בארגונים אסטרטגיה בארגונים דיאגנוזה ארגונית פיתוח ארגונים הנחיית קבוצות מבחני אישיות במיון כח אדם תורת הראיון מבחני מיון

הקורסים אוריינטצייה חברתית יסודות הפסיכולוגיה החברתית מחקר חברתי מתקדם סטטיסטיקה הבדלים בין-אישיים

הקורסים אוריינטצייה ארגונית פרקטיקום (חובה) יסודות הפסיכולוגיה הארגונית מבחני אישיות במיון כוח-אדם מבחני מיון תורת הראיון הנחיית קבוצות מנהיגות דיאגנוזה ארגונית פיתוח ארגונים פרקטיקום (חובה) התנסות מעשית בייעוץ ארגוני בשדה למשך יום בשבוע בליווי והנחיה רמת הפרט (+ מיון עובדים) רמת הצוות רמת הארגון סדנאות (בחירה) התנסות מעשית בהעברת סדנאות

מסלולי לימוד הסטודנטים במגמה משתייכים לאחד משלשה מסלולים: מסלול לתואר שני שתי שנות לימוד + עבודת תזה מסלול ישיר לדוקטורט מסגרת הלימודים הרגילה + קורסים ייעודיים השלמת דוקטורט במסגרת 4-5 שנים 1-2 סטודנטים בשנה מסלול משולב השתלבות במסלול דוקטורט לאחר השלמת השנה הראשונה בתואר

למה בר-אילן? התוכנית היחידה שמשלבת מחקר חברתי בסיסי עם התמחות והתמקצעות בייעוץ ארגוני יישומי מגוון רחב של קורסי בחירה המקיפים היבטים מרכזיים בייעוץ ארגוני התנסות מעשית, נוסף על העמקה תיאורטית, במחקר חברתי ובייעוץ ארגוני סגל מקצועי, נעים, פתוח, ומגוון מסגרת לימודים אינטימית, אווירה חברותית ומקצועית כאחד פתח להשתלבות בעולם העבודה בתחומים מגוונים: ייעוץ ארגוני, מיון כ"א, ייעוץ תעסוקתי, מחקר יישומי, מחקר בסיסי (אקדמיה), הוראה.

תנאיי קבלה מתקבלים עד 15 מועמדים בכל שנה סה"כ לומדים במגמה בכל זמן נתון כ- 25-30 סטודנטים סף המינימום להרשמה הנו: ממוצע פסיכולוגיה בתואר ראשון: 87 ** ציון מתא"ם: 100 2 המלצות אקדמיות. טופס קורות חיים ** במגמה חברתית ארגונית, תלמידים מצטיינים (ציון תואר ראשון בפסיכולוגיה ראשי 93 ומעלה), יוכלו להגיש מועמדות גם אם לא עשו מבחן מתא"ם, וזימונם לראיון יישקל על בסיס החומר שיוגש. מפגש היכרות עם המגמה ראיונות עם חלק מן המועמדים

סגל המגמה סגל קבוע מורים מן החוץ פרופ' יאיר ברזון ד"ר אלירן הלאלי מנהיגות מעצבת (כריזמה); מנהיגות אסטרטגית; מנהיגות ותהליכי שינוי; למידה ארגונית וחדשנות; הבדלים בינאישיים בין מנהגים ומונהגים; הסברים ביולוגיים ונוירולוגיים למנהיגות ותהליכים קבוצתיים פרופ' יאיר ברזון שיפוט וקבלת-החלטות; אלטרואיזם, הוגנות, אמון, הדדיות, שת"פ, פתרון סכסוכים, התנהגות לא אתית; תהליכים דואליים. ד"ר אלירן הלאלי אישיות, הבדלים בין אישיים בהתנהגות חברתית; רצייה חברתית; נוירוטיות; שליטה עצמית; המרצה (הקלה) חברתית. ד"ר ליעד עוזיאל מנהיגות ומונהגות בארגונים; רגשות בארגונים; זהויות והזדהויות בארגונים; מגדר בארגונים; מנהיגות של נשים; יחסי חונכות וחניכה פרופ' רונית קרק קוגניציה חברתית ומוטיבציה; הבנת העצמי והאחר, ניבוי והחלטות לגבי העתיד; שימוש בשפה; מערכות יחסים.  ד"ר אלנה שטפן מורים מן החוץ ד"ר חנה אורנוי, ד"ר יעל אלרז-שפירא, ד"ר ליאת בסיס, הארי גוטסטינגר, ד"ר נטע חורש.