כמו שהמנהלים אוהבים לומר:

Slides:



Advertisements
מצגות קשורות
עבודה מס' 3 למידה מותאמת תומכת מחשב
Advertisements

פרחי באך שיטת טיפול מתחום הרפואה המשלימה.
מגדל הסופגניות תבנית מבדק ידע לחנוכה מאת אורי אלון
הסיפור על ארץ הצורות והצבעים פעילות לקראת יום הזכרון לשואה ולגבורה
חזון מחלקתי אורטופדיה א'.
הרצאה בכנס מוח "המורה אני רוצה להצליח במבחן, אבל אני לא מספיק להעתיק מהלוח, אולי את מוכנה..." דינה סלע, מטח אורנה רוזנבלט,
ניתוח שאלות וכתיבת תשובות
אורלי צדוק פסיכולוגית תעסוקתית מדריכה
המאבק לחינוך טוב בישראל
ועדה מלווה.
תרגילי חיזוק קבוצת הריצה של צה"ל "רצים בשניים".
יסודות הצילום- קומפוזיציה
אנדי וורהול, מרלין , הדפס רשת
ערימות שחת בחורף, קלוד מונה (צרפת) , שמן על בד, 120X60 ס"מ
מהי אומנות? מונח אמנות אוצר בתוכו את המילה אמן. "יצירה ששוקעו בה כשרון רב ויש בה כדי ליהנות את הרואה או את השומע ולגרום להם חוויה אסתטית בתחום הציור, הפיסול,
פסיכולוגיה חברתית.
אשף ניהול הדיווח החודשי לרשויות
מנהיג ומנהיגות בחנוכה.
יום הזיכרון לשואה ולגבורה
ארבעה תרגילי כושר שיעזרו לכם לשרוד את החגים
בית-ספר כארגון – גישה מערכתית
ישעיהו יא' 1-10 תמונה יפה ופסטורלית
לִימוּד קְרִיאָה בְּ- 25 שִׁיעוּרִים שִיעוּר אֶחָד לְיוֹם.
מיום העצמאות לחג השבועות
מחלקת הדרכה תשע"ח אמינות ויושרה – המושג אמת – חלק א מטרות הפעילות:
שם ביה"ס, רשות: מקיף ט' אשדוד שם המורה: יוליה מורשטיין שם המדריכה:
האם מבינים את המתרחש בתהליך ?
נערך ע"י אריק הוד, הגימנסיה העברית הרצליה
מפגש 5 יבשות על כדור הארץ מטרות פתיחה מהלך מהלך א' – משחק ים יבשה
מטרת פרויקט "שיעורים פרטיים ברשת"
אלף לילה ולילה!.
כפליות של מצבים במערכת מרובת חלקיקים נקודת מבט מיקרוסקופית
ועידת סטטוס לרכש ולוגיסטיקה
"הפתרון הסופי" חלק ג' וועדת ואנזה 1942
בדיאן חראן, מדבר האגמים המסתוריים.
Engineering Programming A
ניתוח עקיבות.
רוני שטרן, מ"מ וסגן נשיא לשכת סוכני ביטוח בישראל
האויב של הטוב הוא הטוב ביותר
1 לגלות את התיאטרון ,תרגום: אורי שני Designed by Michael Rasbury
סיבות להחזקת מלאי לשם מה צריך מלאי?
הקשר הכימי.
רפוי בעיסוק ילדים מחוז צפון ברוכים הבאים!
Harel Mazor Open Source GIS Meetup / 11-jun-2018 / Tel-Aviv
מגישים: ערד חגג" ונועם וקסלר
גיאוגרפיה- אילת כ"ץ רכזת מקצוע היל"ה/עתיד
מי רוצה להיות מיליונר 2? 15 $1 Million 14 $500,000
פסיכולוגיה חברתית.
CLI vs GUI.
הפסיכולוגיה האינדיבידואלית של אדלר
סיעות במערכת החינוך.
דו"ח וינוגרד החלק המצונזר.
מערכת שיווק רב ערוצית לעולם הקמעונאות
דוגמאות לפתרונות דידאקטיים הרצאה בהשתלמות אורנים 2009 פרנסיס דרקסלר
חכמה לזה... שנופלים וקמים, נכשלים ומתחילים מחדש,
By : William Somerset Maugham
נתן זךְ רָאִיתִי צִפּוֹר רַבַּת יֹפִי הַצִּפּוֹר רָאֲתָה אוֹתִי
אם לא למעלה מזה י"ל פרץ.
סיפורים על מדע התחת של הסוס
(או כיצד ללמוד בצורה נכונה מתחילת הסמסטר)
(או כיצד ללמוד בצורה נכונה מתחילת הסמסטר)
שבוע לאומי לגלישה בטוחה איגוד האינטרנט הישראלי
על עילוי, גרר ומה שביניהם.
הנוהל העירוני למניעת אלימות פיזית בבתי הספר היסודיים עיריית רעננה.
מיומנויות תקשורת והקשבה
והתאמתה למאפייני הסטודנטים
ניהול הטיפול בכאב במיאלומה נפוצה- כנס עבור מטופלים ומלווים
נושא השיעור לו- ו...לא נשמעות זהה אבל נכתבות שונה. ובעלות משמעות שונה
המושג ההלכתי – שעה זמנית
כנס איגוד סחר רכב בישראל איגוד לשכות המסחר עו"ד שוש רבינוביץ
תמליל מצגת:

כמו שהמנהלים אוהבים לומר: "אל תגיד לי אי אפשר" או "מחשבה אופטימית לשנה החדשה בנושא של יכולות" אבל אני לא יכול האמנם א.ר. פרופ' דב עדן/הפיל

"כשהייתי קטן אהבתי מאד את הקרקס. והרי הסיפור: "כשהייתי קטן אהבתי מאד את הקרקס. במיוחד אהבתי את החיות, ומכל החיות אהבתי את הפיל. במשך ההופעה הציג הייצור הענקי הזה את כישוריו. א.ר. פרופ' דב עדן/הפיל

בהפסקה שבין ההופעות היה הפיל קשור בשרשרת ליתד שהייתה נטועה באדמה בהפסקה שבין ההופעות היה הפיל קשור בשרשרת ליתד שהייתה נטועה באדמה. היתד לא הייתה אלא חתיכת עץ לא גדולה, ורק כמה סנטימטרים ממנה היו תקועים באדמה. למרות השרשרת הכבדה והחזקה, היה ברור לי לחלוטין, שהחיה הזאת שיכולה לעקור עץ שלם מהשורש ללא קושי, יכולה בקלות רבה למשוך את היתד הקטנה מהאדמה ולברוח. א.ר. פרופ' דב עדן/הפיל

התעלומה היתה ברורה וגלויה לעין: מה מחזיק אותו שם א.ר. פרופ' דב עדן/הפיל

שאלתי את השאלה המתבקשת: אם הוא מאולף, אז למה בכלל צריך לקשור אותו? כשהייתי בן חמש או שש, עדיין סמכתי על חכמתם של המבוגרים, שלשאלתי ענו, כי הפיל לא בורח משום שהוא פיל מאולף. שאלתי את השאלה המתבקשת: אם הוא מאולף, אז למה בכלל צריך לקשור אותו? לא זכור לי שקיבלתי תשובה הגיונית. א.ר. פרופ' דב עדן/הפיל

"הפיל לא בורח כי הוא קשור ליתד דומה מאז שהיה צעיר מאד." עם הזמן שכחתי את תעלומת הפיל והיתד, אך לפני כמה שנים פגשתי מישהו מספיק חכם, שידע את התשובה: "הפיל לא בורח כי הוא קשור ליתד דומה מאז שהיה צעיר מאד." עצמתי עיניים ודמיינתי את הגור הקטן, רגע אחרי שנולד... א.ר. פרופ' דב עדן/הפיל

אני בטוח שאז הפילון דחף, משך, הזיע ועשה הכל כדי להשתחרר, אבל לשווא! היתד הייתה חזקה ממנו. אני מוכן להישבע שהפילון היה נרדם מותש מהמאמצים, כדי לקום למחרת היום ולנסות להשתחרר, וכך גם ביום שאחרי ובזה שאחריו. א.ר. פרופ' דב עדן/הפיל

עד שהגיע היום, יום איום ונורא בחייו של הפילון, שבו השלים עם חוסר האונים שלו ונכנע לגורלו. א.ר. פרופ' דב עדן/הפיל

לא בורח, כי הוא מאמין שהוא לא יכול. לא לפילים בלבד ! מוסר השכל הפיל החזק והגדול הזה שאנחנו רואים בקרקס, לא בורח, כי הוא מאמין שהוא לא יכול. הוא זוכר את אי היכולת שלו, את תחושת חוסר האונים שהפנים מעט אחרי שנולד. הדבר הכי נורא הוא שאף פעם לא הטיל ספק של ממש בתכונה זו. הוא אף פעם לא ניסה לבחון את כוחו מחדש... א.ר. פרופ' דב עדן/הפיל

לערוך רשימה של אותם דברים משהו אחר מתוך רשימת ה"לא יכול". ה לצה: לערוך רשימה של אותם דברים שאנחנו מאמינים שאיננו יכולים לעשות, ולעשות כל יום משהו אחר מתוך רשימת ה"לא יכול". כתב: חורחה דמיאן, סופר ארגנטינאי א.ר. פרופ' דב עדן/הפיל