דו"ח וינוגרד החלק המצונזר.

Slides:



Advertisements
מצגות קשורות
מגמת ניהול עסקי "קציר".
Advertisements

הערכות מילוליות קורס מנב"ס בתוכניות להכשרת מנהלים ומורים במוסדות להשכלה גבוהה, תשס"ה. © כל הזכויות שמורות למשרד החינוך התרבות והספורט.
עבודה מס' 3 למידה מותאמת תומכת מחשב
הרצאה בכנס מוח "המורה אני רוצה להצליח במבחן, אבל אני לא מספיק להעתיק מהלוח, אולי את מוכנה..." דינה סלע, מטח אורנה רוזנבלט,
יש לענות על שאלה 1 מתוך שלוש
בית ספר קהילתי - מדעי ישגב
הוראה בעזרת תרשים מארגן
"חינוך לחיים בחברה" בית ספר "בארי" נתניה
ועדה מלווה.
כיצד החברה בונה את חוסנה?
תזרים המזומנים מפעילות שוטפת ככלי להערכת שווי החברה
פסיכולוגיה חברתית.
תחקור והערכת מערכת .
חונכות וירטואלית – המקרה של מטח ופר"ח
תיכון מקיף נשר כיתות י'-י"ב רכזת מגמה: שמחה כהן מנהלת: ד"ר חיה ילינק
ארועים שהיו ב קלודיה שגיא כנס שנתי בשדה וורבורג
מפת אזורי גידול גפן יין בישראל הווה ועתיד
מנהיג ומנהיגות בחנוכה.
"בנגב ייבחן העם בישראל ויעמוד בהצלחה בכל הבחינות "
ייחוד העיסוק בעבודה סוציאלית
כמו שהמנהלים אוהבים לומר:
הדרישה לדמוקרטיה והקמת המפלגות
בית-ספר כארגון – גישה מערכתית
אנשים עם מוגבלות בישראל 2018 נתונים סטטיסטים נבחרים
מלחמת העולם השנייה: שלב א
מצגת אפקטיבית הנחיות שימוש במצגת זו מאת: עו"ד אופיר צומן
שיעור 8 ההתמודדות עם הטרור.
ניהול עובדים ומנהלים מרחוק
בניית תוכנית בית ספרית שנתית
יתוש הטיגריס האסייני דר' גיל סתיו, יועץ אנטומולוגי טל ויינברג, ניטורים שרותי אקולוגיה.
05/12/17.
היחידה למעורבות חברתית
הנייר המקומט.
הביקורת על החברה הרב-תרבותית והגורמים להיווצרותה
כנס לשכת סוכני הביטוח בישראל
יצחק רבין מדינאי ואיש צבא, רמטכ"ל צה"ל במלחמת ששת הימים,
"הפתרון הסופי" חלק ג' וועדת ואנזה 1942
רוני שטרן, מ"מ וסגן נשיא לשכת סוכני ביטוח בישראל
המוקד לביטחון תזונתי.
איך אפשר לייצר ללא מלאי באופן כלכלי?
שימור תנע בהתנגשויות קובץ זה נועד אך ורק לשימושם האישי של מורי הפיזיקה ולהוראה בכיתותיהם. אין לעשות שימוש כלשהו בקובץ זה לכל מטרה אחרת ובכלל זה שימוש מסחרי;
תפקידי התקשורת הצעה נערך על ידי מורי היל"ה במחוז צפון
שלטון במדינת ישראל.
מרכזי למידה ברשת עמל 1 - פיתוח ארגוני
Data Science by levels Dr. Alon Hasgall.
מהו"ת – בתי מדרש למורים הפסגה 5, ירושלים , פקס
זכויות בזמן מלחמה " כל אדם יש לו הזכות לחיים, לחירות ולביטחון אישי."
CLI vs GUI.
התקשרויות, מכרזים ואחריות חברי המועצה
ניסוי חקר עם כדורי הידרוג'ל מלכה יאיון
סיעות במערכת החינוך.
תכנית מ.ג.ן לטיפוח אקלים חינוכי מיטבי בבית הספר
By : William Somerset Maugham
התנועה הציונית – התמסדות ופריצת דרך מדינית
טיעון כמרכיב מטה-קוגניטיבי בהוראת הפיזיקה
בטיחות אש - תמונת מצב 24 יוני 2018.
ניתוח כלכלי של בעיות משפטיות ליטיגציה ותובענות ייצוגיות
(או כיצד ללמוד בצורה נכונה מתחילת הסמסטר)
(או כיצד ללמוד בצורה נכונה מתחילת הסמסטר)
שבוע לאומי לגלישה בטוחה איגוד האינטרנט הישראלי
63 שנות מדינה גבולות משתנים
הנוהל העירוני למניעת אלימות פיזית בבתי הספר היסודיים עיריית רעננה.
אי-שיוויון קלאוזיוס עד עתה מצאנו ניסוחים כמותיים לשינוי באנטרופיה בתהליכים קוואזיסטאטיים. מה קורה בתהליכים שאינם קוואזיסטאטיים? הקושי עם תהליך שאינו קוואזיסטאטי.
מודל ניהול פרסום.
הזכות לפרטיות וביטחון מאת: עומר אלקיים.
מיומנויות תקשורת והקשבה
והתאמתה למאפייני הסטודנטים
ניהול הטיפול בכאב במיאלומה נפוצה- כנס עבור מטופלים ומלווים
ציון לוי מנהל אגף פרישה וגמלאות
כנס איגוד סחר רכב בישראל איגוד לשכות המסחר עו"ד שוש רבינוביץ
תמליל מצגת:

דו"ח וינוגרד החלק המצונזר

"התרשמנו כי שר הביטחון עשה מאמץ ללמוד את תחומי המשרד, וכי הוכנה עבורו תכנית שיטתית של כניסה לתפקיד" (סעיף 137 לדו"ח).

"בעצם העובדה שהשר לא היה מוכן היטב למערכה בלבנון, זמן כה קצר אחרי כניסתו לתפקידו לא היה משום כשל, שכן לא הייתה סיבה טובה להניח כי חיוני להשלים את הכנתו דווקא בתחום חזית הלבנון. לא ניתן להטיל אחריות בגין חוסר היכרות ומוכנות על אדם שנכנס לתפקידו זמן כה קצר טרם אירוע החטיפה" (סעיף 140 לדו"ח).

"לגבי שר הביטחון - שלא כמו לגבי רוה"מ - יש עושר רב של התבטאויות מתועדות בזמן אמת, שכן ההתייעצויות הרבות שהוא קיים עם מערכת הביטחון ועם הרמטכ"ל מתועדות במלואן" (סעיף 142 לדו"ח).

"שר הביטחון נטל חלק פעיל בדיונים שהתקיימו אצלו, לגבי זהות הגורם נגדו היה צורך לפעול, (הוא הצטרף להחלטה לא לפעול נגד סוריה ולשאוף לשמור אותה מחוץ למערכה), והמטרות לתקיפה והשיקולים לקביעתן (בנושא זה הוא הצטרף לעמדה לפיה אין לפגוע בתשתיות לבנוניות, הקפיד על אי פגיעה ב"בלתי מעורבים", אך גם קבע כי פגיעה מוצדקת באזרחים החיונית צבאית לא תרתיע את צה"ל). בנוגע למתווה הכללי הוא הדגיש את הצורך להיראות יוזמים ולא מגיבים, ואת הצורך להיזהר מקביעת יעדים שאינם ניתנים להשגה. מתחילת המערכה שר הביטחון הראה רגישות לנושא העורף גם אם לא פעל במרץ הדרוש" (סעיף 142 לדו"ח).

"השר שאל שאלות נוקבות, הפגין מידה רבה של תפיסה מהירה, שיקול דעת ושכל ישר" (סעיף 143 לדו"ח).

"שר הביטחון גילה לעיתים תובנות שאנשים מנוסים ממנו לא גילו, והייתה לו תרומה משמעותית לדיונים ולהחלטות בנושא מטרות התקיפה" (סעיף 146 לדו"ח).

"הוא (שר הביטחון) הבין כי השבת החטופים בפעולה צבאית לא הייתה יעד ריאלי, וכי אף יישום החלטה 1559 היה יעד מרחיק לכת. לפיכך, הוא ביקש, בדיונים הפנימיים, להסתפק ביעד צנוע יותר, כגון, סיכול אפשרות עתידית לחטיפה על ידי הרחקת חזבאללה מהגבול" (סעיף 146 לדו"ח).

"דוגמא נוספת לתובנותיו של שר הביטחון היא הבנתו, כבר בשלב מוקדם מאוד של המלחמה, ועוד לפני שהכרה זו התגבשה גם בצבא, כי מאזן ההצלחות – לפחות במודעות הציבורית – נטה לרעת ישראל. הוא הצביע על מצב זה, וביקש מן הצבא מענה" (סעיף 147 לדו"ח).

"חייבים להזכיר כי גם אנשים מנוסים יותר משר הביטחון לא התריעו על המתח הפנימי בין יעדים ודרכי פעולה בעת ההיא" (סעיף 156 לדו"ח).

"צריך להניח לטובתו של שר הביטחון שאם היה ניתן לו זמן מספיק היה רוכש את הכשירות הנדרשת" (סעיף 159 לדו"ח).

" יש אכן יתרונות ממשיים בכך ששר ביטחון לא יהיה מיוצאי מערכת הביטחון " יש אכן יתרונות ממשיים בכך ששר ביטחון לא יהיה מיוצאי מערכת הביטחון. מצב כזה עשוי לחזק את הסמכות המנחה והמפקחת, להדגיש את העובדה שפיקוח אזרחי אינו ניהול של הצבא, להבטיח כי יינתן מקום רחב לשיקולים מדיניים כאשר נשקלת הפעלת כוח צבאי, ולחזק את הקשר בין הפעלת הכוח הצבאי ושיקולים פוליטיים ואזרחיים הקשורים ללגיטימיות ולתחושת צדקת הדרך של החברה כולה. שר ביטחון אזרחי ודאי שאינו צריך להיפסל " (סעיף 163 לדו"ח).

עכשיו אתם תחליטו !!!