TravelWiz רקע כללי אנשים רבים שטסים לחו"ל לתקופה קצרה מתקשים להחליט באילו אטרקציות כדאי להם לבקר ומאילו עדיף להם להימנע. הדבר נובע מחוסר ידע או הכרות.

Slides:



Advertisements
מצגות קשורות
מגמת ניהול עסקי "קציר".
Advertisements

חזון מחלקתי אורטופדיה א'.
בית ספר קהילתי - מדעי ישגב
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
כותרת משנה של מצגת לשיפור המכירות ניתן להרחיב לשתי שורות
פורטל בית ספרי.
מגמת הנדסת תעשייה וניהול
ועדה מלווה.
תזרים המזומנים מפעילות שוטפת ככלי להערכת שווי החברה
תחקור והערכת מערכת .
אשף ניהול הדיווח החודשי לרשויות
ניהול מחזור חיים של עובד
בקשות לגילוי מרצון איך? מי? מתי? מסלול אנונימי עד בלבד!!!
10 טיפים לסוף שנה לחסכון במס
מצגת חופש המדע פברואר 2016.
מפת אזורי גידול גפן יין בישראל הווה ועתיד
ענף הירקות בישראל נונה ארליך – מנהל ענף ירקות, מועצת הצמחים
"בנגב ייבחן העם בישראל ויעמוד בהצלחה בכל הבחינות "
פרסום וקידום מכירות בכל שלב במחזור חיי המוצר, משתנה מדיניות התקשורת השיווקית שלו. פרט את מטרת התקשורת השיווקית בשלושה שלבים במחזור חיי מוצר כלשהו שתבחר.
יום הזיכרון לשואה ולגבורה
מועדוני לקוחות סוגיות משפטיות
יצירת מקרו הפעלת מקרו יצירת לחצן / פקד דוגמה מסכמת
סוגים של מזגנים.
דו"ח רווח והפסד ומדדים שיעור 3 ד"ר רוני קליין
בניית תוכנית בית ספרית שנתית
קבוצת הבינלאומי דוחות כספיים מרס 2013 אנליסטים.
לשכת סוכני הביטוח – הקמת אתר אינטרנט מקצועי לכל סוכן ביטוח בלשכה
מטרת פרויקט "שיעורים פרטיים ברשת"
תוכנית "בזכותם" סיוע לניצולי שואה במיצוי זכויותיהם
למידת חקר עבודת חקר – מהי
התפתחות ונתונים מסחריים
לומדים רק ב- Blue Education
חשבון זה הוא חלק ממוצרי 365 ומקושר לתיבת המייל
רוני שטרן, מ"מ וסגן נשיא לשכת סוכני ביטוח בישראל
DHL - FC משרות חמות אוקטובר 2011.
איך אפשר לייצר ללא מלאי באופן כלכלי?
© האוניברסיטה העברית בירושלים, 2008
טיולים מהווים כלי נהדר לחינוך דרך התנסות אישית, אתגרים וגיבוש.
קבוצת הבינלאומי דוחות כספיים 30 בספטמבר 2012.
סיבות להחזקת מלאי לשם מה צריך מלאי?
Harel Mazor Open Source GIS Meetup / 11-jun-2018 / Tel-Aviv
Data Science by levels Dr. Alon Hasgall.
קבוצת הבינלאומי דוחות כספיים דוחות כספיים ליום
קבוצת הבינלאומי דוחות כספיים דוחות כספיים ליום אנליסטים.
פתרונות בית חכם מבית Smart-On
התקשרויות, מכרזים ואחריות חברי המועצה
הוועדה המייעצת לחיזוק מערכת הבריאות הציבורית
Search&Buy There are 70 items in a 7 km radios
רובוטים בחלל משימה שאל את המומחה מקורות תהליך חקירה.
מערכת שיווק רב ערוצית לעולם הקמעונאות
התוכנית הלאומית לצמיחה ירוקה ההזדמנות הירוקה של כלכלת ישראל
מדיניות מוניטארית ורפורמות במשק הישראלי
Rachel Greenwald, Tali Heiman (The Open University of Israel)
אם אתה מצגת זו חיונית עבורך... מנכ"ל שכיר מעסיק עובדים
ניתוח כלכלי של בעיות משפטיות ליטיגציה ותובענות ייצוגיות
שבוע לאומי לגלישה בטוחה איגוד האינטרנט הישראלי
המסע המופלא אל ה- offline
מדיניות מערכות מידע יחידה 12 - טכנולוגיות חדשות למערכות מידע אסטרטגיות
ומה בינן לבין רשתות חברתיות?
פיתוח פעילויות המתאימות לגיוון של הוראת הכימיה והפעלתן
מערכת הערעורים מסכי סטודנטים.
מודל ניהול פרסום.
חקרנות מתמטית: הקשר בין שטחים והיקפים - האומנם?
ALLPPT.com _ Free PowerPoint Templates, Diagrams and Charts
ניהול הטיפול בכאב במיאלומה נפוצה- כנס עבור מטופלים ומלווים
תכנית הלימודים לסטודנטים שנה ג' לשנת תש"פ
תמונת המצב כיום בשוק איגרות החוב הממשלתיות והקונצרניות
הבנקים בעולם הפנסיוני כנס ביטוח ופיננסים 2011
פיתוח תורה מקצועית ככלי למצוינות ארגונית
קבוצת הבינלאומי דוחות כספיים דוחות כספיים ליום
תמליל מצגת:

TravelWiz “Travel Your Way” יזמים: נתיב סולן בן מורלי אריק מרם רעם גוטמן דן אוסמן

TravelWiz רקע כללי אנשים רבים שטסים לחו"ל לתקופה קצרה מתקשים להחליט באילו אטרקציות כדאי להם לבקר ומאילו עדיף להם להימנע. הדבר נובע מחוסר ידע או הכרות עם המקום בו הם מבקרים וכן עקב השינוי התדיר של מסעדות , פאבים ,מוזיאונים וכו'.

TravelWiz הרעיון אתר המספק שירות של אשף תכנון טיולים בחו"ל לפי רצון התייר. האתר נמצא בקשר מתמיד עם מוקדי תיירות ביעדים אורבניים ומעדכן מידע הקשור לשעות פתיחה , תעריפים וכו'. אפליקציה סלולארית המספקת את השירות לבעלי SMARTPHONE.

TravelWiz התהליך הרשמה קצרה (שם משתמש וסיסמא). יצירת פרופיל לתייר: יעד הטיול תאריכי שהייה תחומי עניין טווח תקציב בניית מסלול ע"ג מפה דינמית תכנון לוח זמנים והצגת תעריפים עריכת יומן טיול הקלקה על דגל תפתח חלון מידע על שעות הפעילות, מידע כללי על האתר, תמונות ומחירים. המשתמש יוכל לבטל אתרים שנבחרו אוטומטית ולבחור אתרים תחליפיים מרשימת האטרקציות.

Daily Map November 18, 2010 London, England The British Museum www.british-museum.com Rating (54 Reviews) Opening Hours: Mon – Sat 09:00-20:30 Site Info Remove/Replace site Add Comment London, England

Daily Schedule November 18, 2010 Time Activity Rate 09:00 – 11:00 British museum 8 £ 11:30 – 13:00 Sunday flee market Free 13:30 – 15:00 Lunch (Suggestions) 15 £ 16:00 – 19:00 Arsenal – Liverpool Emirates Stadium 75 £ 19:30 – 21:00 Dinner (Beef La Komer) 25 £ Total - 123 £

פוטנציאל רב של תיירים בשילוב עם שוק תיירות אינטרנט גדול שוק מטרה 4 מיליון תיירים ישראלים יצאו לחו"ל במהלך 2009. שוק התיירות העולמי המונה כ-880 מיליון איש בשנת 2009. תעשיית התיירות גדלה באופן משמעותי ורציף (20% בשנת 2005 , 17% בשנת 2006). נתח שוק של התיירות באינטרנט הוא כשליש מהמסחר ברשת. פוטנציאל רב של תיירים בשילוב עם שוק תיירות אינטרנט גדול

שוק מטרה - המשך מתן מענה ל- שוק התיירות קצרת מועד. תיירות אורבנית (בשלבים הראשונים). על ידי - מענה פשוט וחכם. התאמה אישית ללקוחות. מקום מפגש בין יעדים לתיירים.

פרופיל הלקוחות תיירים/ משפחות ללא ידע של יעד התיירות. תיירים / משפחות המעוניינים להפחית עלויות ע"י יצירת טיול מותאם אישית, המבטל את עלויות התיווך של סוכנויות התיור. תיירים / משפחות המעוניינים להתאים את הטיול בצורה הטובה ביותר לרצונותיהם ותחביביהם. תיירים / משפחות שאוהבים לנצל את הזמן שלהם בחו"ל עד תום ובאופן היעיל ביותר. אנשי עסקים המבצעים גיחות עבודה בחו"ל, אשר יש להם זמן פנוי לראות דברים ביעד בו הם נמצאים. אנשים המעוניינים לבחון היתכנות של טיול ביעד מסוים, בכפוף ללו"ז ומחיר.

מתחרים יתרונות TravelWiz פרופיל "טיולים" Traveler VIP Trip planner ללא עלות אפשרות צפייה והכוונה בזמן אמת באמצעות הסלולר חוויית משתמש מתן מענה למספר רב של לקוחות ע"י שימוש באלגוריתם עדכון תוכנית בזמן אמת "טיולים" תכנון טיול חכם Traveler VIP תכנון, ייעוץ והתאמת מסלולי טיולים Trip planner הזמנת תכנון טיול התאמה אישית שמירת פרטי התוכנית ועדכון בזמן אמת Google City Tours

המודל הפיננסי הכנסות הוצאות פרסומות המודל הפיננסי הכנסות פרסומות באנרים (עלות קבועה לכל 1000 כניסות) פרסומות בסרטי תדמית עמלות תיווך לאתרים ממוקדים (PPC) מנועי חיפוש לטיסות , לינה והשכרת רכב (שלב עתידי) הוצאות עלויות הקמה (שנה ראשונה) פיתוח אלגוריתם (שנה ראשונה) תשתיות (הוצאות קבועות) פיתוח אפליקציה סלולארית (שנה ראשונה) תחזוקה שוטפת (הוצאות קבועות) הוצאות שיווק (הוצאות קבועות)

המודל הפיננסי - המשך שנה 2011 2012 2013 הכנסות 1,509,000 ₪ 3,621,600 ₪ המודל הפיננסי - המשך שנה 2011 2012 2013 הכנסות 1,509,000 ₪ 3,621,600 ₪ 4,708,080 ₪ הוצאות 2,305,082 ₪ 1,633,430 ₪ 1,905,668 ₪ רווח לפני מס ₪ -796,082 1,988,170 ₪ 2,802,412 ₪ שנה ראשונה - 20,000 כניסות שנה שנייה כניסות - גידול של 20% מפרסמים – גידול של 25% שנה שלישית כניסות - גידול של 30% מפרסמים – גידול של 50%

אסטרטגיית שיווק ""Travel your way פרסום ע"י שימוש באמצעי מדיה אלקטרוניים מובילים (Facebook) . SEO - קידום האתר במנועי חיפוש. פרסום באתרי חברות תיירות. הצגת הפלטפורמה ויתרונותיה לחברות תיירות כגון איסתא, גוליבר וכו' לצורך שימוש שלהם באתר. דיילות להדגמה וקידום האתר בנמל התעופה.

Bon Voyage חברת TravelWiz