מורה המקצוע:אימאן שרקיה.

Slides:



Advertisements
מצגות קשורות
הערכות מילוליות קורס מנב"ס בתוכניות להכשרת מנהלים ומורים במוסדות להשכלה גבוהה, תשס"ה. © כל הזכויות שמורות למשרד החינוך התרבות והספורט.
Advertisements

הסיפור על ארץ הצורות והצבעים פעילות לקראת יום הזכרון לשואה ולגבורה
תקנון בית ספרי ערכה: רונית סלומון.
הרצאה בכנס מוח "המורה אני רוצה להצליח במבחן, אבל אני לא מספיק להעתיק מהלוח, אולי את מוכנה..." דינה סלע, מטח אורנה רוזנבלט,
עלילות הראשית – הקדמה
ניתוח שאלות וכתיבת תשובות
יש לענות על שאלה 1 מתוך שלוש
בית ספר קהילתי - מדעי ישגב
המאבק לחינוך טוב בישראל
ועדה מלווה.
הכרת תוכנת בקרים. כניסה לתוכנה תתבצע בשלבים הבאים: 1
תזרים המזומנים מפעילות שוטפת ככלי להערכת שווי החברה
תרגילי חיזוק קבוצת הריצה של צה"ל "רצים בשניים".
מערך שיעור במקצוע: תולדות האמנות
ערימות שחת בחורף, קלוד מונה (צרפת) , שמן על בד, 120X60 ס"מ
תחקור והערכת מערכת .
ארועים שהיו ב קלודיה שגיא כנס שנתי בשדה וורבורג
מפת אזורי גידול גפן יין בישראל הווה ועתיד
"בנגב ייבחן העם בישראל ויעמוד בהצלחה בכל הבחינות "
תכנות בשפת C תרגול 11 - קבצים.
אני גולש נבון.
ארבעה תרגילי כושר שיעזרו לכם לשרוד את החגים
האתר ללימוד מתמטיקה, שפות, גיאוגרפיה, ביולוגיה ומדעים.
בית-ספר כארגון – גישה מערכתית
חגורות בטיחות ברכב רס"ב בר עופר מפקד מגמת תנועה ובוחנים - מלמ"ש.
ישעיהו יא' 1-10 תמונה יפה ופסטורלית
סוגים של מזגנים.
על הסתיו ועוד, בגן ה"תמרים" בעכו שם הגננות: מירב קדוש אלה נאמן
ניהול עובדים ומנהלים מרחוק
כף הרגל.
מפגש 5 יבשות על כדור הארץ מטרות פתיחה מהלך מהלך א' – משחק ים יבשה
מטרת פרויקט "שיעורים פרטיים ברשת"
חופרים בלוח הכפל בסגנון מיינקראפט*
לאה גולדברג מאת: הילה וערבה ג'1
מבני קישור חלק א.
"הפתרון הסופי" חלק ג' וועדת ואנזה 1942
תלמידים יקרים, נגמרה החופשה והגיע הזמן עורר את תאי המוח שלנו
לאחר מספר שבועות, החליט מנחה הקבוצה לבקרו. היה זה לילה מאוד קר.
המוקד לביטחון תזונתי.
S. Even, "Graph Algorithms", Computer Science Press, 1979
אחרית דבר .. אלופות, שיהיה המונמונמון בהצלחה!! ט"ו בשבט שמח! שושי 
פינוק מסביב לעולם הסבר הזמנה ומימוש.
טיסה מן החלל אל הכותל המערבי בירושלים מאת: אבי עציון.
שימור תנע בהתנגשויות קובץ זה נועד אך ורק לשימושם האישי של מורי הפיזיקה ולהוראה בכיתותיהם. אין לעשות שימוש כלשהו בקובץ זה לכל מטרה אחרת ובכלל זה שימוש מסחרי;
© האוניברסיטה העברית בירושלים, 2008
תפקידי התקשורת הצעה נערך על ידי מורי היל"ה במחוז צפון
הבנת הנקרא קוראים ומבינים!.
שִׁבְעָה שְׁעַרִים, וְעוֹד אֶחָד סָתוּם
פסיכולוגיה חברתית.
זכויות בזמן מלחמה " כל אדם יש לו הזכות לחיים, לחירות ולביטחון אישי."
CLI vs GUI.
בינגו על מצוות ה"הקהל".
העליות לארץ ישראל.
© המרכז להוראת המדעים האוניברסיטה העברית בירושלים
למדתי בישיבת אור שמח מה לעשות- אני סוטה.
جُمْلَة شَرْطِيَّة משפט תנאי
המשפט המורכב זאב ייני ©.
By : William Somerset Maugham
הקלד את פרטי האירוע כאן.
סיפור על ארבעה נרות.
אם לא למעלה מזה י"ל פרץ.
מצלמות תרמיות אינפרא אדומות לראייה בחושך
לבית: המשיכו וקראו עד סוף פרק א' נושא תנועה.
על עילוי, גרר ומה שביניהם.
הנוהל העירוני למניעת אלימות פיזית בבתי הספר היסודיים עיריית רעננה.
התנייה אופרנטית כיצד מאמנים כלבי נחייה?
שיעור ג1: מערכת צירים תלת מימדית
ניהול הטיפול בכאב במיאלומה נפוצה- כנס עבור מטופלים ומלווים
נושא השיעור לו- ו...לא נשמעות זהה אבל נכתבות שונה. ובעלות משמעות שונה
תמליל מצגת:

מורה המקצוע:אימאן שרקיה. שם:עדן מחמד גנאיים. כיתה:ט"1". בית ספר:אבן סינא. מורה המקצוע:אימאן שרקיה. המקצוע:התיאורים.

התיאורים התיאורים הם השלמות לא מוצרכות של הנשוא , לרוב נשוא פועלי , ומתארים את הפעולה שבפועל מבחינת המקום , הזמן , האופן , הסיבה , התכלית , המידה , המצב , התנאי והוויתור. התיאורים יבואו עם מילת יחס לפניהם , ולפעמים ללא מילת יחס. מילת יחס זו איננה חלק מערך הפועל , והיא יכולה להשתנות: ישבנו ליד העץ. ישבנו תחת העץ. ישבנו לפני העץ.

סוגי התיאורים תיאור אופן תיאור מקום תיאור תנאי תיאור זמן תיאור מידה תיאור תכלית תיאור מצב תיאור מקום תיאור תנאי תיאור סיבה תיאור זמן תיאור מידה תיאור ויתור

תיאור מקום תיאור מקום: הוא חלק משפט , אשר מתאר את הנשוא מבחינת מקום התרחשות הפעולה. תיאור מקום עונה על השאלות: איפה ? מאין ? לאן ? למשל: המנהל ישב בחדרו (תיאור מקום). מחר אסע לחיפה (תיאור מקום). מציון (תיאור מקום)תצא תורה.

תיאור זמן תיאור זמן : הוא חלק משפט , המציין את זמן התרחשות הפעולה שבנשוא. הוא עונה על השאלות : מתי ? ממתי ?באיזו שעה ? באיזו שנה? עד מתי ? למשל: התלמידים לומדים בבית הספר משעה שמונה עד שעה שתיים (תיאור זמן) . מחר (תיאור זמן ) ניסע להיכל הספורט בחיפה .

תיאור אופן תיאור אופן : הוא חלק משפט , אשר מסביר את איכות הפעולה או באיזה אופן נעשתה . תיאור אופן עונה על השאלות : איך ? באיזה אופן? באמצעות כיצד?מי או באמצעות מה ? למשל: החיים עוברים מהר (תיאור אופן ). התלמידים הסתדרו שורות- שורות (תיאור אופן). כתבנו בעט (תיאור אופן).

תיאור מידה תיאור מידה: הוא חלק משפט אשר מתאר את הפעולה שבנשוא מבחינת המידה, הכמות או השיעור. הוא עונה על השאלות :באיזו מידה ? כמה ? פי כמה ? עד כמה? איזה מרחק ? למשל: חיכינו שלוש שעות (תיאור מידה). הוא חזק מכולם (תיאור מידה). שלוש פעמים (תיאור מידה) ביקרתי במוזיאון ישראל.

תיאור מצב תיאור מצב : הוא פועל בהווה המציין את מצבו של הנושא או המושא בזמן התרחשות הפעולה. תיאור מצב עונה על השאלה:באיזה מצב?איך? למשל: נכנסתי כועס (תיאור מצב) . היא יצאה מן הפגישה כועסת (תיאור מצב) חזרתי הביתה עייף (תיאור מצב).

תיאור סיבה תיאור סיבה :הוא חלק משפט אשר מתאר את הנשוא מצד הסיבה. תיאור סיבה עונה על השאלות :בגלל מה (מי)?מאיזו סיבה?מדוע ?מפאת מה? מילות פתיחה: בגלל, בשל, עקב, מחמת, מפאת, לנוכח ועוד. למשל: נפלתי בגלל(תיאור סיבה) חוסר אחריות. הוא איחר לשיעור בשל (תיאור סיבה)עיכובים בתנועה. למדתי בגלל (תיאור סיבה)ההורים שלי

תיאור תכלית תיאור תכלית:הוא חלק משפט, אשר מתאר את הנשוא –הפועל מצד התכלית או המטרה. הוא עונה על השאלות:לאיזו תכלית או מטרה?לשם מה? מילות הקישור של תיאור התכלית הן:למען , לכבוד, כדי, על מנת , לשם, בשביל, ל, עבור,במטרה , במגמה, לטובת. למשל: ישבתי מתחת לעץ כדי לנוח (תיאור תכלית). מחר ניסע לעכו לערוך קניות (תיאור תכלית).

תיאור תנאי תיאור תנאי:הוא חלק משפט אשר מתאר את תנאי קיום פעולת הנשוא ,ומציג את התנאי המצופה לביצוע הפעולה. הוא עונה על השאלות:באיזה תנאי?באיזה מקרה? המילות פתיחה:במקרה של , בתנאי,ללא ,בלי. למשל: במקרה של(תיאור תנאי) ביטול הטיסה כספכם יוחזר לכם. בתנאי (תיאור תנאי) מזג-אוויר קשים יתבטל האירוע.

תיאור ויתור תיאור ויתור:הוא חלק משפט המתקשר אל הפועל ומציין ביצוע פעולה על אף קיום גורם מעכב. תיאור ויתור עונה על השאלות:למרות מה?על אף מה? מלים אופייניות לפתיחת תיאור ויותור:למרות , חרף , על אף , גם במקרה של , עם כל. למשל: למרות הערפל(תיאור ויתור)הגענו בזמן. על אף מחלתו(תיאור ויתור)הוא השתתף בטיול.

תרגילים אכתבו לכל משפט התיאור מתאים: 1)נגיע לישיבה בשעה 12. 2)למדתי בגלל ההורים שלי. 3)הם הגיעו מהר לביתם. 4)ראיתי אותו פוסע בשביל. 5)למרות אורכו של הספר הצלחתי לסיימו ביומיים. 6)זכויותיכם לא יישמרו ללא תשלום המקדמה. 7)אכלנו בחיפה. 8)נסענו לירושלים כדי לבקר חברים.

14)כבו את המחשב במקרה של הפסקת חשמל. 15)הלכנו לתל אביב. 16)מחר אסתפר. 9)המבצע יימשך עד מחר. 10)הם עזרו למרות הקושי. 11)רצתי כדי להגיע. 12)הוא הביט מופתע. 13)הוא התפטר בגלל הלחץ.  14)כבו את המחשב במקרה של הפסקת חשמל. 15)הלכנו לתל אביב. 16)מחר אסתפר. 17)אכלתי לפני שעה.