"פיתוח והפעלה של תוכניות ( ) לימודים" מיפוי תכני הקורס

Slides:



Advertisements
מצגות קשורות
המגמה החברתית-ארגונית המחלקה לפסיכולוגיה אוניברסיטת בר-אילן
Advertisements

המגמה החברתית-ארגונית המחלקה לפסיכולוגיה אוניברסיטת בר-אילן
הרצאה בכנס מוח "המורה אני רוצה להצליח במבחן, אבל אני לא מספיק להעתיק מהלוח, אולי את מוכנה..." דינה סלע, מטח אורנה רוזנבלט,
בית ספר קהילתי - מדעי ישגב
פורטל בית ספרי.
מגמת הנדסת תעשייה וניהול
המינהל הפדגוגי אגף בכיר בחינות
תוכנית עבודה מ.ת.י. כ"ס שנת הלימודים תשס"ה מפקחת: גב' רונית וייס
ועדה מלווה.
הרצאה בסמינר לוח העברי וזמני היום בהלכה
יסודות הצילום- קומפוזיציה
תחקור והערכת מערכת .
ניהול מחזור חיים של עובד
ארועים שהיו ב קלודיה שגיא כנס שנתי בשדה וורבורג
מרכז ג'ו אלון – המוזיאון לתרבות הבדואים
גל גל רישיונות אלון רישיונות רות ים חדרה גל גבריאלה אשר מנשה גוליבר
האתר ללימוד מתמטיקה, שפות, גיאוגרפיה, ביולוגיה ומדעים.
בית-ספר כארגון – גישה מערכתית
קורס ניהול ידע מפגש 3 - פורטלים 2know.kmrom.com.
אומנות ההוראה המקוונת 2018 מאירים את הפינות האפלות
השפעת תהליכי גירושין על היקר לנו מכל – ילדינו
מחלקת הדרכה תשע"ח אמינות ויושרה – המושג אמת – חלק א מטרות הפעילות:
כנס מוזיאונים אזוריים נורבגיה אוגוסט 2011
עקרונות WEB2.0 ועולם ניהול הידע הארגוני
שם ביה"ס, רשות: מקיף ט' אשדוד שם המורה: יוליה מורשטיין שם המדריכה:
מודלים להוראה בקורסים מקוונים מרובי משתתפים
בניית תוכנית בית ספרית שנתית
מטרת פרויקט "שיעורים פרטיים ברשת"
מבצעים: רועי מור טל מסרי
תוכנית "בזכותם" סיוע לניצולי שואה במיצוי זכויותיהם
למידת חקר עבודת חקר – מהי
הכרת מאגרי מידע ביבליוגרפיים
מזל טוב לסיום התואר השני
מזל טוב לסיום הדוקטורט.
DIPLOMACY AND INTERNATIONAL COMMUNICATION
Lean דני חייט MSM.
רשות המחקר במכון מופ"ת תשע"ט
פרויקט מחיר למשתכן – ראש העין
ברוכים הבאים למחלקה לפסיכולוגיה.
הקסם שבכימיה.
Engaging the disengaged - PBL
מהנדסים האקתון – שילוב האקתון בלימודי ההנדסה
עולמות וירטואליים כסביבה ללמידה פעילה במכללה האקדמית בית ברל
צביה ויסמן, ד"ר טל סופר, פרופ' רפי נחמיאס
לתלמידי שנה ב' במסלול החד חוגי בפקולטה למדעי החיים - תשע"ט
התקשרויות, מכרזים ואחריות חברי המועצה
מבחני איתור לנבחרת ישראל הצעירה (מדעים ומתמטיקה) לתלמידי כיתות ז'
דואליות האור תודה לפרנסיס דרקסלר: שקפים 2 ו 3 נלקחו (ברשות..) מתוך המצגת שלו: "מבוא לפיסיקה קוונטית – הרצאה בהשתלמות מורים ירושלים" קובץ זה נועד אך ורק.
סיעות במערכת החינוך.
Proquest Central
התמחות בפסיכיאטריה: הרצוי מול המצוי דעה אישית
שילוב טכנולוגיות בהוראת הכימיה – אתגרים ותפיסות של מורים ותלמידים
אם לא למעלה מזה י"ל פרץ.
הצעה לרצף הוראה בנושא קשר הכימי בכיתה ט' בשנת הלימודים תשע"ג
מזל טוב לסיום התואר השני
(או כיצד ללמוד בצורה נכונה מתחילת הסמסטר)
(או כיצד ללמוד בצורה נכונה מתחילת הסמסטר)
פיתוח מערכי שיעור כיתתיים משולבי תקשוב (הל"ה)
מדיניות מערכות מידע יחידה 12 - טכנולוגיות חדשות למערכות מידע אסטרטגיות
הפחת רגולציה בבטיחות אש – מערך ב"מהפכה"
כימיה – "מסע אל תוך החומר".
מקורות מתכלים ומתחדשים
פיתוח פעילויות המתאימות לגיוון של הוראת הכימיה והפעלתן
חקרנות מתמטית: הקשר בין שטחים והיקפים - האומנם?
שיעור ג1: מערכת צירים תלת מימדית
והתאמתה למאפייני הסטודנטים
Pre-Medical Studies לימודי קדם רפואה B.Sc..
תוכנה 1 בשפת Java הקדמה שחר מעוז בית הספר למדעי המחשב
תכנית הלימודים לסטודנטים שנה ג' לשנת תש"פ
תמליל מצגת:

"פיתוח והפעלה של תוכניות ( 14008 ) לימודים" מיפוי תכני הקורס "פיתוח והפעלה של תוכניות ( 14008 ) לימודים" מיפוי תכני הקורס ד"ר אוה גוטרמן – המחלקה לחינוך ופסיכולוגיה

מרכיבי הקורס ספרו של קולין מארש (Marsh). Marsh, C.J. (2009). Key Concepts for Understanding Curriculum. שתי מקראות, קבצי מאמרים בעברית ובאנגלית, - מאמרי רשות וחובה מדריך למידה – שני נספחים חוברת מטלות – 3מטלות – חובה מפגשי הנחיה הרצאות מוקלטות אתר האינטרנט - http://telem.openu.ac.il/courses/2011a/c14008/ הנחיה טלפונית

מפגשי הנחיה פאפ רעננה (18:30-21:00 יום ב ) מנחה: ד"ר אוה גוטרמן 14.3 4.4 2.5 23.5 16.6 27.6

ספרו של קולין מארש (Marsh). Marsh, C. J. (2009) ספרו של קולין מארש (Marsh). Marsh, C.J. (2009). Key Concepts for Understanding Curriculum פרק 1 פרק 2 פרק 3 פרק 4 פרק 5 פרק 6 פרק 8 פרק 12 פרק 19 פרק 20 –רשות פרק 21

-להלן הפירוט המאמרים באנגלית לפי סדר הופעתם במקראה: מאמרים – חובה -להלן הפירוט המאמרים באנגלית לפי סדר הופעתם במקראה: מאמרים – חובה גיימס ו סירס (קריאת תקצירים, מצגת, מפגש) פיטר הילבוביץ (קריאת תקצירים, מצגת, מפגש) פלאסייר, ווקר ופורסטר (מפגש הנחיה באנגלית) ראליס (מפגש הנחיה באנגלית) דקר ווקר וגיימס סוליטס איילוט אייזנר (מפגש הנחיה באנגלית) אשר שקדי גון גודלד רוזמרי וווליאמי (מפגש הנחיה באנגלית) שני המאמרים שני המודלים לפיתוח תוכניות לימודים נספחים למדריך למידה (טיילר וווקר) כל המאמרים עליהם נשאלתם בשלושת הממנים- ממן 11, 12 ו13 - הינם מאמרי חובה

להלן הפירוט המאמרים בעברית לפי סדר הופעתם במקראה: מאמרים – חובה להלן הפירוט המאמרים בעברית לפי סדר הופעתם במקראה: מאמרים – חובה שרה גורי שפרה שינמן מרים בן פרץ משה זילברשטיין ( התמונה הכללית ) יוסף ינאי (רשות מעניין ) רחל הרץ לזרוביץ

"פיתוח והפעלה של תוכניות ( 14008 ) לימודים" רצף הנושאים "פיתוח והפעלה של תוכניות ( 14008 ) לימודים" רצף הנושאים ד"ר אוה גוטרמן – המחלקה לחינוך ופסיכולוגיה

הגדרות והשתמעויות גישות פילוסופיות כבסיס לפיתוח והפעלה של ת"ל ההיסטוריה של צמיחת התיאוריה הקוריקולריוית - דורות

שלבים מוקדמים בתכנון ת"ל ארגון תכנים מטרות וסטנדרטים מודלים תפיסה רעיונית- מסגרת רעיונית

בחירה וארגון של אסטרטגיות ושיטות הוראה טכנולוגיה בשרות ההוראה בחירה וארגון של אסטרטגיות ושיטות הוראה טכנולוגיה בשרות ההוראה

יישום והפעלה של תל תכנית לימודים וגילגוליה גורמים משפיעים :בעיות בתיאור ומדידה של היישום הערכת חומרי למידה – סלתל הערכת מורים SOC הערכת הישגיי תלמידים

הערכה בית ספרית אידיאולוגיות ותכנון לימודים פדגוגיה ביקורתית